2025-11-11, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Klart Hien ska spela i Djurgår'n.

Hans farsa går ju på matcherna.
Pappa Hien är rödvit sedan forever, naturligt bunden och så vidare.
Från intervju med Hien när han precis kommit till Valla:
”Jag har faktiskt aldrig varit här och spelat själv men jag har kompisar som spelat här och pappa är lite av ett Degerforsfan. Det är den kopplingen jag har. Pappa har en jobbarkompis som gav honom en matchtröja och så har han hållit fast vid det. Det är därför han hejar på Degerfors.”
Citera
2025-11-11, 16:07
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruken
”Jag har faktiskt aldrig varit här och spelat själv men jag har kompisar som spelat här och pappa är lite av ett Degerforsfan. Det är den kopplingen jag har. Pappa har en jobbarkompis som gav honom en matchtröja och så har han hållit fast vid det. Det är därför han hejar på Degerfors.”
Kul för pappan då. Undrar om mamman höll på något lag?
Citera
2025-11-11, 16:18
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Var med i laget som tog P19 guld 2019 vill jag minnas. Såg honom en del då och han var riktigt vass som stor och tung forward. Tyvärr fick han stora delar sina säsonger i HTFF spoilerade av korsbandsskador(?).
Skolades om till mb och gjorde det ok, man såg att det fanns potential men en hel del skador satte stopp för spel kontinuerligt. Kan bli en bra värvning.
Citera
2025-11-11, 16:27
Medlem
needAlifes avatar
Vore ju surt att se ännu en Hien i dif, är fortfarande lite småsur över att vi klantade bort den första för en back bira. Så får hoppas att diffen fortsätter på det inslagna spåret och värvar ännu en gammal okänd medelmåttig finne eller liknande istället.
Citera
2025-11-11, 16:32
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Du sprider desinformation.

Hiens farsa går på både fotboll och hockey.

Klart grabben ska spela i DIF - det gick ju bra för storebrorsan!
Citera
2025-11-11, 16:39
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Vore ju surt att se ännu en Hien i dif, är fortfarande lite småsur över att vi klantade bort den första för en back bira. Så får hoppas att diffen fortsätter på det inslagna spåret och värvar ännu en gammal okänd medelmåttig finne eller liknande istället.
Bajen satsar alltid på fel brorsa.

Det är sedan gammalt.

Källa: Fredo Friendly
Citera
2025-11-11, 16:41
Medlem
Swansea kickar sin tränare, plockar de Helleberg nu?
Citera
2025-11-11, 16:42
Medlem
Citat:
Du sprider desinformation.

Hiens farsa går på både fotboll och hockey.

Klart grabben ska spela i DIF - det gick ju bra för storebrorsan!
Leons egna ord va, och han har faktiskt stått i klacken på Valla i rödvit tröja flera gånger i år.
Citera
2025-11-11, 17:08
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Skolades om till mb och gjorde det ok, man såg att det fanns potential men en hel del skador satte stopp för spel kontinuerligt. Kan bli en bra värvning.

Låter som klippt och skuren för djif om det Kruken säger stämmer att han inte pallar plasten. Värva skadebenäga som inte pallar plast utan scouting det är Djurgården för mig.

Citat:
Leons egna ord va, och han har faktiskt stått i klacken på Valla i rödvit tröja flera gånger i år.

Skit i det trollet. Tack för du dela med dig av infon!
Senast redigerad av skogsburkan 2025-11-11 kl. 17:14.
Citera
2025-11-11, 17:12
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Swansea kickar sin tränare, plockar de Helleberg nu?
Man kan ju alltid hoppas

AIK i kontakt med Kalle Karlsson

https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2025/11/11/uppgifter-aik-i-kontakt-med-kalle-karlsson/
Citera
2025-11-11, 17:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Bajen satsar alltid på fel brorsa.

Det är sedan gammalt.

Källa: Fredo Friendly
Voff voff, lakers-hunden skäller. Du valde helt klart fel sport, Öster åker ur och Lakers är ett av Sveriges bästa hockeylag.
Citera
2025-11-11, 17:26
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Kul för pappan då. Undrar om mamman höll på något lag?

Hon är gnagare.

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly

Citat:
Flera Championship-klubbar har Kim Hellberg på sin radar.
Hammarby-tränaren är exempelvis återigen aktuell för Swansea, erfar Fotbollskanalen.
Swansea sparkade sin coach under tisdagen.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/kim-hellberg-aktuell-for-swansea-igen/

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in