2025-11-08, 13:34
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag är verkligen ingen expert. Har aldrig utgett mig för att vara det. Däremot så har jag erfarenhet av andra som är det. De predikar om hur jag ska göra för att vara en man som kvinnor vill ha.

Det jag har lärt mig hittills i livet är att om jag som man har hjärtesorg, t ex är olyckligt kär, eller är intresserad av en kvinna, så är inte mina känslor värda lika mycket som när en kvinna känner så. Om jag är förälskad i en kvinna så är jag bara kåt. Det här är alltså nåt som kvinnor har sagt till mig.
Jag försöker inte lika mycket med kvinnor längre. Jag är trött. Orkar inte anstränga mig. Känns meningslöst. Senaste dejten var för 6 år sen.
Om en kvinna säger att hon känner så, då förstår man. Det är ingen picknick för kvinnor. Finns få bra män.
En man som säger att han känner såhär måste ta sig i kragen. Bita ihop, ta nya tag. Kvinnor tycker att det är oattraktivt med gnälliga män som har offerkoftan på. Kvinnor vill ha män som inte ger upp av lite motgångar.

Du har för länge sedan tappat trådstarten så vi avslutar här.
Senast redigerad av empoisonne 2025-11-08 kl. 13:38.
Citera
2025-11-08, 15:04
Medlem
Citat:
Jag har stor erfarenhet av kvinnor. Dejtade en del förr, haft kvinnliga släktingar, klasskamrater, arbetskamrater osv. Jag har även läst mycket om kvinnor, och vad kvinnor själva skriver, och hört andra män prata om kvinnor.
Jag tror inte att det finns nån garanti vad man än gör. Men för att minimera riskerna så bör kvinnor inte ha såna relationer med män.
Män brukar alltid göra fel.
Om hon gillar sex så finns alltid onani eller andra kvinnor.

Stor erfarenhet jämfört med vem? Du kan inte läsa dig till erfarenhet på nätet.

Alla män jag känner inklusive mig själv i din och min ålder har minst ett långt förhållande med en kvinna. inte skulle jag utge mig för att ha stor erfarenhet av kvinnor utan att ha haft ett förhållande och endast haft sex en gång för en väldans massa år sedan.
Citera
2025-11-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eclipse2025
Det är väl snarare tjejer som brukar dumpa killar? Har aldrig hört om någon tjej som har blivit ”heartbroken” på det sättet du beskriver. Tror du är lite verklighetsfrånvänd
Instämmer. Tjejen bryter oftast med killen. Däremot är det väldigt bra att lära känna killen ordentligt innan man påbörjar en fysisk relation. Så säg 6 månader?
Citera
2025-11-09, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickDoohan
Stor erfarenhet jämfört med vem? Du kan inte läsa dig till erfarenhet på nätet.

Alla män jag känner inklusive mig själv i din och min ålder har minst ett långt förhållande med en kvinna. inte skulle jag utge mig för att ha stor erfarenhet av kvinnor utan att ha haft ett förhållande och endast haft sex en gång för en väldans massa år sedan.

Alla är vi olika. Jag säger att jag har stor erfarenhet av kvinnor för att jag har stor erfarenhet av kvinnor.
Citera
2025-11-09, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brette
Instämmer. Tjejen bryter oftast med killen. Däremot är det väldigt bra att lära känna killen ordentligt innan man påbörjar en fysisk relation. Så säg 6 månader?
Varför slösa sex månader på någon som kanske har liten kuk?
Citera
2025-11-11, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Varför slösa sex månader på någon som kanske har liten kuk?
Imponerande vulgärt språk du har där du.

Tja, du kanske enbart tänker på den fysiska delen av relationen men de flesta andra söker en livspartner, en själsfrände och då spelar sådant ingen större roll.

Är det en fysisk relation du söker, passar det väl bättre att söka via en av de där apparna som finns numera, kan tänkas. Där ligger de ju med en idag och en annan imorgon så kör för det. Du kanske hittar en där de skriver ut penisstorlek också. Lycka till.
Citera
2025-11-11, 08:07
Medlem
Citat:

Ja, det har kvinnor sagt till mig.
Sen fick man veta att de låg med andra män direkt.

Varför måste män ha så bråttom?
När kvinnor själva känner pirr med en man så vill hon bli påsatt nu. Då är sex väldigt angeläget. Då vill hon inte att mannen spelar svår. Varför vänta när det känns rätt?
Hon tycker dock att andra män ska vänta. Män måste förstå att allt i livet inte handlar om sex.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-11-11 kl. 08:37.
Citera
2025-11-11, 08:13
Medlem
Citat:
Imponerande vulgärt språk du har där du.

Tja, du kanske enbart tänker på den fysiska delen av relationen men de flesta andra söker en livspartner, en själsfrände och då spelar sådant ingen större roll.

