2025-11-15, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Generalknase
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Citat:
Citat:
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Stockholm: Buss har kört in i en busskur på Valhallavägen, Östermalm (2025-11-14)
Citat:
Finns videon på kvinnan som påstås ha fått sina kroppsdelar separerade?

Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk

Vad är det som är trams ditt jävla inavel. Det ska finnas en sån video.
Var står det att det är trams? Har du nåt bättre argument än inavel för att jag ska återställa eller ta bort varningen?

/Moderator

Eftersom det inte är off-topic antar jag att det är trams du syftar på, vilket det heller inte är. Du är ett inavel som inte förstår att i trådar som handlar om olika händelser, måste man givetvis få diskutera och fråga efter filmmaterial som har filmats från olycksplatser. Det har spridits rykten om att en sådan film finns och därför frågade jag efter den. Inget märkvärdigt egentligen. Men du är ju ett pucko, så jag förväntade mig väl ingen vidare förmåga att tänka ifrån dig.
Tack, då vet jag.

/Moderator

Kolla idioten. Motiveringen till varningen är "Tack, då vet jag".

Gör ni Admins ingen bakgrundskontroll när ni tar in puckade moderatorer som den här?
Ännu en riktig kuksugare till moderator
Citera
2025-11-15, 15:53
Avstängd
ZebranJannes avatar
Med tanke på hur mycket skit du postade i den aktuella tråden, bör du vara kåt, glad och tacksam över att du inte är avstängd. När du dessutom kallar moderatorn för jävla inavel i PM (och nu kuksugare i denna tråd), bör du i kombination med ditt pissande i aktuella tråd vara än mer kåt, glad och tacksam över att du inte är bannlyst. Jösses, vilket vrak du är.
Citera
2025-11-15, 16:15
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Dina försök till att förolämpa är knappast något som gynnar dig att varningen skulle ens övervägas att ta tillbaka.
Citera
2025-11-15, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZebranJanne
Med tanke på hur mycket skit du postade i den aktuella tråden, bör du vara kåt, glad och tacksam över att du inte är avstängd. När du dessutom kallar moderatorn för jävla inavel i PM (och nu kuksugare i denna tråd), bör du i kombination med ditt pissande i aktuella tråd vara än mer kåt, glad och tacksam över att du inte är bannlyst. Jösses, vilket vrak du är.

Lika mycket skit som du postar här menar du? Postade inte alls någon skit, utan allt var on-topic.

Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Dina försök till att förolämpa är knappast något som gynnar dig att varningen skulle ens övervägas att ta tillbaka.

Det är klart att man måste få kalla en idiot en idiot. Jag kallar härmed er två riktiga kuksugare, vilket ni är eftersom ni verkar suga av moderatorn.
Citera
2025-11-15, 16:18
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Gör ni Admins ingen bakgrundskontroll när ni tar in puckade moderatorer som den här? Ännu en riktig kuksugare till moderator
Han gör skäl för sitt namn "Knase" de flesta moderatorer är idioter nu för tiden tyvärr. Det finns ett fåtal bra personer kvar tack o lov.
Citera
2025-11-15, 16:24
Avstängd
ZebranJannes avatar
Citat:
Lika mycket skit som du postar här menar du? Postade inte alls någon skit, utan allt var on-topic.

Det är klart att man måste få kalla en idiot en idiot. Jag kallar härmed er två riktiga kuksugare, vilket ni är eftersom ni verkar suga av moderatorn.

Till skillnad mot dig, så postar jag inte skit. Du spred stora mängder dynga i aktuell tråd, for med osanningar och lögner och vinklat skit enligt agenda. Som sagt, ett under att du inte är avstängd. Och med tanke på att du fortsätter förolämpa moderatorerna, håller jag och många andra tummarna att du stängs av innan midnatt.
Senast redigerad av ZebranJanne 2025-11-15 kl. 16:28.
Citera
2025-11-15, 16:34
Medlem
Du tramsade sönder tråden och en varning är på tok för lite.
Citera
2025-11-15, 17:28
Medlem
needAlifes avatar
Oavsett vad man tycker om TS i övrigt så kan jag inte se varför den kommentaren skulle vara trams? Är ju många som efterfrågat den videon i tråden vad jag sett och den är väl absolut varken trams eller off-topic?
Citera
2025-11-15, 18:15
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Oavsett vad man tycker om TS i övrigt så kan jag inte se varför den kommentaren skulle vara trams? Är ju många som efterfrågat den videon i tråden vad jag sett och den är väl absolut varken trams eller off-topic?

Den har inte heller påståtts vara trams. Läs moderatorns svar.

Det ska alltså handla om att det är off topic, vilket jag inte kan se att det är.
Citera
2025-11-15, 19:10
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Den har inte heller påståtts vara trams. Läs moderatorns svar.

Det ska alltså handla om att det är off topic, vilket jag inte kan se att det är.
Tråden handlar om olyckan, eventuella videos på sargade människor är inte topic. Frågor om klipp kan ställas i PM till de som påstår att de finns, det behövs inte i tråden. Framförallt behövs det inte upprepade gånger.
Citera
2025-11-15, 19:50
Medlem
Citat:
Kolla idioten. Motiveringen till varningen är "Tack, då vet jag".

Gör ni Admins ingen bakgrundskontroll när ni tar in puckade moderatorer som den här?
Ännu en riktig kuksugare till moderator

0.03 verkar vara modsens piska. De ger varningar och tar bort för 0.03 trots att det inte är der. Helt godtyckligt baserat på egna preferenser frånskilt från regelverket.

Dock mods själva och deras polare får tramsa och gå off topic hur mycket dom vill
Citera
2025-11-15, 19:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Tråden handlar om olyckan, eventuella videos på sargade människor är inte topic. Frågor om klipp kan ställas i PM till de som påstår att de finns, det behövs inte i tråden. Framförallt behövs det inte upprepade gånger.

OK, det kan jag köpa. Dock var det hårt med varning men är det upprepade gånger så är den förståelig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in