2025-11-12, 23:31
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Aha, är han påtänd i kvällens live?

Alltså, helst av allt skulle jag säga GHB men det måste antingen vara alkohol eller benz, eller båda
Citera
2025-11-12, 23:32
Medlem
Trodde Anjo bara var en karaktär han spelade på YouTube. Riktiga Pontus är ju en sjysst kille
Nu visar det sig att han är lika sjuk i verkligheten, chockerande
Citera
2025-11-12, 23:35
Medlem
Krakatoas avatar
Alla som ser Anjo just nu:

https://www.youtube.com/watch?v=w55jIIFV9no
Citera
2025-11-12, 23:35
Medlem
Jag har sett någon enstaka video från Anjo här och där genom åren, lite som att fördriva tid med skräp-tv. Däremot har jag följt Haveristerna sedan 2020 och början på Axel streaming till nu. Jag håller inte med Axel om allt, kan ibland tycka han kan vara grisig i sitt beteende men jag vet vilken kämparglöd han har när det gäller att sänka människor på nätet. Axel har krigat i många år med idioter och meningsmotståndare, han har varit med och gjort granskningar, ringt upp och ifrågasatt.

Anjo har aldrig framstått som smart men efter senaste månaderna så vet jag ibland inte om Axel har gett honom smeknamnet badbollen efter hans IQ eller kroppsform. Anjo skulle ha lagt ner stridsyxan redan första dagen men han är för dum. Han tänkte väl att han kunde göra precis som tidigare, sitta och ljuga och förtala Axel tills han ger upp och försvinner från YouTube. Men Axel ger sig aldrig och sen är han betydligt smartare. Så Anjo har försökt med alla sina vanliga knep och ganska nyligen insett att det har varit tröstlöst, nu håller hans kanal på bli fistad, han anser sig vara förd bakom ljuset av SVT, anmäld för förtal osv osv… Det enda han har är sina lågt begåvade följare.

Den anjo som dök upp i live ikväll, det var en liten blöt fläck.
Citera
2025-11-12, 23:36
Medlem
Deimos01s avatar
Lisen går i taket när någon pratar om hennes barn.
Men hon stöttar när hennes man attackerar barn, riktar hot mot barnen för att styra föräldern och använder ett utsatt barn för att tjäna pengar.
Snacka om att enbart bry sig om sina egna barn, och totalt ignorera det lidande hennes man orsakar andra barn.
Citera
2025-11-12, 23:50
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myraite
Jag har sett någon enstaka video från Anjo här och där genom åren, lite som att fördriva tid med skräp-tv. Däremot har jag följt Haveristerna sedan 2020 och början på Axel streaming till nu. Jag håller inte med Axel om allt, kan ibland tycka han kan vara grisig i sitt beteende men jag vet vilken kämparglöd han har när det gäller att sänka människor på nätet. Axel har krigat i många år med idioter och meningsmotståndare, han har varit med och gjort granskningar, ringt upp och ifrågasatt.

Anjo har aldrig framstått som smart men efter senaste månaderna så vet jag ibland inte om Axel har gett honom smeknamnet badbollen efter hans IQ eller kroppsform. Anjo skulle ha lagt ner stridsyxan redan första dagen men han är för dum. Han tänkte väl att han kunde göra precis som tidigare, sitta och ljuga och förtala Axel tills han ger upp och försvinner från YouTube. Men Axel ger sig aldrig och sen är han betydligt smartare. Så Anjo har försökt med alla sina vanliga knep och ganska nyligen insett att det har varit tröstlöst, nu håller hans kanal på bli fistad, han anser sig vara förd bakom ljuset av SVT, anmäld för förtal osv osv… Det enda han har är sina lågt begåvade följare.

Den anjo som dök upp i live ikväll, det var en liten blöt fläck.

Håller 100% med om detta. Anjo har gravt underskattat de han retat upp på sistone, precis som Rask och Motvikt. Hybris eller ren dumhet, är de enda förklaringar jag kommer på i sammanhanget.
Citera
2025-11-12, 23:52
Medlem
Deimos01s avatar
Barn blir inte rädda för att polisen knackar på dörren.
Börjar dock föräldrarna bete sig som galningar pga att polisen knackar på dörren, då kan barnen blir rädda.

