2025-11-17, 01:53
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Väldigt tråkigt att höra att ännu en legend har gått bort. Nu är Jocke i Valhall och dricker mjöd med Ian Stuart Donaldson.

Man får tycka vad man vill om Jocke, men han gjorde bra musik. Allt från NS med Pluton Svea till psychobilly med Pitbull Farm och countrymusik.
Citera
2025-11-17, 09:08
Bannlyst
Ses när tiden är kommen
Minns när jag träffade dig när jag var ung. Var så glad å Stolt Håll fanan högt där uppe och spöka hos alla as som gjort oss till dem vi är. Tack för allt och underbart bra musik Code291 bland annat

Nu slipper du folk och ett trasigt system. Som sagt i tidigare tråd bomberjackor e utbytta mot kostymer vilket var den enda vägen i detta samhälle. Ses!
Citera
2025-11-17, 17:17
Medlem
orco2s avatar
Rock in peace
Citera
2025-11-17, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Ja det är lite märkligt. Jag tror tyvärr också på självmordsteorin. Han verkade väldigt nere dagarna innan han dog.
Behöver heller inte vara medvetet självmord utan kan också ha varit en olycka under självmedicinering.

Mongoloidstatueringen är övertatuerad. Tror det mesta politiska är övertatuerat.

Men det beror ju på att folk inte läser ordentligt. Någon påstod att man inte kan avgöra om det är en hjärtinfarkt förrän efter slutförd obducering varav en person ger ett exempel på en situation där man skulle kunna anta att det rör sig om en hjärtinfarkt innan en ev obducering är gjord.
Citera
2025-11-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkelljunga
Men det beror ju på att folk inte läser ordentligt. Någon påstod att man inte kan avgöra om det är en hjärtinfarkt förrän efter slutförd obducering varav en person ger ett exempel på en situation där man skulle kunna anta att det rör sig om en hjärtinfarkt innan en ev obducering är gjord.

Nja en person skrev att sambon hade skrivit att hon hittade honom död hemma.
En annan person skrev att pratat med folk som var med honom när han fick symptom på hjärtinfarkt.
Citera
2025-11-18, 01:54
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyclone-B
Jocke var ett as och nu är världen en bättre plats.
Jaså? Jag kände inte honom, men bra musiker.
Citera
2025-11-18, 02:13
Medlem
Hemskt när en svensk går ur tiden så här. Vila i frid.
Citera
2025-11-18, 05:17
Medlem
Han var tydligen storrökare av vanliga cigaretter också.

Ingen bra kombination med övervikt.

Hade han tagit avstånd från nazismen? Eftersom han enligt uppgift gaddat över sådana symboler?
Citera
2025-11-18, 06:46
Medlem
santos_devilles avatar
Jasså! Han har man svept öl med under flertal gånger.

Trevlig kille. Vi hade väldigt mycket gemensamt men också väldigt mycket som vi inte dela åsikter om.

Många i hans gäng blev som många andra i den här gruppen människor störiga och tuffa när dom var fulla men han var alltid jävligt trevlig mot mig och mina!

Vila i frid
Citera
2025-11-18, 07:24
Medlem
TheKhurgans avatar
Vila i frid Jocke.
Citera
2025-11-18, 08:29
Medlem
Adressändring dagen före bortgång. Det lär knappast vara naturligt då. Eller blev det kämpigt för hjärtat att bära möbler..
Citera
2025-11-18, 10:09
Medlem
Exempelvis en OD klassas väl som "naturliga orsaker"? Suicid brukar det inte skrivas om alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in