2025-11-13, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Ja, det räknar jag kallt med, för några bevis för det hon spyr ur sig finns aldrig.
I förrgår var du arg över att jag trodde Lisen var den fruktansvärt obehagliga trebarnsmamman.
Citera
2025-11-13, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det är otroligt spännande det här. När kommer nästa utbrott från Anjo?

Han är helt knäckt stackarn.
Han är inte knäckt, han bara undrar och funderar på hur han ska hantera allt som sägs från de två reptilerna
Citera
2025-11-13, 20:31
Medlem
Citat:
Var är bevisen för att Chrippa lämnade tillbaka luren och att den befann sig i Sverige?

Precis, det konstiga är ju att polisen hittade stämplingen, efter att ha beslagtagit telefonerna och gått igenom dem. Om den då var hos Jocke hur hamnade den hos polisen? har det framkommit?
Citera
2025-11-13, 20:32
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
I förrgår var du arg över att jag trodde Lisen var den fruktansvärt obehagliga trebarnsmamman.

Arg? Inte ett dugg. Jag blir förbannad när du sitter och spyr ur dej trådsanningar på löpande band! Kan du, EN ENDA GÅNG, lägga fram bevis för allt du anklagar folk för? Nej exaaakt!
Du är och förblir troligen ett vider.
Citera
2025-11-13, 20:34
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadhanderhar
Precis, det konstiga är ju att polisen hittade stämplingen, efter att ha beslagtagit telefonerna och gått igenom dem. Om den då var hos Jocke hur hamnade den hos polisen? har det framkommit?

Nej. Hon snackar i nattmössan och ljuger, hela tiden!! Vidrig människa, en dyngspridare av rang!
Citera
2025-11-13, 20:36
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Vi pratar om Linnea nu, inte Lisen Björlund. Vårda språket.

Allt pekar mot att det är Jocke som falskt anmält även detta och jag kommer utgå från vad som statistiskt sett är mest troligt. Har nån gjort en falsk anmälan som kan skada Linnea eller Chrippa, så är den naturliga slutsatsen att tro att Jocke gjort ännu en falsk anmälan i nån annans namn.

Det verkar störa dig nåt otroligt att jag inte bryr mig om Chrippa och att jag alltid kommer med sanningen. Är det därför du så aggressivt måste attackera mig och kalla mig lögnare - trots att ingen som räknas tar dig på orden.

Du får hänga med nu, att det är Linnea som är hinken är vedertaget. Blir lite larvig nästan pubertalt när du låtsas som att det skulle vara Lisen. Vem av dom gör porr?

När du säger att allt pekar mot att det är Jocke så menar du alltså att du vill att det ska vara det? Då det inte finns något som helst belägg för påståendet. Det är ju standard för dina försök till att sprida trådsanningar.

Vilka är det som räknas? Ni är ju bara 3 stycken tappra hundar kvar i tråden, är det ni som räknas? Det är helt ok att Chripps små hundar inte tar mig på orden. Voff voff
Citera
2025-11-13, 20:46
Medlem
Citat:
Samma låga IQ du och offerkoftan….. det är sen gammalt!
Alltid är det ni otroligt lågbegåvade förmågor som ska kalla dom med allra högst intelligens för dumma. Du och Anjo har verkligen komplex på den fronten.

Jag har kvalificerat mig till Mensa, mitt iq är det inget fel på, min kära lilla loppa.

Jag ser sånt du inte ser och fattar sånt du inte fattar och minns sånt du aldrig skulle lyckas minns och jag uppfattar nyanser väldigt få kan urskilja. Du är lika graciös som en full elefant i en porslinsbutik. Höj dig.

Vad tycker du om Stämplingsmorsan? Linnea har verkligen stalkats av en grupp misfits.
Citera
2025-11-13, 20:52
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Tänk att det är folk här inne som har glömt bort att hinken skulle cutta skuldrådgivaren men det har väl inte hänt. Så himla trött på att Linnea ska leka offer konstant!
Citera
2025-11-13, 20:55
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Alltid är det ni otroligt lågbegåvade förmågor som ska kalla dom med allra högst intelligens för dumma. Du och Anjo har verkligen komplex på den fronten.

Jag har kvalificerat mig till Mensa, mitt iq är det inget fel på, min kära lilla loppa.

Jag ser sånt du inte ser och fattar sånt du inte fattar och minns sånt du aldrig skulle lyckas minns och jag uppfattar nyanser väldigt få kan urskilja. Du är lika graciös som en full elefant i en porslinsbutik. Höj dig.

Vad tycker du om Stämplingsmorsan? Linnea har verkligen stalkats av en grupp misfits.

Kan hundar kvalificera sig till Mensa?

Hur var det nu med sanningen? Vad är beläggen för att en stämpling mot Linnea har skett? Nej lillkukens ”avslöjande” är inte bevis på någon stämpling.
Citera
2025-11-13, 20:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Tänk att det är folk här inne som har glömt bort att hinken skulle cutta skuldrådgivaren men det har väl inte hänt. Så himla trött på att Linnea ska leka offer konstant!

Sa hon det före eller efter Lisens uttalande?
Citera
2025-11-13, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Just det. Polisanmälde han inte hotet? Undrar var någonstans det ligger just nu. Hoppas det inte är nedlagt.
Senast redigerad av Treschow 2025-11-13 kl. 21:12.
Citera
2025-11-13, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Spelar ingen roll. Polisen och socialtjänsten ska agera ändå, speciellt polisen.

Finns i många fall de inte gör de tyvärr vad man läst genom åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in