2025-11-17, 20:08
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Min hund Puttin fyller år på lördag.
Halva lägenheten är full med leksaker och han accepterar inte något han redan har. Han tröttnar dessutom ganska snabbt på sina saker och tycker mest om att slita upp inslagspappret.

Finns det något unikt man kan ge honom?
Julen kommer snart och då måste jag tänka på min andra jycke Jansson också men han kan jag bara ge något ben eller så, det duger åt Jansson men Puttin vill inte ha sånt
Jag är grymt stressad.
Hjälp mig. Han blir så jävla tjurig
Citera
2025-11-17, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Halva lägenheten är full med leksaker och han accepterar inte något han redan har. Han tröttnar dessutom ganska snabbt på sina saker och tycker mest om att slita upp inslagspappret

Ge honom massa inslagspapper.

Nej, men, har han aktiveringsleksaker? Det låter osannolikt att han redan har alla.
Senast redigerad av design 2025-11-17 kl. 20:27.
Citera
2025-11-17, 20:34
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av design
Ge honom massa inslagspapper.

Nej, men, har han aktiveringsleksaker? Det låter osannolikt att han redan har alla.
Ja några stycken men tack för tipset. Det finns ju ändå ganska många varianter på dessa.
Bara papper har jag faktiskt provat men då stod han bara och glodde på mig efter ett tag.
Citera
2025-11-17, 20:46
Medlem
Onanikrems avatar
Köp en påse grisöron till honom, men ge inte alla på en gång. Ett och ett.
Citera
2025-11-17, 20:50
Medlem
Citat:
Ja några stycken men tack för tipset. Det finns ju ändå ganska många varianter på dessa.
Bara papper har jag faktiskt provat men då stod han bara och glodde på mig efter ett tag.

En snabb googling gjorde mig uppmärksam på att det tydligen finns julkalendrar för hundar också. Kanske värt att kolla in?
Citera
2025-11-17, 21:01
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av design
En snabb googling gjorde mig uppmärksam på att det tydligen finns julkalendrar för hundar också. Kanske värt att kolla in?
Det låter kanon!
Tack så mycket 😃
Citera
2025-11-17, 21:07
Medlem
Citat:
Det låter kanon!
Tack så mycket 😃

Tack själv. Hoppas inte Puttin blir så jävla tjurig
Citera
2025-11-17, 22:01
Medlem
Citat:
Min hund Puttin fyller år på lördag.
Halva lägenheten är full med leksaker och han accepterar inte något han redan har. Han tröttnar dessutom ganska snabbt på sina saker och tycker mest om att slita upp inslagspappret.

Finns det något unikt man kan ge honom?
Julen kommer snart och då måste jag tänka på min andra jycke Jansson också men han kan jag bara ge något ben eller så, det duger åt Jansson men Puttin vill inte ha sånt
Jag är grymt stressad.
Hjälp mig. Han blir så jävla tjurig

Tror du att en hund vet att den fyller år?
Citera
2025-12-05, 20:58
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Tror du att en hund vet att den fyller år?
Ursäkta frånvaron. Jag har varit hög onykter och utomlands.
Nej, det tror jag inte, tror du?

Mina hundar står mig närmre än vad främlingar gör, detta innebär att jag lägger mer energi, pengar och intresse på mina djur än vad jag gör på kreti och pleti.
Nu fick min jycke en present för 845 kr. Skulle jag ha skänkt dessa pengar till några luffare utanför Sveriges gränser, istället?
Det kan ju du stå för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in