2025-11-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Håller på precis som Julia (gjorde) med betalda lyxresor till Dubai och liknande.
Ja, juste de sjukt att hon inte har fått mer kritik över hennes resor till dubai. Vilka är sus
Citera
2025-11-16, 16:47
Avslutad
Citat:
Håller på precis som Julia (gjorde) med betalda lyxresor till Dubai och liknande.

Ok, det visste jag inte. Måste vara utarmande för känslolivet och mentalt.
Citera
2025-11-16, 18:43
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:

Varningsklockorna för en hoe ringer högt.

Julia borde fungera fint som en bordellmamma, hon har ju alla egenskaper som krävs för att nå framgång i detta yrke.

Lika drar ju till lika, inte konstigt att Hanna och Julia blivit bästisar.

Lustigt hur SVT lyfter fram dessa typer av individer med högst tvivelaktig moral. 🫶🫶
Citera
2025-11-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Varningsklockorna för en hoe ringer högt.

Julia borde fungera fint som en bordellmamma, hon har ju alla egenskaper som krävs för att nå framgång i detta yrke.

Lika drar ju till lika, inte konstigt att Hanna och Julia blivit bästisar.

Lustigt hur SVT lyfter fram dessa typer av individer med högst tvivelaktig moral. 🫶🫶
Julia och Hanna dominerar och styr spelet. Och det pga deras hjärnor och förmåga att kunna ta strategiska beslut, plus att de kan hålla masken med sina drag och därmed kan de överraska som t ex med Daniel-rösten. Det finns noll tur med deras framgång, den är välförtjänt.
Citera
2025-11-16, 20:44
Medlem
picapicans avatar
Vilket tjat hela tiden på Julia och Hanna om deras hjärnor. Riggat till max av SVT att de vinner allting. SVT vill visa att blondiner och influencers kan. Precis som Elitstyrkans hemligheter V.I.P. Julia var inte vidare smart i Robinson.

Jan är ju en knähund till hororna.
Citera
2025-11-16, 20:46
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Vilket tjat hela tiden på Julia och Hanna om deras hjärnor. Riggat till max av SVT att de vinner allting. SVT vill visa att blondiner och influencers kan. Precis som Elitstyrkans hemligheter V.I.P.

Julia var inte vidare smart i Robinson.
Men borde det inte vara riggat så Ike och Ayan skulle framstå som smarta? Det är ju ändå SVT.
Citera
2025-11-16, 20:58
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Fan vilken hydda den maskerade tjejen har helvete så ni henne nu när de röstade. Fan alltså 😍😍 finns de nån tråd på bilder på henne?
Citera
2025-11-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Det sa hon ju i avsnittet - hon trodde det var en kub, inte ett rätblock. Det var 5x5x6, inte 5x5x5

Är inte det en del av intelligenstestet att klura ut det med?
Citera
2025-11-16, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Julia och Hanna dominerar och styr spelet. Och det pga deras hjärnor och förmåga att kunna ta strategiska beslut, plus att de kan hålla masken med sina drag och därmed kan de överraska som t ex med Daniel-rösten. Det finns noll tur med deras framgång, den är välförtjänt.

Jag säger inte emot dig, Julia har alla egenskaper som krävs för att vinna detta spel - till och med en lyx-eskort med psykopatiska drag som förmodligen är rätt intelligent kan vinna detta.
Bordellmamman styr och ställer, tack SVT! 🥳👻👏👏

Dock så tror jag hon redan är genomskådad av Jan (mattanten som senast åkte ut verkade även ha bra koll på henne).

Min teori är: Jan spelar toffel och nyttig idiot så länge det gynnar honom, sedan ser han till att rösta ut Julia innan Julia hugger honom i ryggen då hon gjort det emot andra (vilket Jan har god erfarenhet av).

Somsagt, Julia har spelat väl. Men det är inte samma sak som att jag inte tycker hon är ett lyxigt fnask - vilket även mer än väl syns i hennes klädstil och ”skönhets” operationer 🤣
Citera
2025-11-16, 21:55
Medlem
Tänk jag blev så underbart varm i hjärtat av Ayans förändring. Håller med om att det är ett dumsnack om horor när män inte tycker en kvinna uppför sej efter hans unkna värderingar. Sluta hata.
Citera
2025-11-16, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dandielion
Tänk jag blev så underbart varm i hjärtat av Ayans förändring. Håller med om att det är ett dumsnack om horor när män inte tycker en kvinna uppför sej efter hans unkna värderingar. Sluta hata.

Haha, Aya är urtypen för en Narcissist 🤣🤣
Hon spelar gulligull för att det gynnar henne och ingeting annat. Hon har inte förändras någonting alls, det är fortfarande samma vidriga person som klär sig med en annan mask.
Ett allvarligt tips till dig: det finns människor man skall fly ifrån och aldrig ha något att göra med, Ayan är en sådan.
Hennes sanna natur flnns väl dokumenterat i tidigare avsnitt, gå inte på detta.
Citera
2025-11-16, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Jag tycker det var så jävla otrevligt av Dominika att störa de andra

Programmet hade varit astråkigt utan henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in