Bedrövligt att det inte går att streama matchen, helt tyst om problemen i media också. Jag missade målet för att sändningen hängde sig. Det är precis samma problem med Telenor Stream och olaglig IPTV.
Min IPTV har rullat på utan ett enda avbrott, Fawanews fungerar också så vet inte vad du talar om.
De matcherna som är kvar i detta kval är väl helt meningslösa, förutom för att spela ihop laget och testa taktiker, då vi ändå får möjligheten via kvalet från National League - eller, har jag missat något?
Men det här ser ju bra ut. Mycket bättre både framåt och bakåt. Synd att Kosovo leder med 1-0 borta mot Slovenien dock. Slovenien måste vinna för att Sverige ska ha minsta chans till 2:a platsen
De ser sämre ut än innan. Lyckades bara göra mål. Då ändras ofta inställningen hos gubbarna. Det ska drevas lika mycket mot Potter som mot Thomassen om någon rättvisa ska skipas för Thomassen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!