2025-11-09, 17:38
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag kommer inte göra det, jag har ett liv, vänner och familj och ett jobb att sköta och varför skulle jag få nån överraskning när jag inte har förutfattade meningar om saker och ting jag inte vet nåt om? Och du din lilla ljugarloppa ska skriva referenser ifall du vill att jag slutar avfärda allt du skriver som trams.

När tänkte du skicka mordhotsvideon som du påstår att du sett till mig och polisen, min lilla ljugarloppa?

Du VET att fupen inte är till C och L fördel så därför hävdar du att du inte läst den. För att du tror att du vet bättre än polis, åklagare etc oavsett vad som står. Ps. Jag tror dig inte när du säger att du inte har läst fupen. Du skulle aldrig kunna låta bli.
Citera
2025-11-09, 17:41
Medlem
Citat:
Jag kommer inte göra det, jag har ett liv, vänner och familj och ett jobb att sköta och varför skulle jag få nån överraskning när jag inte har förutfattade meningar om saker och ting jag inte vet nåt om? Och du din lilla ljugarloppa ska skriva referenser ifall du vill att jag slutar avfärda allt du skriver som trams.

När tänkte du skicka mordhotsvideon som du påstår att du sett till mig och polisen, min lilla ljugarloppa?

Sluta tjabba emot då när vi andra vet vad det står i fupen.

Ja du borde verkligen lägga mer tid på familjen.

Och du din lilla ilbattiga påhittare och trådsanningsskapare ska inte tjata om något alls eftersom du bara kan babbla om sånt som vi andra för länge sedan har lämnat.
Citera
2025-11-09, 17:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Sluta tjabba emot då när vi andra vet vad det står i fupen.

Ja du borde verkligen lägga mer tid på familjen.

Och du din lilla ilbattiga påhittare och trådsanningsskapare ska inte tjata om något alls eftersom du bara kan babbla om sånt som vi andra för länge sedan har lämnat.

Klart de som inte läst fupen har bättre koll än de som läst 😆😎
Citera
2025-11-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Så är det och psykfamiljen här som inte är läskunniga kan dra åt helvete.
Citera
2025-11-09, 17:52
Medlem
Citat:

De är märkligt du som går all in och skyddar C i alla lägen inte ens är intresserad av att läsa fupen. De är för mig inte logiskt någonstans. I fupen står sanningen så kanske man hade velat läsa den innan man går in och försvarar någon person.
Citera
2025-11-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Så är det och psykfamiljen här som inte är läskunniga kan dra åt helvete.

Magstarkt skydda någon/ några utan ens ha läst fupen
Citera
2025-11-09, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Magstarkt skydda någon/ några utan ens ha läst fupen
Har man bra fantasier och tillåts sprida vilken skit som helst så är det väl bara att fortsätta på det spåret hur sjukt det än låter.
Citera
2025-11-09, 18:04
Medlem
Citat:

Du behöver inte läsa. Det ser ut som att Linnéas förhör ska läsas upp ikväll. Håll utkik efter Anjo 😄
Oroa dig inte, han läser ordagrant vad Linnéa sagt så det finns inte utrymme för vare sig dig eller någon annan att lägga in era skeva tolkningar 🤭
Citera
2025-11-09, 18:11
Medlem
En användare (vill inte citera den) men den skrev något som den borde tänka lite själv kring.

"Jag kommer inte göra det, jag har ett liv, vänner och familj och ett jobb att sköta och varför skulle jag få nån överraskning när jag inte har förutfattade meningar om saker och ting jag inte vet nåt om? Och du din lilla ljugarloppa ska skriva referenser ifall du vill att jag slutar avfärda allt du skriver som trams."

Är det inte EXAKT det som görs kring vad ni TROR Jocke har för avsikt i allt han gjort?
Ni drar förutfattade meningar om att Jocke vill styra Chrippa, Inget ni VET nått alls om.
Ni drar förutfattade meningar om att Jocke vill Chrippa illa genom alla hjälp han gett.

Ni har ingen som helst aning om vad Jocke hade för tanke i något, inte vi heller, det vet bara Jocke.
Så sluta dra förutfattade meningar i allt utanför Chrippa.
Även det Chrippa säger så drar ni förutfattade mening åt andra hållet.
"Chrippa berätta att han ljög om allt i första videon"
Vad säger att han inte ljög i andra videon?
Han kanske ljög i ALLA videos?

Ni vill inte läsa FUP för då kan ni inte kriga på, på samma sätt som innan.
Citera
2025-11-09, 18:14
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
En användare (vill inte citera den) men den skrev något som den borde tänka lite själv kring.

"Jag kommer inte göra det, jag har ett liv, vänner och familj och ett jobb att sköta och varför skulle jag få nån överraskning när jag inte har förutfattade meningar om saker och ting jag inte vet nåt om? Och du din lilla ljugarloppa ska skriva referenser ifall du vill att jag slutar avfärda allt du skriver som trams."

Är det inte EXAKT det som görs kring vad ni TROR Jocke har för avsikt i allt han gjort?
Ni drar förutfattade meningar om att Jocke vill styra Chrippa, Inget ni VET nått alls om.
Ni drar förutfattade meningar om att Jocke vill Chrippa illa genom alla hjälp han gett.

Ni har ingen som helst aning om vad Jocke hade för tanke i något, inte vi heller, det vet bara Jocke.
Så sluta dra förutfattade meningar i allt utanför Chrippa.
Även det Chrippa säger så drar ni förutfattade mening åt andra hållet.
"Chrippa berätta att han ljög om allt i första videon"
Vad säger att han inte ljög i andra videon?
Han kanske ljög i ALLA videos?

Ni vill inte läsa FUP för då kan ni inte kriga på, på samma sätt som innan.

Självklart läses fupen! Men om det erkänns så är det ju slut på deras ändlösa påhitt.
Citera
2025-11-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040

Dom verkar verkligen tro det. Helt skevt att de håller på att tjata emot när de inte vet vad vi skriver om.

Jaja, ikväll är det Linnéas förhör som ska läsas upp. Det blev jättelångt, över 2 timmar sa Anjo men han skulle försöka banta ner det lite.

Tips till de som inte orkar/vill läsa fupen.
Citera
2025-11-09, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
De är märkligt du som går all in och skyddar C i alla lägen inte ens är intresserad av att läsa fupen. De är för mig inte logiskt någonstans. I fupen står sanningen så kanske man hade velat läsa den innan man går in och försvarar någon person.

Exakt! Hade någon av mina vänner, respektive, familjemedlem osv varit föremål för fupen hade jag ägnat tid till att läsa vad det står innan jag öppnade käften.
Det är rent respektlöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in