2025-11-11, 12:22
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Ni föder barn med icke-vita och gör er till instämmande nickande lydvalpar till kalergi, mannen bakom EU vars mission i livet var att uppnå en ”eurasisk-negroid ras” som han själv beskrev det. Ni med thaifruar eller koreanskor blandar bort ert eget folk och bidrar till att vi vita blir en hunsad, marginaliserad och förföljd minoritet i vårt eget land.

Frågan är: Har detta nånsin slagit er? En korean eller thailänning är inte mer vit än en arab eller chilenare. Ha lite jävla anseende och håll truten om folkutbytet (som förvisso är en smärtsam men verklig process, vi håller på att duka under) som ni direkt deltar i att påskynda. Ni är Soros småpojkar, fienden drar på smilbanden när han ser er klämma ut barn av främmande ätt.

Jag tror dem flesta av oss kan ingå i nån form av konsensus om att eliten som styr denna värld etablerat ett maktsyndikat i Europa bestående av neomarxister och i usa neocons som genom krig fyller våra länder med rasfrämlingar, om vi då kan vara överens om detta även om det kanske ej råder konsensus om dem bakomliggande orsakerna och vem som drar i dem stora spakarna, varför sluter vi inte upp och bildar familj med våra egna?

Edit (kanske främst av intresse för mods): Notera att jag inte drivs av avsky mot främmande folk, varje folk har en hävdvunnen naturlig rätt till sin landyta. Såväl svenskar som koreaner och alla världens folk har en okränkbar rätt till Sverige respektive Korea med flera
Senast redigerad av Kopparsulfatet 2025-11-11 kl. 12:25.
Citera
2025-11-11, 12:39
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Jag själv skiter fullständigt i hur landet ser ut när jag har gått bort. Varför skulle jag bry mig om folk jag inte kommer träffa?

Skaffa barn med vem du vill, ingen lever för alltid.
Citera
2025-11-11, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Ni föder barn med icke-vita och gör er till instämmande nickande lydvalpar till kalergi, mannen bakom EU vars mission i livet var att uppnå en ”eurasisk-negroid ras” som han själv beskrev det. Ni med thaifruar eller koreanskor blandar bort ert eget folk och bidrar till att vi vita blir en hunsad, marginaliserad och förföljd minoritet i vårt eget land.

Frågan är: Har detta nånsin slagit er? En korean eller thailänning är inte mer vit än en arab eller chilenare. Ha lite jävla anseende och håll truten om folkutbytet (som förvisso är en smärtsam men verklig process, vi håller på att duka under) som ni direkt deltar i att påskynda. Ni är Soros småpojkar, fienden drar på smilbanden när han ser er klämma ut barn av främmande ätt.

Jag tror dem flesta av oss kan ingå i nån form av konsensus om att eliten som styr denna värld etablerat ett maktsyndikat i Europa bestående av neomarxister och i usa neocons som genom krig fyller våra länder med rasfrämlingar, om vi då kan vara överens om detta även om det kanske ej råder konsensus om dem bakomliggande orsakerna och vem som drar i dem stora spakarna, varför sluter vi inte upp och bildar familj med våra egna?

Edit (kanske främst av intresse för mods): Notera att jag inte drivs av avsky mot främmande folk, varje folk har en hävdvunnen naturlig rätt till sin landyta. Såväl svenskar som koreaner och alla världens folk har en okränkbar rätt till Sverige respektive Korea med flera
Sådan tur att Du inte drivs av avsky mot främmande folk, man skulle ju nästan annars kunna tro det.

Men visst, och så bör vi se till att sterilisera alla med ärftliga sjukdomar och allergiker, för det om något är hot mot den rena rasen. Och hur är det med slaver, Du som har Rysslands flagga som avatar, är de rikigt lika vita som vi fantastiska germaner. Germaner och germaner, förresten, ganska många tyskar, österriikare och schweizare är små, knubbiga och har mörkt hår. Usch! Inte ens Hitler själv var blond och blåögd.

Fy fan för en dj-a TS!
Citera
2025-11-11, 12:41
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du smartmuskige man, som färgar håret i något infantilt försök att likna den svenske alfamannen. bör väl ligga lågt med dina kommentarer om andra...

