Citat:
Ursprungligen postat av
Mergains
Glömde tagga. Skickar fråga/svar igen: Tack för svar. Bro-science är det kurlängd off from PCT slut? Dvs 3 månader ca from nu? 16 veckor, spännande. Bör kur 2 vara längre än 11-12 veckor tycker du? Värt att påpeka att jag frontande med fler stick i början.
Det är från PCT-avslutet jag menar.
Målet med PCT och avbrott är väll delvis att starta upp den egna produktionen igen, delvis att kroppen får återhämta sig och återställa biomarkörer som är off.
Jag ser egentligen ingen anledning att PCTa om planen inte är att vara off en ännu längre tid. Dina biomarkörer bör avgöra hur länge du vill vara off cycle. Med tanke på hur din kur ser ut behöver det inte se så illa ut heller men kolla upp det noga med blodprover.
8-12 veckor hade jag kört med korta estrar. Eller om det varit någon elak oral inblandad på mitten.
Har alltid kört 16-20v kurer med enanthe efter mina första kurer och känner att det börjar hända saker på riktigt där i mitten. Dumt att inte utnyttja tiden till fullo när testosteron inte är så skadligt (vanligtvis, återigen, täta blodprover)