2025-11-11, 22:00
Medlem
Tervulls avatar
Det är en jävla skillnad på thailändska kvinnor och tusentals muslimska män. Sedan skulle jag aldrig skaffa barn med något annat än en vit arisk kvinna men jämförelsen är ju så jävla löjlig. Tycker denna tråd hör hemma i papperskorgen.
Citera
2025-11-11, 22:06
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Den dagen jag rasblandar mig på riktigt (dvs få barn med en asiatiska, dock ej thailändska), så kommer vi absolut inte bo i Europa. Så konsekvent är jag. Rasblandar man som europé, så ska man lämna Europa, vilket är min tanke.
Det är japanskt som gäller?
Citera
2025-11-11, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Ni föder barn med icke-vita och gör er till instämmande nickande lydvalpar till kalergi, mannen bakom EU vars mission i livet var att uppnå en ”eurasisk-negroid ras” som han själv beskrev det. Ni med thaifruar eller koreanskor blandar bort ert eget folk och bidrar till att vi vita blir en hunsad, marginaliserad och förföljd minoritet i vårt eget land.

Frågan är: Har detta nånsin slagit er? En korean eller thailänning är inte mer vit än en arab eller chilenare. Ha lite jävla anseende och håll truten om folkutbytet (som förvisso är en smärtsam men verklig process, vi håller på att duka under) som ni direkt deltar i att påskynda. Ni är Soros småpojkar, fienden drar på smilbanden när han ser er klämma ut barn av främmande ätt.

Jag tror dem flesta av oss kan ingå i nån form av konsensus om att eliten som styr denna värld etablerat ett maktsyndikat i Europa bestående av neomarxister och i usa neocons som genom krig fyller våra länder med rasfrämlingar, om vi då kan vara överens om detta även om det kanske ej råder konsensus om dem bakomliggande orsakerna och vem som drar i dem stora spakarna, varför sluter vi inte upp och bildar familj med våra egna?

Edit (kanske främst av intresse för mods): Notera att jag inte drivs av avsky mot främmande folk, varje folk har en hävdvunnen naturlig rätt till sin landyta. Såväl svenskar som koreaner och alla världens folk har en okränkbar rätt till Sverige respektive Korea med flera
Mjo. Men negrer och araber är ett skitfolk. Det är inte thailändare. Dessutom lär dom sig språket. Är arbetsföra och vill inte knolla din mamma och faktiskt gör det.
Jag har inget emot thai import.
Citera
2025-11-11, 22:24
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Det är japanskt som gäller?

Om det vore så väl. Den jag planerar att fördjupa relationen med är halvkineska, halvkambodjanska.
Citera
2025-11-11, 22:34
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Om det vore så väl. Den jag planerar att fördjupa relationen med är halvkineska, halvkambodjanska.
det är inte dumt
Citera
2025-11-11, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Du föredrar alltså en eurasisk blandras med en massa bruna thaibarn före vita slaver? Detta gör dig till antivit och en fiende till nationen. Känns det bra eller?

Dessutom är jag bara halvryss och har mer arkaiskt svenska drag än 90% av dem du ser på gatan. Tror inte du hört talas om väringar och sånt men en av mina föräldrar är från novgorod, ett område där just dessa höll till och håller till om än med ett annat språk än urnordiska
Även om ryssar och slaver har vit hud är det helt klart något i beteendet som gör er icke önskvärda i europa.
Men vi kan ta era kvinnor. Dom verkar oxå gilla oss.
Citera
2025-11-11, 23:01
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Fast de har de inte, inte i en utsträckning som påverkat. Människor har i regel hållit sig till den egna gruppen. Vi kan ta vår svenska historia som exempel. DNA-studier av nordbor visar att dagens svenska befolkning till stor del härstammar från de människor som bosatte sig i Sverige efter istiden, för cirka 12 000 år sedan. Men det har skett måttlig genetisk förändring över tid, jordbrukare som kom från söder ca 4000 f.Kr. Folkvandringar under järnålder och vikingatid. Mindre migrationer under medeltid och tidig modern tid. Slutsatsen är att majoriteten av genetiskt arv hos dagens svenskar är kontinuerligt med de första jägar-samlarna.

