2025-11-11, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Vems "planen"?
Jag vet inte.

Men om du skulle fråga följare av Qanon, så kanske de skulle svara Donald J Trump.
https://qalerts.app/?n=916
Citat:
916
Mar 10, 2018 1:04:36 PM EST
Q !UW.yye1fxo ID: 88957f No. 613229

Citat:
Mar 10, 2018 1:02:22 PM EST
Anonymous ID: 436341 No. 613193

C8F91EAD-51C7-47FA-96C5-C….jpeg
>>613129
What about Awan.
Is Israel involved?

>>613193
We are saving Israel for last.
Very specific reason not mentioned a single time.
Q
Citera
2025-11-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Jag vet inte.
Men att "planen" finns, det tror du?

Citat:
Men om du skulle fråga följare av Qanon, så kanske de skulle svara Donald J Trump.
https://qalerts.app/?n=916
Men nu frågar jag dig.

Du menar således att det finns en "planen" som du inte vet något om, eller vilka som i så fall ligger bakom densamma eller varför?

Korrekt?
Senast redigerad av onopono 2025-11-11 kl. 21:01.
Citera
2025-11-12, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Hade du något i sak här?

Ptja, att vare sig Tyler själv, hans närstående eller juridiska ombud har gjort några uttalanden är givetvis mycket oroväckande.

Att hans 'juridiska ombud' utsågs av en lokal TV-personligt som vill bli staten Utah's nye Attorney General, samtidigt som en av USAs ledande juridiska experter har erbjudit sig att försvara Tyler pro bono, men utan respons, är också det mycket oroväckande.

Att de rättsliga förhandlingarna inför domstol hålls och kommer att hållas inför lykta dörrar och utan att bandas eller videofilmas, slutligen, ger sammantaget intrycket av en allt annat än transparent rättslig process.

Att "the fix is in".

Se ovan. Mycket kan pågå i det fördolda utan insyn.

Därför att det står en stank av politiskt mord runt hela förloppet. Därför att Kirk stod i begrepp att med sitt TPUSA lämna det konservativa Pro Israel-projektet och därmed äventyra nästa generation kristna amerikanska zionister och därmed staten Israel så som vi allt för väl känner den så här långt.

Därför att zionisterna historiskt bevisligen har begått en lång rad politiska mord/mordförsök på västerländska ledare/dignitärer som inte har dansat efter deras pipa.

Därför.

Helt rätt.

Sammantaget osar det BS om allt. Kulan, skytten, händelseförloppet, ai manipulerade videos, 7 Israeliska telefoner, reaktionen från CK's chief of staff, nedmonteringen av kameran som bör ha bäst bilder, att man förstörde brottsplatsen inom ett par dygn, änkan som beter sig som om hon är en mossad agent och sociopat...
Citera
2025-11-12, 17:54
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldkant
Helt rätt.

Sammantaget osar det BS om allt. Kulan, skytten, händelseförloppet, ai manipulerade videos, 7 Israeliska telefoner, reaktionen från CK's chief of staff, nedmonteringen av kameran som bör ha bäst bilder, att man förstörde brottsplatsen inom ett par dygn, änkan som beter sig som om hon är en mossad agent och sociopat...
Inget av det du skriver stämmer.
Citera
2025-11-12, 18:21
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Efter mordet på Charlie Kirk har opinionen svängt i USA.
Stödet för Israel är nog på en all time low.

Varenda amerikan verkar plötsligt blivit medveten om hur mycket skattepengar som går till Israel.

Och du menar att dessa smarta judar som kontrollerar hela världen skulle tjäna på att Israel förlorar sin enda militära allierade eller? Typ som att de tjänar på att slänga in massa araber i Europa så att Europa hatar Israel ännu mer än de redan gör? Verkar jättesmart eller?
Citera
2025-11-12, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Och du menar att dessa smarta judar som kontrollerar hela världen skulle tjäna på att Israel förlorar sin enda militära allierade eller? Typ som att de tjänar på att slänga in massa araber i Europa så att Europa hatar Israel ännu mer än de redan gör? Verkar jättesmart eller?
Sionisterna räknar nog med att opinionen svänger tillbaka snart, dom vet att dom har medel för att tysta Candace, Tucker, Ian, Dave och dom andra.

Sedan vill jag vara tydlig med att jag inte tror sionister är smartare än andra, dom är bara hänsynslösare och mer skrupelfria.
Senast redigerad av adaptern 2025-11-12 kl. 18:29.
Citera
2025-11-12, 18:28
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Sionisterna räknar nog med att opinionen svänger tillbaka snart, dom vet att dom har medel för att tysta Candace, Tucker, Ian, Dave och dom andra.

Candace som tror att Tommy Robinson mördade Kirk? Jag orkar inte läsa mer vad du skriver.
Citera
2025-11-12, 18:31
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
??

Candace "Ovens" tror att Tommy Robinson mördade Charlie Kirk. Hon tror också att månlandningarna är fake och att Jorden är platt. Det faktum att du använder henne som argument i tråden betyder att du är ett tvättäkta retard.
Citera
2025-11-12, 18:34
Bannlyst
Citat:
Candace "Ovens" tror att Tommy Robinson mördade Charlie Kirk. Hon tror också att månlandningarna är fake och att Jorden är platt. Det faktum att du använder henne som argument i tråden betyder att du är ett tvättäkta retard.
Är du full? Varför har du fått för dig att Candace tror nåt om Tommy Robinson? Eller att hon tror att jorden är platt?
Citera
2025-11-12, 18:35
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Är du full? Varför har du fått för dig att Candace tror nåt om Tommy Robinson? Eller att hon tror att jorden är platt?

Jag har sett henne säga det.
Citera
2025-11-12, 18:42
Bannlyst
Citat:
Jag har sett henne säga det.
Jaja du är hög på nåt förstår jag.

Men alla tiotals miljoner som följer Candace olika livestreamar vet ju att Candace faktiskt försöker komma fram till vem som låg bakom mordet på en av hennes bästa vänner.

Och hon tramsar inte.
Citera
2025-11-12, 22:03
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Jaja du är hög på nåt förstår jag.

Men alla tiotals miljoner som följer Candace olika livestreamar vet ju att Candace faktiskt försöker komma fram till vem som låg bakom mordet på en av hennes bästa vänner.

Och hon tramsar inte.
Hur har det gått med personerna i gröna hoodies som hon hängde ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in