2025-11-16, 22:19
Medlem
Fetarsles avatar
Det är så att jag lyckats träffa en dam som ska komma hem till mig i nästa vecka.

Nu förfaller det så att jag förra året kom över en full, nytillverkad extremt verklighetstrogen SS-uniform med swastika-armbindel, officershatt, stövlar och allt. Jag är inte alls nazist, utan tyckte bara det var en rolig grej att köpa, och har nu en skyltdocka stående i vardagsrummet klädd i uniformen.

Nu till frågan: Bör jag gömma uniformen när kärringen kommer över första gången? Hade ni bara vänt och gått om ni kommit hem till någon som har en skyltdocka iklädd SS-uniform? Som sagt var, jag är rädd att även om jag försöker förklara så kommer det ge dåliga signaler och tror det är lättast att bara gömma den, men samtidigt vill jag ha uniformen framme och om förhållandet blir långvarigt blir det ju konstigt om jag en dag plötsligt ställer fram skyltdockan igen.
Citera
2025-11-16, 22:22
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetarsle
Det är så att jag lyckats träffa en dam som ska komma hem till mig i nästa vecka.

Nu förfaller det så att jag förra året kom över en full, nytillverkad extremt verklighetstrogen SS-uniform med swastika-armbindel, officershatt, stövlar och allt. Jag är inte alls nazist, utan tyckte bara det var en rolig grej att köpa, och har nu en skyltdocka stående i vardagsrummet klädd i uniformen.

Nu till frågan: Bör jag gömma uniformen när kärringen kommer över första gången? Hade ni bara vänt och gått om ni kommit hem till någon som har en skyltdocka iklädd SS-uniform? Som sagt var, jag är rädd att även om jag försöker förklara så kommer det ge dåliga signaler och tror det är lättast att bara gömma den, men samtidigt vill jag ha uniformen framme och om förhållandet blir långvarigt blir det ju konstigt om jag en dag plötsligt ställer fram skyltdockan igen.

Göm den ditt troll
Citera
2025-11-16, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetarsle

Kolla om hon är sverigedemokrat först? Är hon SD:are ska det nog var lugnt. Då kammar du hem en enkel "helg seger".
Citera
2025-11-16, 22:33
Medlem
Du har mörk humor.. så försäkra dig innan du bjuder hem henne om att hon är lika störd som du själv.
Citera
2025-11-16, 22:33
Medlem
Dumdrygs avatar
Varför inte ta på dig uniformen som en liten rolig grej på dejten. Då slipper du gömma den och tänka på vilka kläder du ska ha på dig.
Citera
2025-11-16, 22:40
Medlem
Fetarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Varför inte ta på dig uniformen som en liten rolig grej på dejten. Då slipper du gömma den och tänka på vilka kläder du ska ha på dig.

Tanken har slagit mig! Tyvärr har jag lagt på mig lite sedan jag köpte uniformen så min ölmage sticker ut när jag har den på mig, vilket jag inte tycker ser särskilt bra ut.
Citera
2025-11-16, 22:52
Medlem
sommarlovs avatar
Hon har väl ingen aning om vad det är, möjligen armbindeln då, som du kan gömma.
Citera
2025-11-16, 22:52
Medlem
Stenballes avatar
Det är väl bara till att gå "all in", eller?
Låt uniformen vara där den är, berätta att du kallar henne kärring här på Fb, och som isbrytare kan du ju berätta dina anekdoter om hur du bajsade på Coop och bjuda henne på plockgodis när du berättar om gubben som pinkade i mataffären...

(FB) Var tvungen att skita bakom en hylla på Coop

(FB) Jag kommer ALDRIG köpa plockgodis igen!

Lycka till...
Senast redigerad av Stenballe 2025-11-16 kl. 23:08.
Citera
2025-11-17, 06:51
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Jag är inte nazist men....
Citera
2025-11-17, 08:32
Medlem
Göm uniformen men berätta att ditt stora intresse är kiss-och-bajs.. Hon kanske också befinner sig på fyraårsstadiet och tycker dina historier i detta ämne är toppen.
Citera
2025-11-17, 08:35
Medlem
GastonLeMans avatar
Dra en verkstadsoverall över uniform+ dockan.
Så slipper du gömma den.
Eller en lång regnkappa över.

Edit.
Såg andra inlägg nu, så gör som du brukar!
Citera
2025-11-18, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Kolla om hon är sverigedemokrat först? Är hon SD:are ska det nog var lugnt. Då kammar du hem en enkel "helg seger".

Hahaha Helg seger lever i ditt huvud fortfarande 3år senare 😅

Lättkränkt i mammas källare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in