Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Anjo är absolut inte körd.
Vardör lägger folk så stor makt på SVT? Jag fattar intr.
Chrippa och Linnéa blev exposade som de falska personer de är.
Men fy dig att spotta på Linnéa Chrippa.
Vad äckligt.
Jag tycker att det är bra att det som inte har delats förut kommer ut offentligt.
Man ska alltid äga narrativet själv och det gjorde verkligen Anjo nu.
Jag antar att resten av Linnéas förhör samt Chrippas förhör snart kommer.
Det är mycket som händer nu med Chrippas och Linneas dokumentär.
Jocke måste gnugga geniknölarna och offra nån för att rädda sig själv. Jag vet ungefär vad han kommer säga i dokumentären och jag tror faktiskt att Jocke har tänkt till riktigt noga och att han vill ha kvar Rask som sin hund och det han gör nu är att spela ut Anjo, utan att Anjo förstår det.
Att offentligt låtsas som att han släppt Rask är förmodligen ett sätt att skona Rask och ett spel för galleriet. Jag tror att han vill behålla honom som vän och ser till att Rask slipper konsekvenserna av dokumentären genom att down playa deras relation och låtsas ta avstånd från Rask offentligt. Jocke är rädd för vad Anjo kan göra mot honom i framtiden när dom blir osams, därför är han ett bra offerlamm, Jocke vet att Anjo kommer ta på sig
allt i dokumentären och Jocke ligger förmodligen bakom att Anjo bränt upp sin kanal genom att skicka copy right-strikes på Axel "för Jockes skull".
Ett problem mindre för Jocke och han behöver inte ta nåt ansvar alls för drevet.