Fast nej det där var väl i början av det här året när Chrippa sa att han ville vara ihop med Julia efter en lång period med Linnea och de bodde under samma tak med Chloe och Chrippa satt med Anjo och snacka skit om Linnea osv. Sen drog Chrippa utomlands med Linnea igen och sen dess har de varit tillsammans
De blev tillsammans i juli 2023
Chrippa satt häktad och gjorde sin videon hos Anjo i januari 2024.
Så nej, inget av det var i början på det här året.
Senast redigerad av micro113 2025-11-09 kl. 15:50.
Men för fan rent ut sagt. Nu får du faktiskt lägga tid på att läsa fupen. Hela fupen vilket innebär alla meddelanden.
Om du inte har gjort det så kommer du få en överraskning.
Läs särskilt meddelanden kring youtubekanalen.
Kan du hänvisa till vilken sida där man kan läsa smsn om youtube kanalen?
Men spela roll.. När, var hur. Snubben tänker med lillemannen.
Dom ALLA kommer få sitt straff på ett eller annat sätt.
Och hur det går med det sk förtalet återstår att se. Än har inget hänt.
Skulle gissa på deras anmälan hamnat som toalettläsning hos polisen.
Fan vad trötta dom måste vara på dessa youtubers. Finns viktigare saker att
ta tag i.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-11-09 kl. 16:22.
Hur är det bevisat?! Att HAN säger att han ljög? Det bevisar ingenting!
Är du förståndshandikappad? Blå kloss, blå låda.
Smsen Anjo säger att Jocke berättat om att han blev chockad när han fick och som han säger ”bevisar att Linnea snott hans telefon” och som dom visar upp är bevisligen skickade från Jockes telefon. Alltså ljög alla tre med vilje men glömde sopa igen spåren.
Se videon så syns det när dom scrollar igenom hans sms. Varken Anjo eller Jocke har i efterhand gått ut med att dom råkade postat falska bevis och Jocke har postat ”Chrippas sista sms” i ett format som gör att det ser ut som att att han mottagit dom. Dom ljög och det är bevisat.
Tänkte på en sak eftersom miniserien på SVT fortfarande spelas in så kan den ju omöjligt bli klar till 3 december, Anjo ska ju spela in i veckan som kommer och sen även längre fram så i mitt huvud går inte tiden ihop.
Och den ska väl inte heta hatet vart kom det ifrån?
Dokumentären handlar inte om Christopher utan om klimatet på YT. Det är ingen egen dokumentär 😆
Som sagt är den inte färdig ännu med filmande eller klippande. Några kommer bli besvikna när den sänds. Kommer bli som bad influenser 😆
Tänkte på en sak eftersom miniserien på SVT fortfarande spelas in så kan den ju omöjligt bli klar till 3 december, Anjo ska ju spela in i veckan som kommer och sen även längre fram så i mitt huvud går inte tiden ihop.
Och den ska väl inte heta hatet vart kom det ifrån?
Namnet har nog Chrippa hittat på. Det är ju tydligen bara han som vet att den ska heta så.
Ja den är långt ifrån klar som jag fattat det eftersom inte ens alla inspelningar är klara. Men vem vet, det kanske går jättesnabbt att klippa ihop dokumentären så den är helt klar.
Smsen Anjo säger att Jocke berättat om att han blev chockad när han fick och som han säger ”bevisar att Linnea snott hans telefon” och som dom visar upp är bevisligen skickade från Jockes telefon. Alltså ljög alla tre med vilje men glömde sopa igen spåren.
Se videon så syns det när dom scrollar igenom hans sms. Varken Anjo eller Jocke har i efterhand gått ut med att dom råkade postat falska bevis och Jocke har postat ”Chrippas sista sms” i ett format som gör att det ser ut som att att han mottagit dom. Dom ljög och det är bevisat.
Du behöver inte rabbla samma skit, som du gjorde halva natten!
Du kan bevisligen inte läsa.
Jag kommenterade någon annans inlägg, med ”Tror det är enda videon, han är ärlig i”.
Det hade absolut ingenting med ditt dravel att göra!
Jag tror att enda gången Chrippa har varit ärlig, är i videon med Anjo!
Man kan ju undra varför de inte läser FHUP Kanske deras världsbild rasar samman då. De har skrivit så mycket skit som FHUP motbevisar.
En annan teori kan vara att de helt enkelt inte kan läsa. Att skydda Christopher och inte kunna läsa korrekt verkar gå väldigt nära hand i hand. Vi har fått se i denna tråden också många gånger bevis på hur svårt de har att läsa.
Såklart dom läser fupen, men precis som du säger, världsbilden rasar ihop och de refererar mer och mer till "jamen Jocke då, jamen Anjo då" osv. Ibland får man kolla så att man är i rätt tråd för det tjatas sönder om Jocke även i denna tråd.
Jag kan inte se något som räknas som samarbete med polis. Det som finns är regelrätta polisförhör.
Hur har psykologbesöken förändrat Julia?
Har hon återupptagit studierna mitt under terminen?
Hur vet du hur Julia är som mamma?
Hur vet du att Julia INTE har förändrats? Du borde skämmas offerkoftan, du snackar skit som du inte vet ett dugg om. Men huvudsaken är att du får ösa ur dig. Skäms.