2025-11-11, 14:05
Medlem
Thaifruar kravallar inte för brända böcker. De ställer inte till problem öht.
Inte heller bärplockare ställer till problem. Det är de svenska företag som utnyttjar dem som gör.
Låt dem komma och ge dem en vettig svensk lön.

Vi är inte rasister men inte heller naiva.
Citera
2025-11-11, 14:11
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Ukrainare då, inte ens östslaver utan ett svarthårigt turkfolk. Baserat på din profilbild så står du i solidaritet med smutset? Känns det bra i magen eller?

Du menar att de blå och gula färgerna som vi har på vår svenska fana är smuts?

Att ryssarna är hatade är inte konstigt.

En thaitjej är tacksam för att hon får komma till Sverige, därför tas hon emot med öppna armar.
Citera
2025-11-11, 14:14
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Säg till när det händer så jag inte missar det. Jag har hört nassar gnälla sen 90-talet om att muslimerna kommer ta över och förbjuda fläsk, sprit och jul vilken dag som helst. Märker du nån fläsk- och spritbrist nu inför jul?
Dem har sagt att vi en dag hamnar i en sådan situation, inte att vi skulle hamna där för 30 år sen. Subtil men viktig distinktion.

I början av 90 talet hade svensken knappt hunnit se skymten av en moske, idag förpestar dem nordmannajord i tusental och åter tusental. Dem flesta muslimer tänker exakt som Tara Saleh men gör taqqiyor istället och håller käft men den dagen då du (jag förbehåller mig rätten att utgå från att du är en vit svensk) är i denna minoritetssituation så är det inte några vårdarbetare som kommer och bankar på ytterdörren med påkar och vill in
Citera
2025-11-11, 14:17
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Exakt min tanke, importfruar från Asien är knappast något större samhällsproblem.
I alla fall inte om man jämför med 17-åriga Afghaner, Araber och intelligensreserven från Afrika, som varken vill arbeta eller anpassa sig till vårt levnadssätt.

Thaifruarna är oftast väldigt kreativa och arbetsamma och försörjer sig och de sina.

Ja folk värderar allt som oftast ordning och reda framför hudfärg.
Delvis lägger ansvaret på dom Politiker som inte vågade sätta hårt mot hårt från början. Det gäller i hela väst
Citera
2025-11-11, 14:18
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Dem har sagt att vi en dag hamnar i en sådan situation, inte att vi skulle hamna där för 30 år sen. Subtil men viktig distinktion.

I början av 90 talet hade svensken knappt hunnit se skymten av en moske, idag förpestar dem nordmannajord i tusental och åter tusental. Dem flesta muslimer tänker exakt som Tara Saleh men gör taqqiyor istället och håller käft men den dagen då du (jag förbehåller mig rätten att utgå från att du är en vit svensk) är i denna minoritetssituation så är det inte några vårdarbetare som kommer och bankar på ytterdörren med påkar och vill in

Under min livstid kommer inte detta ske så jag bryr mig inte.
Citera
2025-11-11, 14:20
Medlem
Nu har jag ingen asiatisk fru men dessa kvinnor är tyvärr bättre kvinnor än vita kvinnor. Önskar att så inte fallet och det finns säkert bra vita kvinnor där ute men överlag är skräp.

Kan ändå påstå att det pågår ett folkutbyte eftersom våra kvinnor är en del av problemet vi har i Sverige då får man ta upp kampen med asiatiska kvinnor.

Hellre asiater än alternativen.

Den vita färgen kommer dö ut om några 100år men den kommer tillbaka igen om några tusen år det är biologiskt så som det hände i Sverige eftersom vi tydligen var kolsvarta från början här.
Citera
2025-11-11, 14:20
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Det är jag mycket väl införstådd i och jag har till och med trådstarter på temat varav flera raderade men nån finns väl kvar. Dock så är dem globalistiska judar du åsyftar samma globalistiska judar som jublar just när en vit europé har barn med en icke-vit

Kanske det men det är fortfarande en mikroskopisk droppe i havet och knappast värt att bestraffa ensamma svenskar för det.
Citera
2025-11-11, 14:21
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElonRuskprick
Du menar att de blå och gula färgerna som vi har på vår svenska fana är smuts?
Svar nej eftersom din avatar inte har ett gyllene kors. Har du inte ens koll på hur din egen landsflagga ser ut? Den du har på din avatar är nämligen inte Sveriges.
Ungern har i likhet med många arabstater rött, grönt och vitt i sin flagga. Gör detta ungrare till araber? Jag tror det absoluta folkflertalet skulle ge ett entydigt nej om den frågan ställdes
Citera
2025-11-11, 14:29
Avslutad
Citat:
Jaha ja, smartmuskig var det. Jo men absolut! Visst har jag ett kralligt intellekt?

ingen vuxen man som färgar håret blont går att ta på allvar. du är liksom redan tappad.
Citera
2025-11-11, 14:57
Medlem
Citat:
Ni föder barn med icke-vita och gör er till instämmande nickande lydvalpar till kalergi, mannen bakom EU vars mission i livet var att uppnå en ”eurasisk-negroid ras” som han själv beskrev det. Ni med thaifruar eller koreanskor blandar bort ert eget folk och bidrar till att vi vita blir en hunsad, marginaliserad och förföljd minoritet i vårt eget land.

Frågan är: Har detta nånsin slagit er? En korean eller thailänning är inte mer vit än en arab eller chilenare. Ha lite jävla anseende och håll truten om folkutbytet (som förvisso är en smärtsam men verklig process, vi håller på att duka under) som ni direkt deltar i att påskynda. Ni är Soros småpojkar, fienden drar på smilbanden när han ser er klämma ut barn av främmande ätt.

Jag tror dem flesta av oss kan ingå i nån form av konsensus om att eliten som styr denna värld etablerat ett maktsyndikat i Europa bestående av neomarxister och i usa neocons som genom krig fyller våra länder med rasfrämlingar, om vi då kan vara överens om detta även om det kanske ej råder konsensus om dem bakomliggande orsakerna och vem som drar i dem stora spakarna, varför sluter vi inte upp och bildar familj med våra egna?

Edit (kanske främst av intresse för mods): Notera att jag inte drivs av avsky mot främmande folk, varje folk har en hävdvunnen naturlig rätt till sin landyta. Såväl svenskar som koreaner och alla världens folk har en okränkbar rätt till Sverige respektive Korea med flera
Slaver som du har inte rätt till några åsikter om vad svenska män gör. Åk tillbaka till Ryssland
Citera
2025-11-11, 15:07
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Slaver som du har inte rätt till några åsikter om vad svenska män gör. Åk tillbaka till Ryssland
Du föredrar alltså en eurasisk blandras med en massa bruna thaibarn före vita slaver? Detta gör dig till antivit och en fiende till nationen. Känns det bra eller?

Dessutom är jag bara halvryss och har mer arkaiskt svenska drag än 90% av dem du ser på gatan. Tror inte du hört talas om väringar och sånt men en av mina föräldrar är från novgorod, ett område där just dessa höll till och håller till om än med ett annat språk än urnordiska
Citera
2025-11-11, 15:14
Medlem
sfrges avatar
Jävlar vilket hyckleri det är här på flashback med allt snack om ariskhet, vithet och folkutbyte.
Det kryllar av vackra färgade kvinnor där ute. Jag tror inte det är många här inne på forumet som skulle tacka nej till Khaddi Sagnia tex.

https://www.facebook.com/share/1b6GmNbKXq/

Ett runkobjekt som heter duga.
Senast redigerad av sfrge 2025-11-11 kl. 15:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in