2025-11-16, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Ingen avsugning och jag tror inte du får mycket annat heller. Ynkligare handjur får man leta efter.
Ni incel-oskulder älskar tydligen att säga att jag är ynklig som man. Säg bara till, så visar jag ljudklipp från när mina vänner garvar åt det eftersom de känner mig och även vet hur jag ser ut. Jag är uppenbarligen manlig enligt alla som träffar och ser mig, det är bara nät-töntar som inte får fitta som projicerar för att ni känner er hotade på ert lilla nördforum när en man kommer in och skriver.
Citera
2025-11-16, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Det är vad hon säger till dig. Om hon inte vill göra slut kan hon ju inte säga rakt ut att du är avtändande.

I'm telling you. Ditt beteende är avtändande.
Så DU är den som säger att mitt beteende är avtändande för min tjej? Det var ju riktigt intressant...du kan ju berätta för mig hur du känner min tjej och kan veta vad hon tycker är avtändande?
Citera
2025-11-16, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Klassisk Betahane tråd, en Alfa tar fram kuken, ber kärring jäveln hämta en öl o sedan suga till du är nöjd,annars kastar man ut henne.

Du ber, går o lägger dig i skam med oförättat ärende..

beta
Hahahah säg till bara så skickar jag ovan nämnda ljudklipp till dig med. Om du verkligen tror på dina fantasier. Jag har inget att dölja, säg till bara.
Citera
2025-11-16, 11:22
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Ni incel-oskulder älskar tydligen att säga att jag är ynklig som man. Säg bara till, så visar jag ljudklipp från när mina vänner garvar åt det eftersom de känner mig och även vet hur jag ser ut. Jag är uppenbarligen manlig enligt alla som träffar och ser mig, det är bara nät-töntar som inte får fitta som projicerar för att ni känner er hotade på ert lilla nördforum när en man kommer in och skriver.

Tror det är du som är nättönt som inte får fitta. Ladda gärna upp ljudklipp eller hellre filmklipp när hela gruppboendet skrattar och klappa händerna.
Citera
2025-11-16, 11:24
Medlem
Citat:
Så DU är den som säger att mitt beteende är avtändande för min tjej? Det var ju riktigt intressant...du kan ju berätta för mig hur du känner min tjej och kan veta vad hon tycker är avtändande?
Jag känner inte din tjej. Men jag har träffat många tjejer och jag vet att nästan alla tjejer gillar starka och självständiga män snarare än toffelhjältar.
Citera
2025-11-16, 11:24
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Den blir hård när den behöver, det jag säger är att jag inte behöver vara kåt i förväg som ni prinsessor tydligen måste vara.

Men jag skulle vilja säga så här att kvinnans "kåthet" beror på hur mycket hon vill behålla sin man.
Citera
2025-11-16, 11:26
Medlem
Citat:
Jag förväntade mig det inte från början. Men sen när jag frågade så är det ju konstigt att hon säger nej. Vad är problemet exakt?

Vadå, har hon kåtsensorer i munnen? Jag kan slicka fitta utan att vara kåt, varför skulle det inte gå utmärkt att suga kuk?

Hahaha du tror alltså, på renaste allvar, att jag blir upprörd över din förminskelse av min manlighet? Att jag inte vet att du snackar skit Åhhhhhh gud du är verkligen inte smart. Du kan väl fråga din flickvän hur bra jag är på att göra flickvänner kåta och sen drar du från min tråd innan du ångrar dig? Kommer visa mina polare det du sa, de kommer garva. Jag garvar åt bara tanken åt hur de kommer garva senare när jag visar dem detta. Åh gud vilket jävla pucko du är.

Om det blir till ett mönster att hon behöver förtjäna din uppmärksamhet och kärlek genom att ge dig sexuell njutning, kommer du snabbt märka hur hennes förtroende och tillit till dig försvinner och ert sexliv blir istället sexlöst.

Hur kan man inte gå igång på att ge sexuell njutning till någon man gillar?
Och sexuell njutning betyder inte att båda måste nå orgasm vid exakt samma tillfälle.

Citera
2025-11-16, 11:27
Medlem
Sånt där får väl förhandlas innan 14 timmars sträcktittande. Nu visste ju inte flickvännen att hon skulle få betala för att du satt där i soffan med henne.
Citera
2025-11-16, 11:28
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Den blir hård när den behöver, det jag säger är att jag inte behöver vara kåt i förväg som ni prinsessor tydligen måste vara.

Det jag sett på dokusåpan säger emot detta. Verkade vara enklare för dem att få kuksugningar av tjejer de känt i en dag än vad det är för mig och min bokstavliga flickvän. Ser du inte med din kvinnohjärna att LOGIKEN INTE ADDAR UPP?

Du kanske ska fokusera på din kvinnas sköte istället för logiken i hennes hjärna. Då kanske det går bättre med att få henne kåt och villig.
Citera
2025-11-16, 11:29
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men jag skulle vilja säga så här att kvinnans "kåthet" beror på hur mycket hon vill behålla sin man.

Nej! Den beror på hur mycket hennes man vill behålla hans kvinna.
Citera
2025-11-16, 11:29
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:

Är det på grund av dig hon är sjukskriven?
Citera
2025-11-16, 11:32
Medlem
Citat:
Säg bara till, så visar jag ljudklipp från när mina vänner garvar åt det eftersom de känner mig och även vet hur jag ser ut.

Till.

On topic: jag tycker det är anmärkningsvärt att du benämner din tjej som "idioten".
Senast redigerad av design 2025-11-16 kl. 11:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in