2025-09-18, 06:09
Medlem
Seabeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
inte så att dom sikta och sköt honom med flit
dom trodde att pas.sidan var tom och ville varna honom

Såklart ingen vill det. Men att leva med den skulden? Barnamördare är inte direkt maffigt att känna eller umgås med en sådan .
Citera
2025-09-19, 09:58
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
Såklart ingen vill det. Men att leva med den skulden? Barnamördare är inte direkt maffigt att känna eller umgås med en sådan .

efter som han inte döda med flit så bryr sig nog inte hans vänner att det blev som det blev
pappan skulle inte ha lekt allan
Citera
2025-09-19, 10:04
Medlem
Seabeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
efter som han inte döda med flit så bryr sig nog inte hans vänner att det blev som det blev
pappan skulle inte ha lekt allan

Spelar väll inte roll om det va med flit eller inte. Fortfarande dödat ett helt oskyldig pojk.

Att skylla på pappan är bara pinsamt.
Han ville få tag på smitaren?? Han visste väll inte att det satt på vildingar med skarpladdade vapen.
Citera
2025-09-19, 23:09
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
Spelar väll inte roll om det va med flit eller inte. Fortfarande dödat ett helt oskyldig pojk.

Att skylla på pappan är bara pinsamt.
Han ville få tag på smitaren?? Han visste väll inte att det satt på vildingar med skarpladdade vapen.

han visste och följde efter ändå
krocken är bara historia så han inte blir hatad
Citera
2025-10-16, 20:24
Medlem
Vad hände med han som greps för sisådär 10 år sedan?
Har dom DNA från detta fallet?
Citera
2025-11-13, 09:21
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
men din dumma jävel. pappan fattade inte det var ett bankrån, rånarna körde på hans bil o körde sedan vidare, då trodde pappan att han jagade en smitare från en parkeringsolycka och inte tungt beväpnade bankrånare

dumma jävel

Nej det är du som har fel och lyssnat till den nya historien att pappans bil blev påkörd, sanningen var han körde efter rånarna. För att visa pojken hur modig man är se efterlyst från den tiden pappan visste de var rånare. Minns bara att de blev snea då han envisades med att köra efter dom på väg till ett bilbyte de stannade rånaren riktade mot den tomma passagerare sidan men den var ju inte tom.
Så du vet iaf nån stans går det väl att hitta det första efterlyst programmet och i det finns inte nån annan story än att han följde efter rånarna för att visa han var super dad vilket slutade så jävla olyckligt att rånarna iaf en av dem ser han är ensam och skjuter på det han tror är en tom passagerare sida. Känns som det bara var fem år sedan iaf pappan var ingen dåre för han ville visa grabben hur man skall göra. Men det som stör mig är Hasse Aro sedan i senaste avsnittet då GW inte var med drar storyn att rånarna körde på hans bil vilket inte nämndes ett skit om utan som jag skrev Hasse var som vanligt detta var ett mord medvetet. Men GW sa detta var tragiskt för pappan följde efter dem och är osäker på om dom innan rånaren verkligen sköt varningsskott som slutade med Emils död att de hade visat vapen genom fönstret men pappan valde att fortsätta efter ändå håller med GW en riktigt tragisk händelse.

Nån som minns det avsnittet bättre men tror det var så de hade flashat med vapen genom rutan men pappan fortsatte och förstår han ville visa grabben hur cool hans pappa var men slutade i riktigt illa. Men den nya storyn att de kört på hans bil är Hasse Aro som oxå sagt - jag VET att det inte finns aliens 👽 minns inte i vilket sammanhang var inte på efterlyst men jävligt dum kommentar VET är ett starkt ord när andra folk upplevt annorlunda men Hasse Aro VET att aliens inte finns baserat på vad? men detta handlade om Emil och var tragiskt både för pappan och rånaren. Håller med GW att det var ett varningsskott som gick så fel som möjligt och om de tagit rånaren borde det blivit dråp ej överlagt mord om rånaren sköt varningsskott. Tänkte just om det var min son om jag skulle velat döda rånaren men svårt att säga förmodligen men tänkte det gör inte så jag får tillbaks min son. Och då saknades meningen att döda han som hämd men igen har inte upplevt detta så bara mina tankar just nu.
Citera
2025-11-13, 12:13
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeepax
Tänkte just om det var min son om jag skulle velat döda rånaren men svårt att säga förmodligen men tänkte det gör inte så jag får tillbaks min son. Och då saknades meningen att döda han som hämd men igen har inte upplevt detta så bara mina tankar just nu.

Det kan ju vara lite problematiskt att ge igen med samma mynt när man inte vet vem rånaren som sköt var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in