Citat:
/Moderator
Ursprungligen postat av Generalknase
Citat:
Eftersom det inte är off-topic antar jag att det är trams du syftar på, vilket det heller inte är. Du är ett inavel som inte förstår att i trådar som handlar om olika händelser, måste man givetvis få diskutera och fråga efter filmmaterial som har filmats från olycksplatser. Det har spridits rykten om att en sådan film finns och därför frågade jag efter den. Inget märkvärdigt egentligen. Men du är ju ett pucko, så jag förväntade mig väl ingen vidare förmåga att tänka ifrån dig.
Tack, då vet jag.
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Citat:
/Moderator
Citat:
Vad är det som är trams ditt jävla inavel. Det ska finnas en sån video.
Var står det att det är trams? Har du nåt bättre argument än inavel för att jag ska återställa eller ta bort varningen?
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Stockholm: Buss har kört in i en busskur på Valhallavägen, Östermalm (2025-11-14)
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Ämne: Stockholm: Buss har kört in i en busskur på Valhallavägen, Östermalm (2025-11-14)
Citat:
Finns videon på kvinnan som påstås ha fått sina kroppsdelar separerade?
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Vad är det som är trams ditt jävla inavel. Det ska finnas en sån video.
/Moderator
Eftersom det inte är off-topic antar jag att det är trams du syftar på, vilket det heller inte är. Du är ett inavel som inte förstår att i trådar som handlar om olika händelser, måste man givetvis få diskutera och fråga efter filmmaterial som har filmats från olycksplatser. Det har spridits rykten om att en sådan film finns och därför frågade jag efter den. Inget märkvärdigt egentligen. Men du är ju ett pucko, så jag förväntade mig väl ingen vidare förmåga att tänka ifrån dig.
/Moderator
Kolla idioten. Motiveringen till varningen är "Tack, då vet jag".
Gör ni Admins ingen bakgrundskontroll när ni tar in puckade moderatorer som den här?
Ännu en riktig kuksugare till moderator