2025-11-08, 10:36
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanny
Är det bara jag som hamnar på shein eller liknande? Kan inte se filmerna :/

Prova denna

https://www.69tubed.com/video/actor/bunnyxpontus/
Citera
2025-11-08, 10:45
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
”Jag blir knullad av min simlärare.” Haha. Titeln är som hämtad från en film på en dåligt direktöversatt porrsida.

Dessutom sker detta i familjens pool samt i PR:s pojkrum. Kan verkligen se framför mig hur PR:s föräldrar sitter i rummet bredvid och spelar bridge medan han spelar in dessa videos med deras goda minne. Någonting står inte rätt till hos familjen Rasmusson.

/AI

Man undrar verkligen var Stora Carina tagit vägen? Hon som tyckte det var så kul att skapa barn-content ihop med sin son. Hon måste känna sig totalt övergiven nu sen Bunny kom in i bilden och tog med Pontus ut ur pojkrummet för första gången. Kan även tänka mig det är rätt pinsamt att visa sig på byn.
Citera
2025-11-08, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Man undrar verkligen var Stora Carina tagit vägen? Hon som tyckte det var så kul att skapa barn-content ihop med sin son. Hon måste känna sig totalt övergiven nu sen Bunny kom in i bilden och tog med Pontus ut ur pojkrummet för första gången. Kan även tänka mig det är rätt pinsamt att visa sig på byn.
Det är väl hon som filmar sin son när han har bägge händerna på annat håll.
Citera
2025-11-08, 13:22
Medlem
st33rs avatar
Pontus ansikte på filmerna ser onaturligt nästan retuscherat.

Jag gissar att hans ansikte ständigt är täckt av en fet foundation creme, med puder och smink osv?

Jag misstänker att om nån drog ett finger över hans ansikte skulle det bildas en vit linje i den tjocka masken av makeup

Om Pontus vill gå omkring obemärkt nånstanns gissar jag att han bara behöver skölja av sig sminket, då skulle han se ut som en random blek tanig och småfinnig 20-åring av typen som gillar att spela datorspel hela natten.
Citera
2025-11-08, 13:25
Medlem
st33rs avatar
Det är konstigt det där med att han bor kvar i föräldrahemmet, och t om spelar in en del av sin porr där.
Han bor i en mindre stad, han har tjänat ihop till en Tesla osv. Varför skaffade han inte nån gång under den processen en egen lägenhet? Eller har han nån bostad utöver föräldrahemmet?
Citera
2025-11-08, 13:38
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det är konstigt det där med att han bor kvar i föräldrahemmet, och t om spelar in en del av sin porr där.
Han bor i en mindre stad, han har tjänat ihop till en Tesla osv. Varför skaffade han inte nån gång under den processen en egen lägenhet? Eller har han nån bostad utöver föräldrahemmet?

Han köpte en lägenhet i centrala Växjö, men tycks fortfarande(?) stå skriven hos sina föräldrar. Det finns bilder på hans lägenhet i FUP:en som är postad i tråden. Den ser ut som en riktig knarkarkvart. Guldkornet bland bilderna är dock hans "runk"-telefon som Polisen hittade gömd under hans madrass. Varför man vill gömma en sådan lur är bortom mitt förstånd, om man nu inte har något alldeles särskilt att dölja...

/AI
Citera
2025-11-08, 17:26
Medlem
Så att noll info om rättegången här? Får hoppas någon sån där youtubekanal va där och spelade in eller nått. Eller så får vi vänta på att en dom kommer antar jag.
Citera
2025-11-08, 18:32
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Så att noll info om rättegången här? Får hoppas någon sån där youtubekanal va där och spelade in eller nått. Eller så får vi vänta på att en dom kommer antar jag.

Bra fråga har någon brottsmålsnummret? Och kan kolla med Växjö tingsrätt själv bor jag i fel sida landet

Det finns en annan skattebrotts rättegång To 09.00-16.00 med rubriken Skattebrott m.m
Citera
2025-11-08, 19:49
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
”Jag blir knullad av min simlärare.” Haha. Titeln är som hämtad från en film på en dåligt direktöversatt porrsida.

Dessutom sker detta i familjens pool samt i PR:s pojkrum. Kan verkligen se framför mig hur PR:s föräldrar sitter i rummet bredvid och spelar bridge medan han spelar in dessa videos med deras goda minne. Någonting står inte rätt till hos familjen Rasmusson.

/AI

Fyfan haha

https://www.69tubed.com/video/24192/bunnyxpontus-porrfilm-blir-knullad-av-min-simlarare-hela-videon/

Vilket mästerverk.
Citera
2025-11-08, 20:40
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Fyfan haha

https://www.69tubed.com/video/24192/bunnyxpontus-porrfilm-blir-knullad-av-min-simlarare-hela-videon/

Vilket mästerverk.

Kan ni se videosarna på sidan? Jag kommer bara tilll andra sidor när jag trycker på play, kanske tur de.
Citera
2025-11-08, 20:42
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kan ni se videosarna på sidan? Jag kommer bara tilll andra sidor när jag trycker på play, kanske tur de.

Vilken webbläsare?
Citera
2025-11-08, 20:43
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Vilken webbläsare?

Testade Chrome och Firefox :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera