Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Hur ska ni ta tillbaka makten då?
Män har redan makten. Makt är inget som kan ges eller tas. Makt är inneboende. Du skriver som om att män idag saknar makt. Vilket är ironiskt då den enda i sammanhanget som saknar makt är du, du är helt beroende av staten och din omgivning. Hade strömmen gått och internet legat nere så hade du svultit och fryst. Om ingen man hade valt att hjälpa dig.
Med tanke på samhällets riktning, trenders utvecklande etc etc så kommer högst troligen du och jag se en naturlig övergång till mer traditionella könsroller. Vilket yngre generationer redan visar på. Mainstream samhället är sjukt och skadligt, och att dom gav sig efter er kvinnor med denna hjärntvätten, traumatiseringen och indoktrineringen redan när ni var barn var ett hemskt brott som era fäder borde stå till svars för. Men som tur är så kommer de yngre lära av de äldres misstag och de inser galenskapen och det sjukliga med det västerländska mainstream samhället och kultur.
När människan återgår till naturliga och hälsosamma miljöer så återgår vi helt naturligt till mer traditionella könsroller, vilket man även kan observera om man valt att ägna sig åt detta. Och det är främst för att det finns arbetsuppgifter som måste göras för att kollektivet ska överleva men som kvinnor inte är kapabla att utföra. På samma sätt som det finns arbetsuppgifter som måste göras för att kollektivet ska överleva som bara kvinnor kan göra, exempelvis föda barn. Något av det mest heliga en kvinna kan göra.
Dessvärre har din generation med flera blivit såpass hårt attackerade, utsatta för propaganda, hjärntvätt, trauma och indoktrinering att ni på allvar tror att det är förtryck att göra det mest naturliga och mest givande en kvinna kan göra. Istället ägnar ni er åt själsligt skadliga beteenden där den största förloraren är er själva. Jag gråter för mina medsystrar, jag håller det inte emot dom. Jag förbannar dock de som gjorde detta mot er.