Sveriges befolkning 1950 var till ca 95 % etniska svenskar. Genetiskt finns en stark kontinuitet med de första människorna som kom till Sverige för 12 000 år sedan. Det är därför man kan säga att svenskar 1950 hade etnisk kontinuitet med de människor som kom till Sverige för 12 000 år sedan genetiskt, men deras kulturella identitet har utvecklats mycket under tiden med språk och samhällsstruktur som viktiga delar.

Ordet “Svear” är belagt i skrift redan under romartiden, ca 1–400 e.Kr., och syftade på folk som bodde i det som idag är Sverige. Svensk identitet handlar inte bara om vetenskap eller fakta, utan om hur man traditionellt har tolkat och betonat historien och identiteten i sociala, kulturella och politiska sammanhang. Svenskar kan visa kontinuitet med sina tidiga förfäder. Svensk kultur har förändrats över tid och har förnyat sin identitet genom historia, språk och social organisation. Vilket är berättelsen eller narrativet, alltså hur historien och kontinuiteten används för att stärka identitet, eller som det skett och sker sen efter 1950- talet, att förneka den.

https://www.sciencenordic.com/ancient-dna-denmark-dna/scandinavians-are-the-earliest-europeans/1410116

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC2587582/

Att en liten del av världens befolkning på en begränsad plats uppe i nordligaste Europa till stor del har samma DNA utesluter inte att folk över lag alltid har rört på sig och blandat sig med varandra.

Men som sagt har dessa processer oftast varit mycket långsammare än de senaste typ 150 åren.
Citera
2025-11-11, 23:05
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Att en liten del av världens befolkning på en begränsad plats uppe i nordligaste Europa till stor del har samma DNA utesluter inte att folk över lag alltid har rört på sig och blandat sig med varandra.

Men som sagt har dessa processer oftast varit mycket långsammare än de senaste typ 150 åren.

Och förutom de rent praktiska svårigheterna så har de sett ut så av anledningar som kan förklaras psykologiskt och socialt. Människor har inte blandats så mycket som du vill göra gällande och det ger definitivt inte stöd för ditt argument att det bör förordas. Att du vill se folkgrupper upplösas är inte ett hållbart argument, det blir snabbt en återvändsgränd.
Citera
2025-11-11, 23:55
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Och förutom de rent praktiska svårigheterna så har de sett ut så av anledningar som kan förklaras psykologiskt och socialt. Människor har inte blandats så mycket som du vill göra gällande och det ger definitivt inte stöd för ditt argument att det bör förordas. Att du vill se folkgrupper upplösas är inte ett hållbart argument, det blir snabbt en återvändsgränd.

Om det du säger stämmer - varför har vi då sett mycket stora folkvandringar och blandningar av folk de senaste 150 åren då folk pga tekniska inovationer och allmänt välstånd haft större förutsättningar att göra det?

Sen vet jag inte varför du tror att jag ”vill se folkgrupper upplösas”?
Citera
2025-11-12, 05:24
Bannlyst
Att hämta en person ifrån annan kultur och religion är vedervärdigt😡
Jag skulle aldrig göra det, träffa en sådan här i Sverige och är skild är även minimal chans..
Är den född i Sverige så är det liten chans..

Men om jag flyttar dit, då har jag tagit seden dit jag kommer....

Jag är nöjd med tanten som är svensk och hon visar humör ibland 😅
Citera
2025-11-12, 07:01
Medlem
AlfaQhards avatar
Ukrainare och Thailändare har samma värderingar som svensken vilket underlättar vid integration och samhällsliv. Problemet är att folk skapar egna samhällen i samhället med egna islamiska lagar och regler
Citera
2025-11-12, 08:12
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Frånsett Europa och dess forna kolonier (USA, Australien, Nya Zeeland etc) så finns det bara en "grupp" människor som har mycket liknande moral och värderingar som vi i väst och som visar gång på gång att dom snabbt och enkelt anpassar sig, lär sig språket och jobbar utan att alla deras barn blir barnsoldatiska gängkrigare och det är asiater, dvs dom som äter både ris och gris, ibland med pinnar.

Jag talar alltså inte om Indier eller muslimer.

Så nej jag tänker inte sluta korva min tighta asiatiska mussla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in