2025-11-12, 11:30
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag skriver det igen och hoppas du läser mer ordentligt denna gång så du inte drar egna slutsatser.

Jag vet inte vad den kommer att handla om längre. Tycker mest är är obehagligt och sjukt om det är så att det är en vinklad dokumentär som är gjord på statliga pengar att fokusera på någon som är en skattesmitare som är precis lika illa som andra sidan i sitt beteende online.

Vad är skillnaden på denna dokumentär och anjos dokumentär?
Citera
2025-11-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Och en riktig kvinna är inte otrogen under förhållandet.

De flesta kvinnor är otrogna när de inte är i ett förhållande?
Citera
2025-11-12, 11:31
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok. Du vill diskutera dina fria fantasier... Det avstår jag i från - hela tråden är redan full med sån gegga från dig och dina "brothers in arms"

Så man får inte säga sina åsikter här tänker du? Baserar det på Anjos video du bad mig tro på och om det han säger är sant är det sjukt.

Du är helt tappad, förstår inte att jag ens försöker….
Citera
2025-11-12, 11:31
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Vad är skillnaden på denna dokumentär och anjos dokumentär?

Har inte sett hans dokumentär och är inte intresserad av den så vet inte varför det är relevant.
Citera
2025-11-12, 11:42
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Har inte sett hans dokumentär och är inte intresserad av den så vet inte varför det är relevant.
Lätt att säga du inte sett den. På så sätt kan du slippa ta ansvar. Din fjant!
Citera
2025-11-12, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Så frågan är har han anmält henne?

De ska upp i rätten i december. Innan dess finns det ingen anledning att anmäla någon för något då allt tas upp då.

Tror att Julia kommer att bli besviken.
Citera
2025-11-12, 11:47
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Lätt att säga du inte sett den. På så sätt kan du slippa ta ansvar. Din fjant!

Förstår inte vad jag behöver ta ansvar för med en dokumentär som är irrelevant för detta och varför det är så viktigt för dig att jag säger att jag sett den när jag inte har det. Visar det sig att denna dokumentär är vinklad åt ett håll kommer jag inte se den heller.
Citera
2025-11-12, 11:49
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad den kommer att handla om längre. Tycker mest är är obehagligt och sjukt om det är så att det är en vinklad dokumentär som är gjord på statliga pengar att fokusera på någon som är en skattesmitare som är precis lika illa som andra sidan i sitt beteende online.

Tycker du inte att det finns ett allmänintresse i att granska ett drev av ett slag som aldrig tidigare skådats?
Citera
2025-11-12, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Som Anjo sa att han har inte fått chansen att bemöta/försvara sig.

Anjo har sedan i februari haft möjlighet att visa upp den bild av sig själv han vill att allmänheten skall se.

Han verkar inte ha varit ärlig om vem han är.
Citera
2025-11-12, 11:53
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Tycker du inte att det finns ett allmänintresse i att granska ett drev av ett slag som aldrig tidigare skådats?

Jag tycker det är det men då ska man ta upp allas inblandning och visa hur alla sidor betett sig. Inte fokusera på en sida och låtsas att den andra är oskyldig.

Hittade du förresten vart du påstod att jag skrev att du nämnt 3barnsmamman vid namn när du tog åt dig att jag sa att idioter här har gjort det?
Citera
2025-11-12, 11:56
Medlem
Citat:
Förstår inte vad jag behöver ta ansvar för med en dokumentär som är irrelevant för detta och varför det är så viktigt för dig att jag säger att jag sett den när jag inte har det. Visar det sig att denna dokumentär är vinklad åt ett håll kommer jag inte se den heller.

Och hur skulle du kunna avgöra om en dokumentär är vinklad om du inte ser den själv?

För att någon säger det?
Citera
2025-11-12, 11:58
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Och hur skulle du kunna avgöra om en dokumentär är vinklad om du inte ser den själv?

För att någon säger det?

Man gör som man gör med all information man samlar in, lyssnar eller läser flera källor om ämnet och gör en bedömning utifrån det. Varför undgår du frågor där du anklagar folk för att göra något dom inte gjort istället för att erkänna att du kanske läste lite för fort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in