2025-11-11, 16:00
Medlem
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Självklart. Om alla de här förbittrade svennarna bara fick ligga skulle deras rasteorier åka ut ur huset med nästa soppåse.

Då borde ju alla som röstar rött få betala extra i skatt och få ett lönetak på 15000:- i månaden, det är deras politik..

Lite som Gulag

Inte få rätt att handla i matbutiker, allt ska dom själva få odla om dom har tillgång till trädgård, vilket dom inte har då staten äger allt.

Så snälla, sitt ner i båten.

PS: Jag har en helsvensk kvinna som sambo.
Citera
2025-11-11, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Svartmuskig för att min naturliga hårfärg är askbrun (inte svart, det finns en specifik slavisk askbrun hårfärg som saknar såväl röda som gulblonda inslag men samtidigt långt från svart)? Slaver är för övrigt vita, bara en vänlig reminder

Ca 60% av Chile's befolkning (som du hänvisar till i TS) är också klassificerade som vita:
Källa: https://en.wikipedia.org/wiki/White_Chileans

Araber, som du också hänvisar, är även dem klassificerade som vita enligt bl.a. Amerikansk lagstiftning, även om många araber inte håller med.

Citat:
Arabs are racially classified as White Americans which is defined as "A person having origins in any of the original peoples of Europe, the Middle East, or North Africa".[2]
Källa: https://en.wikipedia.org/wiki/Arab_Americans
Citera
2025-11-11, 16:11
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Writer.X
Ca 60% av Chile's befolkning (som du hänvisar till i TS) är också klassificerade som vita:
Källa: https://en.wikipedia.org/wiki/White_Chileans

Araber, som du också hänvisar, är även dem klassificerade som vita enligt bl.a. Amerikansk lagstiftning, även om många araber inte håller med.

Källa: https://en.wikipedia.org/wiki/Arab_Americans
Dem siffrorna har inte gått mig obemärkt förbi och med dem kan man ju isåfall argumentera för att araber och chilenare borde ha större rätt till territoriellt anspråk på Sverige än dem mongoloida thaifruarna alla SD-boomers drar omkring med på stan som ingen erkänner som vita. Personligen hade jag ej velat se varesig en arab, latinamerikan eller östasiat i Sverige men dem två förstnämnda är mer närstående oss som du själv tydliggjorde
Citera
2025-11-11, 16:13
Medlem
Citat:
Ni med thaifruar eller koreanskor blandar bort ert eget folk och bidrar till att vi vita blir en hunsad, marginaliserad och förföljd minoritet i vårt eget land.

Japanskor, koreanskor etc. är ju helt klart ett uppbyte från en svensk, korkad kvinna som ser ut som att hon är 50 när hon fyllt 30. Japanskor och koreanskor är i allmänhet smartare än svenska kvinnor som inte är hustrumaterial för fem öre.

Östasiatiska kvinnor står över babbar/MENA samt övriga afrikanska kvinnor men de står även över svenska och andra vita kvinnor. Varför vill man ha ett blont korkat trash som fru som man inte ens kommer att kunna tala med utan att förlora hjärnceller?

Svenska kvinnor har dessutom en benägenhet att bli tjockisar med gäddhäng och får hårväxt på hakan när de blir till åren medans östasiatiska kvinnor ofta håller sig små och smärta livet ut.

Är det så kul att leva med en svensk gnällande flodhäst på ålderns höst, istället för en smärt östasiatisk kvinna som kommer ha bättre hälsa än du och därför kommer ta hand om dig på alla sätt och vis trills du trillar av pinn för att de faktiskt värdesätter äktenskapet och sin äkta make?
Senast redigerad av torkskap1 2025-11-11 kl. 16:18.
Citera
2025-11-11, 16:20
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Jag är halvryss för kontext. 194cm lång, fenotypiskt hallstatt nordid trots mitt askbruna hår och tillåter mig att säga att mina föräldrar tagit fram en riktig mästarras som jag kommer förädla vidare. Och ja, givetvis är slaver vita eller i varje fall östslaver däribland ryssar men bosnier kan ta och fara och flyga

Att säga ryssar och europeer är samma för att båda är vita är som att äga araber och kurder är samma för att båda är bruna.

Det är olika folk och olika raser om man nu tror det spelar roll
Citera
2025-11-11, 16:20
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Dem siffrorna har inte gått mig obemärkt förbi och med dem kan man ju isåfall argumentera för att araber och chilenare borde ha större rätt till territoriellt anspråk på Sverige än dem mongoloida thaifruarna alla SD-boomers drar omkring med på stan som ingen erkänner som vita. Personligen hade jag ej velat se varesig en arab, latinamerikan eller östasiat i Sverige men dem två förstnämnda är mer närstående oss som du själv tydliggjorde
Hänger hela dagen i tråden.
Har du inget jobb?

Thaifruarna jobbar åtminstone i viss mån.

Eller betalar Putin dig för det här?
Citera
2025-11-11, 16:26
Medlem
underhuggarens avatar
Thais är rätt så harmlösa om man skall jämföra med avvikande våldtäktskulturer och Ismamister som är helt ointegrerbara och kroniskt IQ under 65 som inte kan tänka eller fungera i ett modernt samhälle som endast kan uttrycka sig med våld dessa ca 2.000.000 kan packa ihop sitt skit och dra direkt.

Bara en tidsfråga innan vi har krig i hela Europa
Citera
2025-11-11, 16:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskula544
Då borde ju alla som röstar rött få betala extra i skatt och få ett lönetak på 15000:- i månaden, det är deras politik..

