2025-11-17, 21:09
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Källa: personalen?

Så länge Mikkjal inte lämnar självmant eller hittar ny klubb så kommer han träna AIK. Dom har inte råd sparka honom.
Vore väl en bra match? Bra enerhi på Gnaget då.
Citera
2025-11-17, 21:21
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ja. Alltså Hellberg är ju Norrköpingskille och Pekinghjärta så det står härliga till med hans familjebakgrund och allt. Han har inga känslor för Hammarby utan det var ett bra steg på vägen i karriären precis som Värnamo var. Han tar steg för steg. Inga konstigheter egentligen. Så är det.
Jo, det var lite det jag implicerade, dvs att man är dum som supporter. Jag kan ta det, men mitt hjärta svider när jag tänker på Besara som såg honom som den person som kunde hjälpa honom till guldet. Där känns det som att Kim sviker mer än vad som är okej, men vad vet jag.
Citera
2025-11-17, 22:46
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vore väl en bra match? Bra enerhi på Gnaget då.
Inga resor till Norge den här gången! ☝️
Citera
2025-11-17, 23:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Milos till aik.

Hahaha ja varför inte låt det hända och ge honom ett ärevarv framför er klack efter han lett oss till 3-0 mot er
Citera
2025-11-17, 23:32
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hahaha ja varför inte låt det hända och ge honom ett ärevarv framför er klack efter han lett oss till 3-0 mot er
Ta hem Vesslan och Snorling.

Låtsas som att Coronan aldrig hänt.
Citera
2025-11-17, 23:57
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ta hem Vesslan och Snorling.

Låtsas som att Coronan aldrig hänt.

Ta hem MP han är djurgårds kompatibel.

Kanske MP och Lennart Wass?
Citera
2025-11-18, 06:26
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Inga resor till Norge den här gången! ☝️
Milos kan åka och kolla på vädret i Trondheim så tar vi Alfred Johansson.
Citera
2025-12-22, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Vet inte. Men Bajen tackade Nej till 20 miljoner för ett halvår sedan och ville helst ha kvar Pinas säsongen ut, men spelares motivation spelar också roll och Saudiklubben vill ha honom nu och bryr sig kanske inte så mycket om pengar
ok. Jag läste fel, tänkte på rekordförsäljning av svensk klubb.
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Du själv var optimistisk
https://www.flashback.org/p92842888#p92842888
Vet du inte vad "Vet inte" betyder?
och kvarvarande tiden mer än halverades, så inget konstigt om priset halverades
Citera
2025-12-29, 12:32
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
För att ta upp diskussionen Agbonifo vs Toure så är det nog dags att åtminstone göra ett delbokslut? Agbonifo avgör matchen i sin debut medan Toure och hans lagkamrater blev rumpsamlagade ganska hårt av facken Union Berlin....
Vi kan göra årsbokslut va?

Efter fortsatt succé för Touré i Bundesliga under hösten så gör Arsenal samt Manchester United nya försök att värva supertalangen med bud runt 400 miljoner. Hoffenheim har dock höjt prislappen till en halv miljard.
https://fotbolltransfers.com/nyheter/united-och-arsenal-visar-intresse-for-bazoumana-toure/210525

Hur har det gått för Agbonifo? Lånades ut till Schweiz, men vart det någon succé...?

Senast redigerad av QuantumQuill 2025-12-29 kl. 12:35.
Citera
2025-12-29, 13:41
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Vi kan göra årsbokslut va?

Efter fortsatt succé för Touré i Bundesliga under hösten så gör Arsenal samt Manchester United nya försök att värva supertalangen med bud runt 400 miljoner. Hoffenheim har dock höjt prislappen till en halv miljard.
https://fotbolltransfers.com/nyheter/united-och-arsenal-visar-intresse-for-bazoumana-toure/210525

Hur har det gått för Agbonifo? Lånades ut till Schweiz, men vart det någon succé...?

Ett riktigt Nigeria brev.
Citera
2025-12-29, 15:25
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ja nu är det ovisst kring Bajen igen. Med Hellberg skulle jag säga att man var nästa års guldfavoriter (extremt tidigt uttalande dock) men icke. Finns det nån realistisk drömersättare eller vad säger ni?
Med facit i hand kom Julafton tidigt för alla Bajare. I och med Kalle Karlssons intåg är guldet i princip säkrat. Det kommer bli en härlig säsong, bara luta sig tillbaka och njuta.
Citera
2025-12-31, 08:57
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Med facit i hand kom Julafton tidigt för alla Bajare. I och med Kalle Karlssons intåg är guldet i princip säkrat. Det kommer bli en härlig säsong, bara luta sig tillbaka och njuta.
Sug slak. Med aik, Djurgården och Malmö (just nu) utan Europa så är det väldigt svårt där diffen just nu är farligast. Det är ovisst med Malmö men de kommer nog att investera så att de blir favoriter. Ska vi försöka kvala oss till Europa och ta guld samtidigt som Djurgården och Malmö inte har Europa så kommer vi inte räcka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in