Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Jag tycker att Malin verkar helt fantastisk. Så befriande (och inspirerande!) med en kvinna som inte underkastar sig samhällets normer för hur en kvinna ska vara. Och att hon är så trygg i sig själv att hon inte tar det personligt och gråter ut om hur ful hon känner sig och att hon vill ändra sitt utseende efter det han har sagt osv. Alltså jag har full förståelse för kvinnor som blir ledsna och vill ändra sitt utseende i den situationen, det är mänskligt som jag ser det.
Det finns väl ingen kvinna som vill ändra på sitt utseende efter att 1! karl (som inte är en badboy) säger till henne att hon klär sig och beter sig okvinnligt?, så nej du har fel om att det är mänskligt att känna så i den situationen, Malin är ingen särskild inspiration, då hon bara är en av många mediala kvinnor med samma syn på sig själv som du kan notera även i din vardag, feminister t.e.x är en sådan kategori
Det är inget som antyder att Malin känner sig ful heller, för att någon är oattraherad av en så antyder det snarare att karln har en preferens för annan tjejtyp speciellt när det är uttalat som i detta fall, dessutom så är Malin oattraherad av Jimmie i retur så varför skulle någon kvinna ta åt sig om en oattraktiv man känner sig oattraherad av henne, han har ingen talan i egenskap av oattraktiv i hennes ögon redan, allt det jag säger här är fullständiga självklarheter så jag förstår inte varför du vill prompt tvinga mig

att skriva denna dynga
Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Men för mig är det inspirerande att se en kvinna som reagerar på ett annat sätt. Att liksom få se att det finns alternativ. När jag ser Malins reaktion och hennes svar till Jimmy så kommer jag på mig själv med att tänka "kan man göra så?". Jag älskar hur hon sitter slappt vid frukostbordet, i hoodie och hotpants, och låter låren välla ut över stolen,
Vad är det för konstigt med att ha hoodie inför en karl vid frukostbordet? tror du att Yuri i motsats kommer naken eller iförd negligé till sitt och Jussis frukostbord?
Finns det några sitt-alternativ som döljer låren förutom att stå upp vid frukostbordet och äta sina
Kellogs Special K. Jimmy har inte sagt flaska om att han upplever att hon skulle va överviktig, så det är ju snarare dina normer som knarkar-smal

som känner sig utmanad av att Malin kan gå runt och bara vara nära normalviktig - 5 kg som skapar denne inspirationella överreaktion
Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Blir nästan lite gay i stunden. Funderar på att skriva en töntig hyllningskommentar på Instagram (Obs! Bara ett hjärta. Man är väl ingen tönt heller.)
Har Malin nån Instagram vi kan skriva av oss till?