Lite som Gulag

Inte få rätt att handla i matbutiker, allt ska dom själva få odla om dom har tillgång till trädgård, vilket dom inte har då staten äger allt.

PS: Jag har en helsvensk kvinna som sambo.

Vilket borgerligt parti (inkl. SD) är emot rasblandning?

Citera
2025-11-11, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Hur många Thaikvinnor slängde sten och välte bilar under påskupproret?
Lite skillnad på folk å folk här

Dom var allihop på massage-salongerna och tjänade ihop sitt levebröd
Citera
2025-11-11, 16:54
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ni föder barn med icke-vita och gör er till instämmande nickande lydvalpar till kalergi, mannen bakom EU vars mission i livet var att uppnå en ”eurasisk-negroid ras” som han själv beskrev det. Ni med thaifruar eller koreanskor blandar bort ert eget folk och bidrar till att vi vita blir en hunsad, marginaliserad och förföljd minoritet i vårt eget land.

Frågan är: Har detta nånsin slagit er? En korean eller thailänning är inte mer vit än en arab eller chilenare. Ha lite jävla anseende och håll truten om folkutbytet (som förvisso är en smärtsam men verklig process, vi håller på att duka under) som ni direkt deltar i att påskynda. Ni är Soros småpojkar, fienden drar på smilbanden när han ser er klämma ut barn av främmande ätt.

Jag tror dem flesta av oss kan ingå i nån form av konsensus om att eliten som styr denna värld etablerat ett maktsyndikat i Europa bestående av neomarxister och i usa neocons som genom krig fyller våra länder med rasfrämlingar, om vi då kan vara överens om detta även om det kanske ej råder konsensus om dem bakomliggande orsakerna och vem som drar i dem stora spakarna, varför sluter vi inte upp och bildar familj med våra egna?

Edit (kanske främst av intresse för mods): Notera att jag inte drivs av avsky mot främmande folk, varje folk har en hävdvunnen naturlig rätt till sin landyta. Såväl svenskar som koreaner och alla världens folk har en okränkbar rätt till Sverige respektive Korea med flera
Jag har alltid sett ner på gubbar som drar hem en thailändska.

Vad får dessa vrak att hellre ta hem en thailändska än att göra sig mera aptitliga för svenska kvinnor.

Visst är svenska kvinnor många gånger oaptitliga, men är det så illa att man behöver plocka hem en ungmö från tredje världen för att hitta nån som står ut med dig.

Svenska män behöver gör sig mer intalande. Klä dig inte som en uteliggare. Samt bete dig inte som en uteliggare. Två enkla tips.

Svenska kvinnor bör inte vara så grälsjuka jämt. Försök att vara ”sköna” och behagliga. Och skippa efterrätterna så att ni går ner till normal i BMI.
Citera
2025-11-11, 17:07
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ni föder barn med icke-vita och gör er till instämmande nickande lydvalpar till kalergi, mannen bakom EU vars mission i livet var att uppnå en ”eurasisk-negroid ras” som han själv beskrev det. Ni med thaifruar eller koreanskor blandar bort ert eget folk och bidrar till att vi vita blir en hunsad, marginaliserad och förföljd minoritet i vårt eget land.

Frågan är: Har detta nånsin slagit er? En korean eller thailänning är inte mer vit än en arab eller chilenare. Ha lite jävla anseende och håll truten om folkutbytet (som förvisso är en smärtsam men verklig process, vi håller på att duka under) som ni direkt deltar i att påskynda. Ni är Soros småpojkar, fienden drar på smilbanden när han ser er klämma ut barn av främmande ätt.

Jag tror dem flesta av oss kan ingå i nån form av konsensus om att eliten som styr denna värld etablerat ett maktsyndikat i Europa bestående av neomarxister och i usa neocons som genom krig fyller våra länder med rasfrämlingar, om vi då kan vara överens om detta även om det kanske ej råder konsensus om dem bakomliggande orsakerna och vem som drar i dem stora spakarna, varför sluter vi inte upp och bildar familj med våra egna?

Edit (kanske främst av intresse för mods): Notera att jag inte drivs av avsky mot främmande folk, varje folk har en hävdvunnen naturlig rätt till sin landyta. Såväl svenskar som koreaner och alla världens folk har en okränkbar rätt till Sverige respektive Korea med flera
Tror du ska fundera lite mindre på hudfärg och mera vad som är underlägsen skitkultur helt enkelt. Araber och Ryssar t.ex. Ni har inget i Europa att göra.
Citera
2025-11-11, 17:08
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Jag har alltid sett ner på gubbar som drar hem en thailändska.

Vad får dessa vrak att hellre ta hem en thailändska än att göra sig mera aptitliga för svenska kvinnor.

Visst är svenska kvinnor många gånger oaptitliga, men är det så illa att man behöver plocka hem en ungmö från tredje världen för att hitta nån som står ut med dig.

Svenska män behöver gör sig mer intalande. Klä dig inte som en uteliggare. Samt bete dig inte som en uteliggare. Två enkla tips.

Svenska kvinnor bör inte vara så grälsjuka jämt. Försök att vara ”sköna” och behagliga. Och skippa efterrätterna så att ni går ner till normal i BMI.

Det kan man tycka å det stämmer i vissa fall. Vissa av männen är körda på svenska marknaden. Å ens sidan vet jag en del som träffat sina thaitjejer Sverige. Vissa som är äldre än dom själva tom. Frånskilda i vissa fall. Gästjobbare kanske
Då blir det mer på lika villkor -
Än om du hämtar från nån fattig by i djungeln
Och en del thai är faktiskt födda i Sverige.
Morsorna kanske kom hit på nittiotalet eller något senare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in