(FB) Willys plockar bort hårfärg för män - är förbannad
Jaha ja, smartmuskig var det. Jo men absolut! Visst har jag ett kralligt intellekt?
Citera
2025-11-11, 12:55
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Folkutbytet är förjävligt.
På den goda tiden när vi svenskar var neandertalare, då var vi renrasiga och ordning rådde i Svea rike .

Sedan kom dom där satan Homo sapiens bögarna och började blanda ut sig med oss.

Och se idag.
Det är knappast några neandertalare kvar.
Bara vi här på flashback och sd och Nordfront återstår.
😓

Och jag hade aldrig gift mig med en thailändsk kvinna ifall hon varit ärlig.
Hon lurade mig att hon åt p piller.
Senast redigerad av Talking-Donkey 2025-11-11 kl. 12:59.
Citera
2025-11-11, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet

Det är egentligen inget konstigt med att någon har en fru från Thailand eller Korea och samtidigt tycker att den svenska migrationspolitiken är helt uppåt väggarna. Det är två olika saker. Det ena är ett privat livsval, det andra är stora politiska beslut. Att någon blev kär i en person från ett annat land påverkar inte hur Sverige förändras i stort.

Och ofta handlar det inte ens om att män som söker sig till östasiatiska kvinnor tycker att de är "bättre" eller "finare" som personer. Det är snarare att samhället där ser lite annorlunda ut när det gäller relationer, ansvar, könsroller och hur folk beter sig mot varandra. Det är inget mystiskt med det, det är bara olika kulturer med olika normer.

Men människor är flockdjur och formas av sin omgivning, så det är vanligt att kvinnor som bott här ett antal år börjar bete sig ungefär som folk gör här. Det är helt naturligt. Alla som flyttar någonstans tar efter det sociala klimatet i landet de hamnar i, oavsett var de kommer ifrån. Så även där finns det inget märkligt eller “politiskt” att haka upp sig på.

Samtidigt upplever många att det händer mer i samhället än bara att olika folk flyttar hit. Allt känns mer splittrat. Män och kvinnor dras isär, politiken känns som att den bara går ut på att skapa bråk, och folk delas in i mindre och mindre grupper. Det skapar rotlöshet och förvirring, och många reagerar på det eftersom det påverkar hela samhällsklimatet.

Just därför blir det ännu tydligare att privata relationer och stora politiska frågor inte ska blandas ihop. Att någon lever med en thailändsk eller koreansk partner har inget med den här splittringen att göra. Man kan tycka att utvecklingen i Sverige går åt fel håll, vara trött på polarisering och konflikter, och ändå ha en relation med någon från ett helt annat land utan att det finns någon motsättning i det.
Citera
2025-11-11, 13:04
Medlem
Airtag611s avatar
Halvryss eller inte, TS har en poäng och det finns substans i trådstarten. Ska man besvära sig över att landet översvämmas av utlänningar ska man kanske inte själv förhasta den processen. Trådstarten blir inte nödvändigtvis mindre sann bara för att TS är ryss. Flashbacks samlade thaifrumob verkar ha en förkärlek för det här med ad hominem, är kärleken såpass svag för era bruna fruar att ni kan ägna era dagar åt att spy galla över TS ena förälders etnicitet?
Citera
2025-11-11, 13:10
Medlem
Viktor79xs avatar
Hur många Thaikvinnor slängde sten och välte bilar under påskupproret?
Lite skillnad på folk å folk här
Citera
2025-11-11, 13:20
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Nej dom är upptagna med att blåsa Torsten på hans besparingar och köpa guldkedjor åt sin Buddha staty.
Citera
2025-11-11, 13:23
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Jovisst men frågan var mer existentiellt ställd, vill vi ha ett Sverige med företrädelsevis eller helst enbart vita (Sveriges naturliga ordning genom årtusendena våra förfäder bebott detta land) eller en rasblandad melting pot? Thailändskor är väl ganska städade, ja, men dem utgör fortfarande ett hot mot den vites överlevnad eller om man inte vill bli missförstådd ett ogiltigförklarande av svenskarnas unika rätt till sitt land och bör således landsförvisas men är man frälst kulturnationalist så fattar jag att etnicitet inte spelar roll utan så länge folk beter sig så kan landet ha vilken etnisk sammansättning som helst, vi är dock ett antal som inte accepterar den vägen
Citera
2025-11-11, 13:32
Medlem
Thaikvinnorna stärker den svenska genpoolen.
Citera
2025-11-11, 13:39
Medlem
Från vilket land ska jag ta min kvinna då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in