Och vad är värst.
1 att konstiga människor står och kollar in genom ens fönster för att kolla om barn och föräldrar är hemma.
2 att polisen knackar på dörren

För Anjo är ju helt okej med nr1.
Jag blir personligen inte rädd om polisen knackar på min dörr (jag har ju dock inget att dölja). Men jag skulle bli rädd om okända människor började kolla in igenom mina fönster.
Citera
2025-11-12, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Lisen går i taket när någon pratar om hennes barn.
Men hon stöttar när hennes man attackerar barn, riktar hot mot barnen för att styra föräldern och använder ett utsatt barn för att tjäna pengar.
Snacka om att enbart bry sig om sina egna barn, och totalt ignorera det lidande hennes man orsakar andra barn.

Ja hon hade ju inga problem när Anjo hade på sig tröjan med Cluees barn tryck över hela bröstet. Kan tycka det blir riktigt pinsamt för Anjo och co när allt detta kommer fram och att hans försvar är att de är ”Orten Lisen” som skrev det?

Det är bara för dom lägga ner
Citera
2025-11-13, 00:00
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
Alltså har är fullständigt off. Det är en man på gränsen till att kasta in handduken. Men så är det väl när verkligheten kommer ikapp.

Menar du den där "handduken" som den brutalt feta Badbollen hysteriskt vevade runt sig? Tjockisen dansade omkring i videon med samma motorik som en alkoholpåverkad elefant, flåsandes och svettandes som om varje rörelse var ett steg närmare hjärtinfarkt. Hela studion såg ut att ge vika under Badbollens desperata försök att hålla takten, vilket han förstås inte gjorde.

Chrippa droppade en video ikväll som faktiskt är rätt kul. Där framkommer det att knulldockan Lisen inte klarade av att ta en konflikt som en vuxen, så hon kallade in halva orten för att leka gangster åt henne.

Sen går Chrippa loss med en hel expose på en aggressiv neger som stalkar honom, i hopp om att det vandrande fettlagret Badbollen, Jockiboi och den perversa byfånen i Trosa ska acceptera honom. Patetiskt är bara förnamnet.”
Citera
2025-11-13, 00:06
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HSHH
Ja hon hade ju inga problem när Anjo hade på sig tröjan med Cluees barn tryck över hela bröstet. Kan tycka det blir riktigt pinsamt för Anjo och co när allt detta kommer fram och att hans försvar är att de är ”Orten Lisen” som skrev det?

Det är bara för dom lägga ner
Anjo har ju även hotat med att ge sig på och hänga ut cluees döttrar på samma sätt som han gjorde med cluees son.
Anjo har även utnyttjat Chrippas dotter för visningar och pengar.
Anjo är vidrig och bryr sig inte om barns välmående.
Och han och Lisen har ingen rättighet att hota eftersom dem är ju okej med att man drar in barn i fighten, och det gäller även deras egna barn.
Linnea nämnde inte ens att det var Anjos barn det handlade om.
Citera
2025-11-13, 00:12
Medlem
Krakatoas avatar
Badbollen brukar inte låta sina lives ligga uppe publikt efter att ha avslutat dem men det gör den än så länge:

https://www.youtube.com/watch?v=Cz2BL86vbac

Skulle den inte göra det imorgon när han nyktrat till så finns haveriet att beskåda här i all sin prakt:

https://www.bitchute.com/video/lxpyJGsZXr2o/

Han är helt jävla tappad.
Citera
2025-11-13, 00:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Badbollen brukar inte låta sina lives ligga uppe publikt efter att ha avslutat dem men det gör den än så länge:

https://www.youtube.com/watch?v=Cz2BL86vbac

Skulle den inte göra det imorgon när han nyktrat till så finns haveriet att beskåda här i all sin prakt:

https://www.bitchute.com/video/lxpyJGsZXr2o/

Han är helt jävla tappad.
Din länk fungerar inte .. får en 404
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in