Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
Hur ofta händer det att männen inte tvättat kuken ordentligt, blir ni arga då och skäller ut eller ?
Det har knappt hänt alls, tvärtom så är det många som till och med verkar ha sprutat Axe på hela paketet. De flesta sexköp sker ju inte så spontant så då är ju kunden förberedd, privat så är det ju lite annat. Då kan det bli sex väldigt oplanerat. 😝 Jag har skrivit om dem tror jag, jag har haft två stammisar som luktade lite märkligt men jag tror inte att det hade med dålig hygien att göra. Det var nåt annat, en del människor luktar ju liksom mer än andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
majaparonpaj
Är nog väldigt annorlunda utomlands där dessa typer av aktiviteter är lagligt.
Jag träffar aldrig någon direkt i dörren och möter oftast kunder en bra bit ifrån hotellet eller så har jag deras adress innan och kan kolla deras facebook/linkedin.
Det vanligaste är att kunder är oattraktiva. Men rena monster och attraktiva kunder är sällsynt. Om kunden ser ut som ett monster är det bara att le och säga att man hatar speglar och älskar doggy!
Jag tror inte att det spelar så stor roll var man träffar personen, om det är utanför hotellet eller vid hotellrumsdörren. Jag har har jobbar i flera andra europeiska länder och det är liksom ingen skillnad, det handlar ju om hur man reagerar första gången man ser en ny kund inte på vilken plats det sker.
Håller med dig, det är sällsynt med både monster och väldigt attraktiva kunder. Nåt monster har jag verkligen inte träffat på faktiskt. De flesta ser väldigt alldagliga ut och hur en kund klär sig och hur tränad han är noll intressant för mig faktiskt. Det som är viktigt är att han är schysst, lätt att boka med, ren och respekterar mina gränser.
Jobbar man utomlands genom agentur så är det nån annan som sköter all screening och kundkontakt så det blir väldigt opersonligt och ofta har man inte möjligheten att kolla upp personen själv innan träff. Det har sina för- och nackdelar, man slipper allt administrativt tjafs med time wasters men det är också ett väldigt opersonligt sätt att jobba. Som tidigare diskuterats i tråden så är ju doggy en väldigt bra ställning när man inte vill se kunden och de allra flesta verkar ju köpa att det är en favoritställning. 😂