2025-11-11, 13:40
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Thaikvinnorna stärker den svenska genpoolen.
Absolut, svenskar och thailändare är i själva verket ett och samma folk som bara skiljs åt genom olika etnonymer och kan därför potentiera varderas genpool ytterligare. Helt enig
Citera
2025-11-11, 13:40
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monsterstalker
Från vilket land ska jag ta min kvinna då?
Från ditt eget?🤷🏼‍♂️
Citera
2025-11-11, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Absolut, svenskar och thailändare är i själva verket ett och samma folk som bara skiljs åt genom olika etnonymer och kan därför potentiera varderas genpool ytterligare. Helt enig

Gula rasen är ju i många fall bättre än den vita rasen.
Citera
2025-11-11, 13:46
Medlem
Wyrdkins avatar
Nej TS, det är inte svenskar som har exotiska fruar som är problemet eller ens del av problemet. Sluta skylla globallitens agenda på dem.

De som styr och utför folkutbytet är globalistiska judar som massimporterar Mena och afrika, inte ensamma svenska män som bara vill ha kärlek.
Citera
2025-11-11, 13:47
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Gula rasen är ju i många fall bättre än den vita rasen.
Du har haft ett och annat meningsutbyte med Hübinette hör jag
Citera
2025-11-11, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Hur många Thaikvinnor slängde sten och välte bilar under påskupproret?
Lite skillnad på folk å folk här
Men ganska liten procent av övriga folk som gjorde det, även om fler än noll. Ska för övrigt aldrig hända mer lovade Åkesson vid valet.
Citera
2025-11-11, 13:51
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Nej TS, det är inte svenskar som har exotiska fruar som är problemet eller ens del av problemet. Sluta skylla globallitens agenda på dem.

De som styr och utför folkutbytet är globalistiska judar som massimporterar Mena och afrika, inte ensamma svenska män som bara vill ha kärlek.
Det är jag mycket väl införstådd i och jag har till och med trådstarter på temat varav flera raderade men nån finns väl kvar. Dock så är dem globalistiska judar du åsyftar samma globalistiska judar som jublar just när en vit europé har barn med en icke-vit
Citera
2025-11-11, 13:51
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ni föder barn med icke-vita och gör er till instämmande nickande lydvalpar till kalergi, mannen bakom EU vars mission i livet var att uppnå en ”eurasisk-negroid ras” som han själv beskrev det. Ni med thaifruar eller koreanskor blandar bort ert eget folk och bidrar till att vi vita blir en hunsad, marginaliserad och förföljd minoritet i vårt eget land.

Frågan är: Har detta nånsin slagit er? En korean eller thailänning är inte mer vit än en arab eller chilenare. Ha lite jävla anseende och håll truten om folkutbytet (som förvisso är en smärtsam men verklig process, vi håller på att duka under) som ni direkt deltar i att påskynda. Ni är Soros småpojkar, fienden drar på smilbanden när han ser er klämma ut barn av främmande ätt.

Jag tror dem flesta av oss kan ingå i nån form av konsensus om att eliten som styr denna värld etablerat ett maktsyndikat i Europa bestående av neomarxister och i usa neocons som genom krig fyller våra länder med rasfrämlingar, om vi då kan vara överens om detta även om det kanske ej råder konsensus om dem bakomliggande orsakerna och vem som drar i dem stora spakarna, varför sluter vi inte upp och bildar familj med våra egna?

Edit (kanske främst av intresse för mods): Notera att jag inte drivs av avsky mot främmande folk, varje folk har en hävdvunnen naturlig rätt till sin landyta. Såväl svenskar som koreaner och alla världens folk har en okränkbar rätt till Sverige respektive Korea med flera
Ett bättre folkutbyte hade varit att byta ut 2miljoner muslimer mot 2 miljoner asiater. Då hade vi haft ett fint land.
Citera
2025-11-11, 13:52
Medlem
Bassplays avatar
Jo jag kan väl hålla med till en viss del men bättre att skaffa barn med en asiat än en arab helt klart.
Citera
2025-11-11, 13:52
Medlem
Jag tror att en del invandrare är riktigt sura över det faktum att svenskar mest klagar på vissa invandrare och inte alla invandrare.
Citera
2025-11-11, 13:53
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananKlase
Ett bättre folkutbyte hade varit att byta ut 2miljoner muslimer mot 2 miljoner asiater. Då hade vi haft ett fint land.
Det hade inte äventyrat våran rasliga överlevnad på samma sätt i och med att östasiater inte är aggressiva grandiosa halvprimater men vi kan ju välja en tredje väg också, en vit väg
Citera
2025-11-11, 13:53
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ni föder barn med icke-vita och gör er till instämmande nickande lydvalpar till kalergi, mannen bakom EU vars mission i livet var att uppnå en ”eurasisk-negroid ras” som han själv beskrev det. Ni med thaifruar eller koreanskor blandar bort ert eget folk och bidrar till att vi vita blir en hunsad, marginaliserad och förföljd minoritet i vårt eget land.

Frågan är: Har detta nånsin slagit er? En korean eller thailänning är inte mer vit än en arab eller chilenare. Ha lite jävla anseende och håll truten om folkutbytet (som förvisso är en smärtsam men verklig process, vi håller på att duka under) som ni direkt deltar i att påskynda. Ni är Soros småpojkar, fienden drar på smilbanden när han ser er klämma ut barn av främmande ätt.

Jag tror dem flesta av oss kan ingå i nån form av konsensus om att eliten som styr denna värld etablerat ett maktsyndikat i Europa bestående av neomarxister och i usa neocons som genom krig fyller våra länder med rasfrämlingar, om vi då kan vara överens om detta även om det kanske ej råder konsensus om dem bakomliggande orsakerna och vem som drar i dem stora spakarna, varför sluter vi inte upp och bildar familj med våra egna?

Edit (kanske främst av intresse för mods): Notera att jag inte drivs av avsky mot främmande folk, varje folk har en hävdvunnen naturlig rätt till sin landyta. Såväl svenskar som koreaner och alla världens folk har en okränkbar rätt till Sverige respektive Korea med flera

Newsflash: det folk som du ser som det ”svenska folket” kommer vara uppblandat med andra folk om några hundra år och så har det sett ut genom alla tider.

Helt lönlöst att kämpa emot denna utveckling. Låt folk knulla med vilka de vill och njut av livet i stället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in