2025-11-11, 21:30
Avstängd
Crabby88s avatar
Är det så att lilla JOCKIBOOOI (Så som Olof K säger det) han börjat få svettiga konkelbär?
Citera
2025-11-11, 23:16
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nu får du ge dig Palla ingen av oss får betalt av Jocke sluta ljuga och förtala det är inte okej!
Men vissa användare får ju tillgång till privat information ifrån personer som är inblandade. Om det är ifrån Jocke, anjo eller rask vet man ju inte.
Det kan ju vara så att Jocke skickat bilden till anjo, och sen har anjo skickat bilden till en flashback användare.
Men du kan inte förneka att dessa människor har kontakt med samma flashback användare som försvarar dessa människor till varje pris.
Citera
2025-11-12, 20:39
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag vet väl för tusan om jag fått betalt av någon, ska du ha kontoutdrag eller?

Han kanske inte betalar dig personligen. Men han ber bara någon annan att betala. Som inte kan kopplas till han.
Det är nämligen helt omöjligt att.npgon försvara han på det sjuka och maniska sätt. Va du än säger är lögn.
Citera
2025-11-12, 22:32
Medlem
HeligaBrittas avatar
Vad är det som har hänt med deras yngsta unge? Ungen har en enorm tjockskalle..större huvve än vad vuxna har..än sina egna föräldrar. Kolla senaste videon tex 😳
Citera
2025-11-12, 22:35
Medlem
HeligaBrittas avatar
Jocki ser ut som en riktigt otäck psykopat efter senaste operationen… sitt sanna jag.
Citera
2025-11-13, 19:01
Medlem
abvs avatar
Jag tycker det ska bli spännande att se hur jockeboi trasslar sig ur det här. Hur snabbt kan man pusha ut ännu en dokumentär (med bebisrösten) om den ledsna barndomen?
Citera
2025-11-14, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Dom är Youtubers. Det var där dom slog igenom. Och det är där dom är.
Dom har säkert TikTok också. Men dom är störst på Youtube.
Förstår inte syftet med ditt svar på mitt inlägg, väl ingen som har påstod något annat.
Jag svarade på ett inlägg där Mutemute123 påstod att Joakim och Jonna inte använde Snapchat, något jag bevisade att en av dem gjorde, detta då Joakim uppdaterade senast idag.

Sen att paret Lundell är störst på YouTube ska man ju ta som en "sanning med modifikation". Det finns starka indikationer på ett det köps stora mängder av följare. Snart har deras följarantal ökat med ytterligare 10.000, en siffra som återkommer regelbundet. För information så är det inte normalt att få 100-tals/1000-tals följare inom 1 sekund...
Citera
2025-11-14, 15:10
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Förstår inte syftet med ditt svar på mitt inlägg, väl ingen som har påstod något annat.
Jag svarade på ett inlägg där Mutemute123 påstod att Joakim och Jonna inte använde Snapchat, något jag bevisade att en av dem gjorde, detta då Joakim uppdaterade senast idag.

Sen att paret Lundell är störst på YouTube ska man ju ta som en "sanning med modifikation". Det finns starka indikationer på ett det köps stora mängder av följare. Snart har deras följarantal ökat med ytterligare 10.000, en siffra som återkommer regelbundet. För information så är det inte normalt att få 100-tals/1000-tals följare inom 1 sekund...

För det var jag som började..
(FB) Christofer "Chrippa" Lundström (f.d Berg, misstänks för ekobrott)
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-11-14 kl. 15:13.
Citera
2025-11-15, 14:45
Avslutad
Obekräftade rykten säger att Rask kommer att berätta mer om Jockes delaktighet i drevet. Jag blir inte förvånad eftersom han om någon vet att man är sig själv närmast. Sen kommer frågan om vad Jocke tycker om det? Han har redan blockat Rask men gör man så utan repressalier från baronen? Först får rövslickarbaronen reda på att Jocke och Anjo haft en chattgrupp där han inte varit välkommen, sen blir han inte bjuden på barnkalas i Norrköping och nu det sista, ingen TV-tid. Måttet är rågat
Citera
2025-11-15, 17:28
Medlem
Men jävla pinhead, det kommer bli pinsamt, en 40åring som mentalt inte fått pubis än. Som ska sitta i rätten och skylla allt på Jockiboi. Ja, han kommer bli ihågkommen, vilket nog är a och o för en sk influencer på dekis, men verkligen inte som han hoppas och tror sig bli sedd.
Nananananananana vilken hardcorebadasssnubbeuuuuuh

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Obekräftade rykten säger att Rask kommer att berätta mer om Jockes delaktighet i drevet. Jag blir inte förvånad eftersom han om någon vet att man är sig själv närmast. Sen kommer frågan om vad Jocke tycker om det? Han har redan blockat Rask men gör man så utan repressalier från baronen? Först får rövslickarbaronen reda på att Jocke och Anjo haft en chattgrupp där han inte varit välkommen, sen blir han inte bjuden på barnkalas i Norrköping och nu det sista, ingen TV-tid. Måttet är rågat
Citera
2025-11-16, 13:48
Avslutad
Jockiboi är ovanligt tyst. Får han sticka sin offerkofta själv numera?
Citera
2025-11-16, 15:25
Medlem
knark-kungens avatar
Nu har Hanna Widerstedt klivit fram, var hon en av dom tonårstjejer som Jockeboy förgrep sig på?

Det här kommer starta en kedjereaktion, Jockeboy kommer bli Fredrik Virtanen 2.0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in