2025-11-10, 22:51
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han är väl inte intresserad av andra fiskar eftersom han är tillsammans med Linnea när de hittar på saker.
Att vara trogen är inget tecken på att vara "rädd" - snarare på att de älskar varandra och vill vara tillsammans.
Det är så det brukar vara. Har du gängat dig med någon du helst slipper umgås med så gör slut -- som Chrippa gjorde med Julia

Som jag sagt tidigare. En riktig man gör slut INNAN han testar annat. Olikt din käre kräfta. Är vad dom två har nu kärlek är jag hellre utan det i århundraden 😅
Citera
2025-11-10, 22:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Såklart skulle du hitta en ursäkt. Det var mer än väntat.

Tänkt på att han en gång valt ”påhänget”?

Era hittepåord på folk är lika löjliga som er.
Det är ingen ursäkt för någonting - det är ganska normal att gifta vill umgås med varandra och göra saker tillsamman -- i synnerhet när det handlar om unga, nygifta och lyckliga som C och L är.

Hur vet du att han valde påhänget? Hon kanske bara tillhörde de som aldrig fattade vinken utan kletade sig fast.
Oavsett så var han ju trött på henne och dumpade henne.
Citera
2025-11-10, 22:53
Medlem
Vad hände med alla fejkade anmälningar hennes stalker gjorde mot henne?
Senast redigerad av Pallal 2025-11-10 kl. 23:00.
Citera
2025-11-10, 22:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Som jag sagt tidigare. En riktig man gör slut INNAN han testar annat. Olikt din käre kräfta. Är vad dom två har nu kärlek är jag hellre utan det i århundraden 😅
Julia hade ju smällt runt med andra inom relationen .. så tycker inte han var skyldig henne något förhandsbesked direkt.
Dessutom hade han inte kunnat åka och lämna barnet med Julia om han hade dumpat henne innan.
Citera
2025-11-10, 22:56
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Han är väl inte intresserad av andra fiskar eftersom han är tillsammans med Linnea när de hittar på saker.
Att vara trogen är inget tecken på att vara "rädd" - snarare på att de älskar varandra och vill vara tillsammans.
Det är så det brukar vara. Har du gängat dig med någon du helst slipper umgås med så gör slut -- som Chrippa gjorde med Julia

Så när man går ut så handlar det BARA om att leta nytt? Man kan inte bara gå ut och ta en öl med en vän? Man måste släpa med sig sin partner varje gång? Jaja..
Citera
2025-11-10, 22:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Så när man går ut så handlar det BARA om att leta nytt? Man kan inte bara gå ut och ta en öl med en vän? Man måste släpa med sig sin partner varje gång? Jaja..
Varför frågar du mig om det? Ta det med personen som började babbla om fiskar

Nej - man MÅSTE inte, men många gifta, i synnerhet nygifta, vill vara tillsammans. Du kanske inte upplevt det .
Citera
2025-11-10, 23:00
Medlem
Citat:
Det är ingen ursäkt för någonting - det är ganska normal att gifta vill umgås med varandra och göra saker tillsamman -- i synnerhet när det handlar om unga, nygifta och lyckliga som C och L är.

Hur vet du att han valde påhänget? Hon kanske bara tillhörde de som aldrig fattade vinken utan kletade sig fast.
Oavsett så var han ju trött på henne och dumpade henne.

Jo, det är en ursäkt, precis som du alltid gör.
Är också normalt att ha utrymme att göra saker själv med sina vänner i ett förhållande. Men just det, de kanske drog..
De levde ihop i sju år, ditt jävla vider!
Efter att han satte på lilla frun, ja. Verkligen en riktig man.
Citera
2025-11-10, 23:02
Medlem
Citat:
Dessutom hade han inte kunnat åka och lämna barnet med Julia om han hade dumpat henne innan.

Jordens sämsta bortförklaring till att vara otrogen.
Citera
2025-11-10, 23:03
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Nej - man MÅSTE inte, men många gifta, i synnerhet nygifta, vill vara tillsammans. Du kanske inte upplevt det .

Förhållanden har jag haft några men gift? Nej.. Kommer aldrig gifta mig heller
Citera
2025-11-10, 23:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jo, det är en ursäkt, precis som du alltid gör.
Är också normalt att ha utrymme att göra saker själv med sina vänner i ett förhållande. Men just det, de kanske drog..
De levde ihop i sju år, ditt jävla vider!
Efter att han satte på lilla frun, ja. Verkligen en riktig man.
I många förhållanden så har personerna inte så mycket gemensamt och måste omge sig med andra för att stå ut .. ja det är sant.

I andra älskar personerna varandra, och vill umgås med varandra - saker är inte roliga utan att den andra är med. Också sant i många förhållanden.
Om du inte upplevt det så kanske du inte träffat den som är rätt för dig.

Chrippa och Linnea verkar älska varandra och väljer varandra framför andra.

Människor kan leva tillsammans många år utan att ha en bra relation - som Julia och Chrippa ..
Citera
2025-11-10, 23:10
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Vi får väl se när lilla frugan blir lika tråkig som mamman till hans barn så han måste leta nytt. Mönster brukar hålla i sig. Han är förmodligen i fängelse då han får byta håll så att säga.
Senast redigerad av Nejellerva 2025-11-10 kl. 23:12.
Citera
2025-11-10, 23:11
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
I många förhållanden så har personerna inte så mycket gemensamt och måste omge sig med andra för att stå ut .. ja det är sant.

I andra älskar personerna varandra, och vill umgås med varandra - saker är inte roliga utan att den andra är med. Också sant i många förhållanden.
Om du inte upplevt det så kanske du inte träffat den som är rätt för dig.

Chrippa och Linnea verkar älska varandra och väljer varandra framför andra.

Människor kan leva tillsammans många år utan att ha en bra relation - som Julia och Chrippa ..

Ja.. och inte alla förhållanden visar sitt privataste för allt och alla men visst.
Hoppas dom håller ihop hela livet och får många fula barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in