2025-11-11, 21:42
Medlem
S.O.Stolps avatar
Ja tog steroider för att få en bättre fysik o de fick jag. Dessutom fler damer som va intresserade. Ja tog det till nästa nivå när jag skaffade tatueringar och blev mer intresserad av mode,,,kläder,,,feta halskedjor. Många var avundsjuka vill jag lova. Farligt vill jag inte påstå. Finns värre.
Citera
2025-11-11, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Ja tog steroider för att få en bättre fysik o de fick jag. Dessutom fler damer som va intresserade. Ja tog det till nästa nivå när jag skaffade tatueringar och blev mer intresserad av mode,,,kläder,,,feta halskedjor. Många var avundsjuka vill jag lova. Farligt vill jag inte påstå. Finns värre.

Var du inte orolig för hälsoriskerna?
Citera
2025-11-12, 00:47
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3

Är det mycket farligare än riskerna med att äta godis och skräpmat? Dricka alkohol? Ta droger? Att vara överviktig? Att rida på en häst?
Eller det mest sinnessjuka: Att ta stopphormoner?

Om du kan använda steroider för att nå en optimal fysisk form, må bra i din egen kropp och utstråla självkänsla, tror du inte att riskerna med steroider är lägre än riskerna med att må psykiskt dåligt?
Citera
2025-11-12, 00:52
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Jag är mer förvånad över att deras flickvänner väljer att stanna med dom som tar den skiten.
Eller att ens gå in i en ny relation med någon som brukar det? Nej, skulle inte tro det.
Hade tom. varit jävligt skeptisk ifall det var något som låg i historien.

Hur kan stora muskler gå före allmänhälsa?

Du har ju totalt köpt medias lögner och skrämselpropaganda. Det är knappast riskfritt, men det är inte i närheten så farligt som dessa sinnessjuka nolltolerans-moralister försöker få det att framstå. Samma gäller för narkotika.
Citera
2025-11-12, 02:05
Medlem
Giant Squids avatar
Hur blir det i kroppen om man tar steroider utan att träna?
Citera
2025-11-12, 08:51
Medlem
Har man tränat väldigt länge och vill ha en extra skjuts i träningen så är doping absolut ett alternativ man kan se över. Har personligen aldrig förstått mig på de då hälsorikserna är såpass stora och finns inga pengar att tjäna i den branschen i Sverige..
Citera
2025-11-12, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det händer inte speciellt mycket, du måste fortfarande träna hårt och äta korrekt mat för att få bra respons av doping.
Citera
2025-11-12, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Du kommer få lite mer muskelmassa och musklerna fylls med vätska så man ser större ut. Beror lite vilka preparat man tar.

Steroidmissbruk är farligt, ja, men steroider har framtagits för medicinskt bruk så det är inte som att inijicera råttgift direkt. Använder man vettiga doser och bara kör någon kur ibland är det inte så farligt. Att dricka alkohol, röka och köra bil har också vissa risker. Problemet är att många inte nöjer sig med att kura ibland utan de vill kura hårt och mest hela tiden. Det kommer att ta många år av deras liv.
Citera
2025-11-12, 11:41
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
nej fan sånt tänkte man inte på alls
Citera
2025-11-12, 12:21
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draggenharald
Det händer inte speciellt mycket, du måste fortfarande träna hårt och äta korrekt mat för att få bra respons av doping.

Nej du kan bokstavligen skjuta Testo, ligga på soffan, kolla film och hälla i dig proteinshakes och bygga muskler som om du skulle träna på gymmet utan injektioner. Sen kan man ju fråga sig hur stark och uthållig man egentligen blir av det. När du kombinerar Testo med träning så får du ju extremt mycket bättre resultat.

https://www.nutritiontactics.com/does-testosterone-build-muscle-without-training/
Citera
2025-11-12, 12:50
Medlem
Det är väl i regel män som inte fick kärlek/uppmärksamhet av sin mor som barn och en kombination av att våran Kultur hyllar "stora" män. De flesta hollywood kändisar går ju på "juice".
En person som förstår sig på grundläggande anatomi inser snabbt att det är ren galenskap att mixtra med sina endokrina organ.
Citera
2025-11-12, 13:41
Medlem
Citat:
Vilka hälsorisker pratar du om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto