Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-11, 23:17
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RusskiFob
Ukraina behöver inte svara,
Ryssland är inte ensamma i världen med kärnvapen

Du är inte bara dum, utan du är Dum, Dummare och DumDryg

Tittade du inte själv på filmen du postade? Ukraina behöver inte svara? De skulle inte kunna svara efter det.

Men du kanske är så dum så du tror att USA skulle angripa Ryssland? Eller skulle Frankrike göra det?
Citera
2025-11-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Tittade du inte själv på filmen du postade? Ukraina behöver inte svara? De skulle inte kunna svara efter det.

Men du kanske är så dum så du tror att USA skulle angripa Ryssland? Eller skulle Frankrike göra det?

Du är som jag sa Dum, Dummare och Dumdryg.
Åk nu hemma till din älskade Putin och säg till honom att kärnvapenbomba Ukraina, inget kommer ju hända, så varför inte själv trycka på startknappen?
Citera
2025-11-11, 23:24
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Du är som jag sa Dum, Dummare och Dumdryg.
Åk nu hemma till din älskade Putin och säg till honom att kärnvapenbomba Ukraina, inget kommer ju hända, så varför inte själv trycka på startknappen?

Tittade du på filmen du postade?
Citera
2025-11-11, 23:30
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Samma Chris Forsne som har barn med Frankrikes förre president François Mitterrand? Från när hon var korre i Paris i slutet på 80-talet?
Och hon ställde sig omedelbart på Putin sida redan 2022.
En jävligt suspekt individ .
Citera
2025-11-11, 23:30
Medlem
Citat:
Tittade du på filmen du postade?

Jag har sett klippet, och ja det låter lika dant i de flesta klippen där.

Om du tar dig lite tid, så finns det kanske 1000 st liknande, med samma hot.

Du har väl tid över och titta igenom i natt
Citera
2025-11-11, 23:36
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Jag har sett klippet, och ja det låter lika dant i de flesta klippen där.

Om du tar dig lite tid, så finns det kanske 1000 st liknande, med samma hot.

Du har väl tid över och titta igenom i natt

Nä tänkte lyssna på Chris Forsne när jag går och lägger mig. Läste bara sammanfattningen på SwebbTV's nyheter. Men skulle vilja höra hela hennes utläggning om situationen i Ukrainakriget.

Edit: Det låter ju intressant det hon säger:

– Det stora hindret nu är att så många västeuropeiska politiker, likt Zelensky, inte vill tappa ansiktet. Man fortsätter i ett redan förlorat krig att skicka fram enorma mängder unga, icke-utbildade pojkar, som man slängt ett gevär i handen på i stort sett, till en säker död i stället för att försöka göra fredsförhandlingarna ordentligt.

– Det här är människor (politikerna) vars prestige gör nu att det här dödandet fortsätter, säger Forsne vidare. Jag vill inte se vår statsminister eller Pål Jonson gå ut och skryta. ”Nu skickar vi mer vapen.” Nu skickar vi mer död. Död, död, död. Pengar, pengar, pengar.
Citera
2025-11-11, 23:38
Medlem
Citat:
Nä tänkte lyssna på Chris Forsne när jag går och lägger mig. Läste bara sammanfattningen på SwebbTV's nyheter. Men skulle vilja höra hela hennes utläggning om situationen i Ukrainakriget.

Edit: Det låter ju intressant det hon säger:

– Det stora hindret nu är att så många västeuropeiska politiker, likt Zelensky, inte vill tappa ansiktet. Man fortsätter i ett redan förlorat krig att skicka fram enorma mängder unga, icke-utbildade pojkar, som man slängt ett gevär i handen på i stort sett, till en säker död i stället för att försöka göra fredsförhandlingarna ordentligt.