Är det en fysisk relation du söker, passar det väl bättre att söka via en av de där apparna som finns numera, kan tänkas. Där ligger de ju med en idag och en annan imorgon så kör för det. Du kanske hittar en där de skriver ut penisstorlek också. Lycka till.
Om en kvinna säger till dig att storleken inte spelar någon roll vet du två saker:
1) Du har liten kuk.
2) Hon försöker vara snäll.
Citera
2025-11-11, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Om en kvinna säger till dig att storleken inte spelar någon roll vet du två saker:
1) Du har liten kuk.
2) Hon försöker vara snäll.
Du har ingen aning om vilket kön jag har så försökt att inte uttala dig så okunnigt.

Storleken spelar verkligen ingen roll såvida den inte är för stor eller säg runt 8cm vilket är rejält under genomsnittet på idag 13cm. För stor gör ont då den kommer för nära livmodertappen samt töjer ut väggarna för mycket och för liten ja, det säger ju sig självt. Men sedan har du att tjejen kan vara väldigt liten och tight och då inte klarar en normalstor utan föredrar en mindre och det finns kvinnor som är större byggda och föredrar en större så du kan inte säga one size fits all, alla är inte byggda som dig utan är olika, förstår du?

Now om vi tar en större byggd tjej med en 8'cm stor kille så kan man jobba runt det så det behöver inte alls göra någpt beroende på hur stark relation och kommunikation de har. Relationer funkar inte på dagisnivå med "Fitta ---> Kuk " (för att förklara på ditt könsspråk) utan är betydligt mer komplexa än så. Men du är kanske ung och har inte kommit ut könsstadiet än. Fascineras du av avföring och urin också tro?

Så, dt du säger påvisar inte enbart en brist på kunskap och intellekt (i detta fall självtänkande) utan är förolämpande, ger killar onödiga komplex de inte ska behöva dras med från en illvillig "tjej" och fel.

Det positiva torde väl vara att du uttalar dig så absolut fel du bara kan. Grattis!
Senast redigerad av Brette 2025-11-11 kl. 19:02.
Citera
2025-11-11, 19:04
Medlem
Citat:
Ja, det har kvinnor sagt till mig.
Sen fick man veta att de låg med andra män direkt.

Varför måste män ha så bråttom?
När kvinnor själva känner pirr med en man så vill hon bli påsatt nu. Då är sex väldigt angeläget. Då vill hon inte att mannen spelar svår. Varför vänta när det känns rätt?
Hon tycker dock att andra män ska vänta. Män måste förstå att allt i livet inte handlar om sex.
Aj.. Ja det där låter inte så roligt, nej.

Man väntar av det skäl jag beskrev. Så att man vet vem man bjuder in i sin kropp och själ. Spelar du dum nu eller förstår du verkligen inte detta själv?

Man förbluffas över vissa härinne..är ni väldigt unga tro? 12 kanske?
Citera
2025-11-11, 19:05
Medlem
Citat:
Du har ingen aning om vilket kön jag har så försökt att inte uttala dig så okunnigt.

Storleken spelar verkligen ingen roll såvida den inte är för stor eller säg runt 8cm vilket är rejält under genomsnittet på idag 13cm. För stor gör ont då den kommer för nära livmodertappen samt töjer ut väggarna för mycket och för liten ja, det säger ju sig självt. Men sedan har du att tjejen kan vara väldigt liten och tight och då inte klarar en normalstor utan föredrar en mindre och det finns kvinnor som är större byggda och föredrar en större så du kan inte säga one size fits all, alla är inte byggda som dig utan är olika förstår du?

Det du säger påvisar inte enbart en brist på kunskap och intellekt (i detta fall självtänkande) utan är förolämpande, ger killar onödiga komplex de inte ska behöva dras med från en illvillig "tjej" och fel.

Det positiva torde väl vara att du uttalar dig så absolut fel du bara kan. Grattis!
Ungar kan komma ur en fitta. Klart det finns kvinnor som föredrar en mindre kuk men många är de inte. Och fortfarande drygt att behöva vänta ett halvår på att få veta om den är över åtta cm.

Vad är självtänkande föresten? Självständigt tänkande?
Tänkande skulle jag säga generellt har väldigt lite med sexuella preferenser att göra.
Citera
2025-11-11, 22:08
Medlem
Citat:
Aj.. Ja det där låter inte så roligt, nej.

Man väntar av det skäl jag beskrev. Så att man vet vem man bjuder in i sin kropp och själ. Spelar du dum nu eller förstår du verkligen inte detta själv?

Man förbluffas över vissa härinne..är ni väldigt unga tro? 12 kanske?

Jag säger bara att jag sett hyckleriet och dubbelmoralen från många kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in