2025-11-12, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Julia har nog en grund för att hålla dottern borta från Pappan och Xtra Mamman.
Vad, mer explicit, får dig att dra denna slutsatsen?
Citera
2025-11-12, 08:41
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Precisera vad du menar med att göra bort sig.

Inte en chans att han gör bort sig. Bo Göran är otroligt talangfull, noggrann, orädd och framförallt är han respekterad i branschen av alla som betyder nåt, han är prisbelönt - och har korats som vinnare av proffs, inga amatörer från Jockes och Anjos målgrupp.
Tror du att Anjo och Jocke har i närheten av den makt dom människor BGB tidigare avslöjat har så är din världsbild helt vriden. Anjo och Jocke har bara makt över barn och lågbegåvade.

Bo Görans målgrupp är människor som förstår bättre än att lita på Anjo och Jocke. Dom två kan aldrig sänka Bo Göran, dom kan bara skämma ut sig mer och göra det ännu mer tydligt att Jocke detaljstyr Anjo.

Frågan är bara, förstår Anjo det själv?

Återstår att se. Jag tror oavsett hur bra han än är så är det svårt att se helheten i detta drama om man inte hängt med från början. Jag skulle hellre vilja se en dokumentär gjord av Anjo eller någon annan än någon från SVT.
Jag bryr mig inte så mycket om denna dokumentären. Jag är mer intresserad av det som komma skall om..

5 dagar.
Citera
2025-11-12, 08:42
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Har du fått order om att förtala Bo Göran på Flashback?

Förtala? Jag länkade bara Anjos video.
Citera
2025-11-12, 08:45
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Vad, mer explicit, får dig att dra denna slutsatsen?

Jag vet inte?
Om inte så borde väl socialen hjälpt honom eller?
Han får väl vända sig till dom och fråga varför han inte får träffa sin dotter.
Citera
2025-11-12, 08:49
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Har du fått order om att förtala Bo Göran på Flashback?

Förtalar jag honom när jag skriver - att jag TROR att han kommer göra bort sig?
Det är nog dags för dig att sova lite.
Citera
2025-11-12, 08:50
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Hur kommer han "göra bort sig ifall han granskar hur Jocke utnyttjar mindre kanaler och bygger upp sina hatdrev?

Vi tar det när dokumentären kommer.
Citera
2025-11-12, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Förtalar jag honom när jag skriver - att jag TROR att han kommer göra bort sig?
Det är nog dags för dig att sova lite.
Du tror han kommer låta sig själv att förstöra sitt track record på en sån här sak? Alltså han är inte en grävande youtube journalist som anjo.
Citera
2025-11-12, 09:20
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Du tror han kommer låta sig själv att förstöra sitt track record på en sån här sak? Alltså han är inte en grävande youtube journalist som anjo.

Som sagt. Återstår att se. Jag har inte sett dokumentären än. Det får vi ta då.
Utifrån vad jag nu vet så tror jag så. Men mycket kan ju ändras. Vad vet jag?
Vad vet du?
Och som sagt.
Snart rättegång
Citera
2025-11-12, 09:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag har lärt mig från TEMU vad förtal är, förtal är så fort någon nämner ens namn oavsett vad det gäller 🤷🏻‍♀️

Det blir bra när dom lägger fram bevis på att det inte är någon av de tre du aktivt försökt lägga skulden på här. För jag hoppas dom lägger fram bevis, och det är bevis som är godtagbara och inte kan ha fejkats (som du påstår Anjo och Jocke mfl har gjort) 🤷🏻‍♀️

Det räcker att polisen har de bevisen och att det inletts en utredning.

Inte ska vi väl förstöra en så viktig utredning med bevis i den här tråden?
Citera
2025-11-12, 09:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Beroende på vad som hotet innehållit ska barnen skyddas lika mycket från den person som hotat som barn inte ska vara nära och skyddas från en kvinna som skriker att hon ska hugga någon sex gånger i halsen eller någon som försöker få någon att på gränsen till döda sin bror. Tycker du inte det?

Åh herregud, sluta jämföra äpplen med päron.
Citera
2025-11-12, 09:38
Avslutad
Citat:

Inte en chans att han gör bort sig. Bo Göran är otroligt talangfull, noggrann, orädd och framförallt är han respekterad i branschen av alla som betyder nåt, han är prisbelönt - och har korats som vinnare av proffs, inga amatörer från Jockes och Anjos målgrupp.
Tror du att Anjo och Jocke har i närheten av den makt dom människor BGB tidigare avslöjat har så är din världsbild helt vriden. Anjo och Jocke har bara makt över barn och lågbegåvade.

Bo Görans målgrupp är människor som förstår bättre än att lita på Anjo och Jocke. Dom två kan aldrig sänka Bo Göran, dom kan bara skämma ut sig mer och göra det ännu mer tydligt att Jocke detaljstyr Anjo.

Du pratar om Bo Göran precis som Chrippa, hmmmm?
Citera
2025-11-12, 09:39
Avstängd
Citat:

Det är endast lågbegåvade människor som gärna tror på konspirationsteorier som tror att den här dokumentären kommer att vara vinklad.

Särskilt redan innan de sett dokumentären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in