2025-11-13, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Vad är det egentligen som kommit fram? Några meningar han skrev i en privat chattgrupp för 2 år sedan? Det där var ju ingenting, inte ens någon planering av något ... Och sånt dom flesta människor sagt eller tänkt många gånger under sina liv. Det sades dessutom efter att dom hört bevis på att ett barn dom står nära med stor sannolikhet blivit misshandlat.

De gräver efter sandkornen nu.
Citera
2025-11-13, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vänta tills du ser dokumentären.
Och blir det åtal för förtal på det.
Att du stöttar Anjos psyksjuka beteende säger endel om dig.
Jag stöttar varken Chrippa, Anjo, Rask eller Jocke. Jag tycker alla ska få ta ansvar för den skit de gjort, tillskillnad ifrån dig.

Vad är det psyksjuka beteendet?
Chrippa var ju nära vän med Anjo för 2 år sedan, Anjo hjälpte honom... Sen vände Chrippa dom ryggen och det blev känslor och en beef mellan dom. Du menar att Chrippa är helt oskyldig och aldrig haft ett psyksjukt beteende?
Citera
2025-11-13, 22:24
Medlem
Citat:
Du tycker det är fel att säga att man ska hugga någon i halsen.
Du tycker det är fel att prata om att misshandla någon.
Men du tycker det är helt okej att säga att man ska avrätta någon, eller att man ska skicka någon hem till personen och slå sönder personen.
Dubbelmoralens kung antar jag att du är.

Nej det var lite väl grovt av Jacke att skriva att han ville avrätta Linnea ja.
Citera
2025-11-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Exakt vad är skillnaden mellan det tillfället och Lisens uttalande i en privat chattgrupp då menar du?

En chattgrupp räknas inte som privat.

Fråga tjejen som varnade för sin förövare i en "privat" chattgrupp så får du höra. Hon åkte på förtal och skadestånd.
Citera
2025-11-13, 22:28
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Chrippa var ju nära vän med Anjo för 2 år sedan, Anjo hjälpte honom... Sen vände Chrippa dom ryggen och det blev känslor och en beef mellan dom. Du menar att Chrippa är helt oskyldig och aldrig haft ett psyksjukt beteende?
Chrippa vände Anjo ryggen?
Det var ju Anjo som drevade mot Linnea, och när Chrippa blev tillsammans med Linnea då började Anjo dreva mot Chrippa och Linnea.
Det är ju inte Chrippas fel att Anjo kom med helt sjuka och grova anklagelser medans Chrippa satt i häktet.
Anjos plan att få Linnea att fly landet kom medans Chrippa satt i häktet, du kan inte skylla det Anjo gjort på Chrippa.
När har jag sagt att Chrippa är oskyldig? Jag skrev ju att jag tyckte alla skulle ta ansvar för det dem gjort, medans du försöker skylla Anjos psyksjuka beteende på alla andra.
Citera
2025-11-13, 22:29
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Nej det var lite väl grovt av Jacke att skriva att han ville avrätta Linnea ja.
Yttligare en med dubbelmoral.
Varför tycker ni det är fel när Chrippa och Linnea säger något, men okej när Anjo och Lisen säger ännu värre saker?
Citera
2025-11-13, 22:31
Medlem
Citat:
Yttligare en med dubbelmoral.
Varför tycker ni det är fel när Chrippa och Linnea säger något, men okej när Anjo och Lisen säger ännu värre saker?

Fast nu handlade det om Jacke.
Citera
2025-11-13, 22:33
Medlem
Citat:
Chrippa vände Anjo ryggen?
Det var ju Anjo som drevade mot Linnea, och när Chrippa blev tillsammans med Linnea då började Anjo dreva mot Chrippa och Linnea.
Det är ju inte Chrippas fel att Anjo kom med helt sjuka och grova anklagelser medans Chrippa satt i häktet.
Anjos plan att få Linnea att fly landet kom medans Chrippa satt i häktet, du kan inte skylla det Anjo gjort på Chrippa.
När har jag sagt att Chrippa är oskyldig? Jag skrev ju att jag tyckte alla skulle ta ansvar för det dem gjort, medans du försöker skylla Anjos psyksjuka beteende på alla andra.

Har du helt missat att Chrippa drevade mot Linnea?
Och ja, Anjo drevade också mot henne, han var ju Chrippas vän och dom stod på samma sida.
Anledningen till att Chrippa satt häktad var ju att Linnea anmält honom...

Har inte skylt hans beteende på någon annan, vet inte ens vad du syftar på när du menar psyksjuka beteende, för mig är det en naturlig reaktion när han backar en väns (Chrippas) anklagelser mot Linnea.

Är verkligen inget fan av varken Anjo eller Jocke men Chrippa verkar fan vara på en helt annan dimension av fuckup.
Citera
2025-11-13, 22:35
Medlem
Citat:

Chrippa och Anjo var aldrig nära vänner. De var till Sälen tillsammans en gång och har setts ett par gånger till utöver det.

De har aldrig hunnit utveckla någon nära bekantskap mao.
Citera
2025-11-13, 22:35
Medlem
Varje gång Chrippa clickbaitat en ny video har man tänkt att nu kommer den riktiga Chrippa fram. Nu kommer han bevisa vem han är och visa hur alla förtalat och behandlat honom orättvist. Men nej... i varje video så har han fortsatt framstå som förståndshandikappad och inte lyckats bevisa ett skit.
Kommer bli stor humor att höra hans rättegång. Det måste ju ändå alla som tre som fortfarande hejar på honom i denna tråd tycka? Tråden om Chrippa är ändå väldigt sansad. Betydligt mer hat och förtal i Jockes, Anjos och Rask trådar. Säger väl en hel del om dubbelmoralen hos dom som försvarar Chrippa.
Citera
2025-11-13, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Varje gång Chrippa clickbaitat en ny video har man tänkt att nu kommer den riktiga Chrippa fram. Nu kommer han bevisa vem han är och visa hur alla förtalat och behandlat honom orättvist. Men nej... i varje video så har han fortsatt framstå som förståndshandikappad och inte lyckats bevisa ett skit.
Kommer bli stor humor att höra hans rättegång. Det måste ju ändå alla som tre som fortfarande hejar på honom i denna tråd tycka? Tråden om Chrippa är ändå väldigt sansad. Betydligt mer hat och förtal i Jockes, Anjos och Rask trådar. Säger väl en hel del om dubbelmoralen hos dom som försvarar Chrippa.

Håller med och känt samma ... En jävla massa clickbait videos där han leker clown och bara babblar om saker helt utan substans, ett hån mot folk som tittar. Men han vet nog helt enkelt inte bättre...
Han har fått och haft många chanser att förklara... Han fick även möjligheten att debatera allt med Jocke hos dialogiskt men bangade, det säger en hel del ...
Citera
2025-11-13, 22:37
Medlem
Citat:
Har du helt missat att Chrippa drevade mot Linnea?
Och ja, Anjo drevade också mot henne, han var ju Chrippas vän och dom stod på samma sida.
Anledningen till att Chrippa satt häktad var ju att Linnea anmält honom...

Har inte skylt hans beteende på någon annan, vet inte ens vad du syftar på när du menar psyksjuka beteende, för mig är det en naturlig reaktion när han backar en väns (Chrippas) anklagelser mot Linnea.

Är verkligen inget fan av varken Anjo eller Jocke men Chrippa verkar fan vara på en helt annan dimension av fuckup.

Drev är alltid fel. Punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in