2025-11-11, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Rask har ändrat så att bara members får se hans film "GRÄNSEN ÄR F*N NÅDD NU! (8 November 2025). Tur att det finns reuploads, väl??

Hans länk: https://www.youtube.com/watch?v=GL-rae-6yfA
Efter att ha hört hans malande på Skilleras kanal så vill jag både skicka en dickpic, och swisha tusen spänn till Åsa. Tur att hans goda vän Jocke har en axel baronjäveln kan gråta ut på. Eller, visst fan. Han var visst blockad efter åratal av rövslickeri 🤣🤣🤣 Baronen ska hålla käften. Nu är det för övrigt länge sen vi pratat om hans feminina kvinnohöfter igen. De matchar verkligen hans flickaktiga armar. Själv tycker jag han borde börja om att stoppa fingrarna i halsen efter han ätit. Jävla bulmikossa.
Citera
2025-11-11, 22:03
Medlem
GreenBatterys avatar
Sälj kanalen innan den ryker! Givetvis kommer han inte göra det för han är sämst men hade han haft en halv hjärncell hade han insett det.
Citera
2025-11-11, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Som sagt, nu är det kört. Chrippa vann.

Ja det är över men tycker knappast att chrippa vann. Han ska in i finkan i flera år.
Alla förlorade. Lite sorgligt på något vis.

Rask är rejält körd. Hoppas det löser sig på ett bra sätt med barnen om han åker in.
De är helt oskyldiga.

Kickassfarsa verkligen…
Citera
2025-11-11, 22:56
Medlem
Nu la jag bokstavligen 10 sekunder på att kika på trobos ekonomi?

97 Mill omsättning
Minusresultat på 4,3 mill
Eget kapital på 124 mill
Anläggningstillgångar på 758 Mill

Det är ju ett extremt välmående bolag som gjort minusresultat några få år i rad.
De kan fortsätta göra dessa resultat i 30 år innan de behöver sälja någon fastighet för att fylla på kassan.
Men troligast har de en controller som ser till att nästa år blir plusresultat.

Han är så korkad så man baxnar.
Citera
2025-11-11, 22:57
Medlem
Deimos01s avatar
Att rask sitter dagligen och konverserar med chatgpt som om det vore en kompis är inte mentalt friskt.
Citera
2025-11-11, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz

97 Mill omsättning
Eget kapital på 124 mill

Det är ju ett extremt välmående bolag som gjort minusresultat några få år i rad.
De kan fortsätta göra dessa resultat i 30 år innan de behöver sälja någon fastighet för att fylla på kassan.

Minus fast att rask betalt dubbla hyror?
Citera
2025-11-11, 23:05
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz

97 Mill omsättning
Eget kapital på 124 mill

Ibland kan bolag sälja fastigheter som inte är värt att renovera pga läge och behov av omfattande renovering (gamla fastigheter), det handlar om att vara smart när man driver företag. Vilket rask aldrig kommer förstå.
Citera
2025-11-11, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Ibland kan bolag sälja fastigheter som inte är värt att renovera pga läge och behov av omfattande renovering (gamla fastigheter), det handlar om att vara smart när man driver företag. Vilket rask aldrig kommer förstå.

Ja jag har flera stora bolag själv så om det finns intresse i tråden kan jag analysera deras ekonomi grundligt. Men pallar inte lägga 1 timme på det om intresse ej finns.
Citera mig isåfall. 5+ så gör jag det.
Citera
2025-11-11, 23:09
Medlem
StekplankAmbross avatar
Intressant (läs: vidrigt) att baronen nu försvarar hela "hetspumpa fru medvikt som om det vore julafton" med att han är snubbe med lite sjuk humor och om man inte gillar det kan man bara stänga av. SÅNT JÄVLA HYCKLERI!!! 100% att skithögen känner att det skämtet (snusk-fantasin) inte flög och vinden inte blåser i hans segel så han gör full damage control. Det där var inget skämt, för vad var humorn med att han vill straffknulla någon han ogillar? Istället för att stå att ok det var över gränsen mea culpa så sitter han och dumförklarar alla som försöker säga att det var över gränsen. Sen att Cluee kritiserade honom och han sitter mallig och kallar Cluee för alla förolämpningar som finns i ordboken är kul, med tanke på att baronen satt lismande och tog emot när Cluee subtilt slängde skit i ansiktet på honom och lät honom behålla sin low effort kanal
Citera
2025-11-11, 23:11
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Skithögen är live: https://www.youtube.com/live/Cu2hr5Yqy1w?si=feWc4_W0SSFFNxm_
Citera
2025-11-11, 23:13
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Intressant (läs: vidrigt) att baronen nu försvarar hela "hetspumpa fru medvikt som om det vore julafton" med att han är snubbe med lite sjuk humor och om man inte gillar det kan man bara stänga av. SÅNT JÄVLA HYCKLERI!!! 100% att skithögen känner att det skämtet (snusk-fantasin) inte flög och vinden inte blåser i hans segel så han gör full damage control. Det där var inget skämt, för vad var humorn med att han vill straffknulla någon han ogillar? Istället för att stå att ok det var över gränsen mea culpa så sitter han och dumförklarar alla som försöker säga att det var över gränsen. Sen att Cluee kritiserade honom och han sitter mallig och kallar Cluee för alla förolämpningar som finns i ordboken är kul, med tanke på att baronen satt lismande och tog emot när Cluee subtilt slängde skit i ansiktet på honom och lät honom behålla sin low effort kanal
Borde inte det där kunna klassas som sexuella trakasserier med tanke på att han också tjatat om nudes och dessutom sa nåt liknande bara häromdan?

Förresten, vad hände med hans nya bästa vän och band?
Citera
2025-11-11, 23:18
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Jävlar, Joakims block på Baronen har tagit hårt på honom. Rask sa nyss att han skulle göra en tribute till Joakims gamla runkblogg, genom att smörja in sig i tjära och fjädrar och dra en runk, för det har Joakim gjort på sin blogg enligt Rask. Det var väldigt relevant att dra upp idag och inte alls ett värdelöst försök att ge Joakim en känga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in