– Det här är människor (politikerna) vars prestige gör nu att det här dödandet fortsätter, säger Forsne vidare. Jag vill inte se vår statsminister eller Pål Jonson gå ut och skryta. ”Nu skickar vi mer vapen.” Nu skickar vi mer död. Död, död, död. Pengar, pengar, pengar.

Ta den här istället
https://www.youtube.com/watch?v=G82gp0TWxdI

Sen be Putin göra det samma i krigzonen, Zelensky är det lite tåga i
Citera
2025-11-12, 00:02
Medlem
Mindre pengar till rysk krigskassa.

❗️Indian refineries are refusing Russian oil en masse for December deliveries, according to Bloomberg.

The five largest Indian refineries, which accounted for two-thirds of Russian oil imports this year, have not placed a single order for Russian crude for next month.
Citera
2025-11-12, 00:33
Medlem
snake65s avatar
Citat:
Nu är klippet släppt med Greg och Gerdes:

Zelenskyy Just Did the Unthinkable in Kherson — Look Closely
https://www.youtube.com/watch?v=G82gp0TWxdI

När kommer tuffing Putin presentera sig på liknande sätt??
Lär nog inte hända att lilla putte presenterar sig själv på samma sätt
JUST NU: Putin gömmer sig i skogen https://share.google/HEshwprGR19zhnqx0
Citera
2025-11-12, 01:12
Medlem
annica, sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russkifob
Ryssland är inte ensamma i världen med kärnvapen.
Citat:
Tittade du inte själv på filmen du postade? Ukraina behöver inte svara? De skulle inte kunna svara efter det. Men du kanske är så dum så du tror att USA skulle angripa Ryssland? Eller skulle Frankrike göra det?
Om Ryssland skulle ta sig till att nyttja kärnvapen i ett angreppskrig faller ALLA kärnvapenmakters doktriner och säkerhetspolitiska dogmer. Inget av de länder som håller sig med kärnvapen kan tillåta en sådan sak- ett sådant land MÅSTE förstöras och det är inte enbart av nödvändighet för de västorienterade- även för Kina, Indien och Pakistan. Det skulle inte förvåna mig om samtliga länder gör gemensam sak. Jag gissar du inte förstår hur kärnvapen är menade och avsedda för dessa militärmakter...
Senast redigerad av annica, sthlm 2025-11-12 kl. 01:14.
Citera
2025-11-12, 02:27
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annica, sthlm
Om Ryssland skulle ta sig till att nyttja kärnvapen i ett angreppskrig faller ALLA kärnvapenmakters doktriner och säkerhetspolitiska dogmer. Inget av de länder som håller sig med kärnvapen kan tillåta en sådan sak- ett sådant land MÅSTE förstöras och det är inte enbart av nödvändighet för de västorienterade- även för Kina, Indien och Pakistan. Det skulle inte förvåna mig om samtliga länder gör gemensam sak. Jag gissar du inte förstår hur kärnvapen är menade och avsedda för dessa militärmakter...
Att länder som Kina, Indien, Pakistan och Israel helt plötsligt skulle engagera sig när de själva skulle kunna hamna i en konflikt där kärnvapen kommer användas är befängt. Ett potentiellt scenario är att Ryssland använder taktiska kärnvapen mot Ukraina och det kommer fördömas av Indien, Pakistan etc. Men att de skulle vinna något på att själva skicka sina kärnvapen mot Ryssland kommer inte på fråga. Lustigt påstående av dig
Citera
2025-11-12, 03:10
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Att länder som Kina, Indien, Pakistan och Israel helt plötsligt skulle engagera sig när de själva skulle kunna hamna i en konflikt där kärnvapen kommer användas är befängt. Ett potentiellt scenario är att Ryssland använder taktiska kärnvapen mot Ukraina och det kommer fördömas av Indien, Pakistan etc. Men att de skulle vinna något på att själva skicka sina kärnvapen mot Ryssland kommer inte på fråga. Lustigt påstående av dig

Du bekräftar ju på ett lustigt sätt sista meningen i Annicas inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in