2025-11-08, 14:09
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Bra karta, visar fin statistik och går att zooma in samt ut.

Kolla barn under 14.
Hela jävla landet kommer bli svart 🤣
Tack alla som röstat och fortsätter rösta oss dit

Frågan är bara om alla utlänningar verkligen är svartskallar.
Citera
2025-11-08, 14:25
Medlem
Viktigt att man förstår att definitionen av utländsk bakgrund i denna karta inte är den som SCB och offentliga organisationer/myndigheter/politiker använder idag.

Citat från migrationskartan.se:
”All data kommer från SCB och kan hämtas via denna länk.
SCB definierar utländsk bakgrund som en individ född utrikes eller född i Sverige av två utrikesfödda föräldrar.
Denna karta definierar utländskt ursprung enligt SCB:s gamla modell, dvs som en individ född utomlands eller född i Sverige av en eller två utrikesfödda föräldrar”.

Så slipper ni göra bort er med att anklaga SVT, Sossarna, Judarna och Jultomten för lögn och falsifiering av verkligheten.
Citera
2025-11-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Kom tillbaka när du har småbarn som du vill ska växa upp i ett tryggt, svenskt samhälle som du själv gjorde. Något säger mig att du inte kommer att ta dina barn och flytta till Rinkeby?

De som är mest för massinvandringen är oftast hycklare som bor i helsvenska områden. De har det klassiska boomer tänket där de kastar bort framtiden och lever som om de vore den sista generation på jorden. Dessa bryr sig inte om vad som kommer hända i framtiden för kommande generationer.

I framtiden kommer ingen komma undan.
Citera
2025-11-08, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
https://www.migrationskartan.se/

Hej!
Läste idag att Sverigedemokraterna lanserar Migrationskartan, en webbsida där man kan se statistik (nej, Jimmie Åkesson har inte hittat på den) hämtad från SCB om varje svensk kommun och hur läget ser ut demografiskt i kommunerna.

Flera större städer är illa ute demografiskt, städer man trodde var fortfarande svenska, går samma öde till mötes som Malmö och Södertälje.
Tidigare har man kunnat se på diverse alternativa webbsidor statistik för män och pojkar, nu kan man se även flickor och kvinnor. Hade man kunnat se statistik när det gäller barn i åldern 0-7 år i Malmö och Södertälje så hade man kanske blivit mörkrädd.

Tittade lite på Affes statistikblogg tidigare och Affe hade lite fel och det ser värre ut än vad man kunde läsa på Affes statistikblogg.

Vinner dom rödgröna politiska partierna så kommer Miljöpartiet och Vänsterpartiet göra så att dom etniska svenskarna blir som indianerna i USA i sitt hemland. Då blir det åka av när det gäller invandringen.

Skönt att hela Stockholm är svart och rött, då kan Stockholmsasen får smaka på din egna förträfflighet i framtiden om det går åt helvete och vi inte lyckas rädda detta. Det största hyckleriet är att i sånna fall kommer alla PK-människor skrika efter SD i regering när deras egna områden blir berörda. Dessutom kan det kända röstlåset bildas, alltså att Sossarna tar in mer väljarboskap än vad svensken vaknar upp i tid. Det kan hända nästa regering eller nästanästa eller nästnäst nästa.

Plus 1,5 % kan sossarna få i väljare för varje mandatperiod har jag löst räknat ut. Fiffigt va?

Sen står "svenskarna" där med byxorna nerdragna som de opålästa tarvliga bönder dom är, hade vart kul om fler hade kunnat tänka istället för att spendera sin tid att kolla på Jeopardy och tro att det är 1960 fortfarande. vilket pajas slut på ett sådant pajas land.

Seriöst vår nationalism, för de som tror på den i Sverige, inklusive jag själv är ju egentligen en illusion om vad vi vill att Sverige ska vara. En önskning. Det är ju ingenting som existerar.
Senast redigerad av Vintageman 2025-11-08 kl. 15:16.
Citera
2025-11-08, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Skulle Sverige få en massutvandring går Sverige under. Om 10-20 år kommer länder gå under eller skrika efter invandrare. 150 av jordens cirka 200 länder kommer ha demografiskt underskott.

Sverige måste ta emot lagom med folk och bli mycket bättre på integration.

Dåtiden såg dem som kriminella, Men många av de nya trosförsamlingarna var behjälpliga med att demokratisera Sverige. I princip stora delar av Sverige var socialfall då med dagens mått. Sverige ansågs då vara ett U-land. I UK samlade man in pengar till Sverige/Norge för att Sverige var så fattigt.

Fattigdomskriminaliteten var jättehög i Sverige.

Massutvandring kommer att ske, det är bara frågan vilka folkgrupper det blir i framtiden.

Om vi fortsätter i riktningen som vi gör just nu, så blir det svenskarna som massutvandrar till ett annat land, kvar blir då invandrarna från massinvandringen.

Det handlar just nu om vilka folkgrupper landet vill behålla, för det går inte att behålla alla nämligen. Mångkultur fungerar inte.
Citera
2025-11-08, 15:48
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Damn den var bra, kommer användas inför nästa års flytt!
Citera
2025-11-08, 16:15
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Kom tillbaka när du har småbarn som du vill ska växa upp i ett tryggt, svenskt samhälle som du själv gjorde. Något säger mig att du inte kommer att ta dina barn och flytta till Rinkeby?

Rinkeby är ett jävla skitställe så varför skulle jag vilja flytta dit?
Citera
2025-11-08, 16:17
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Frågan är bara om alla utlänningar verkligen är svartskallar.

Tror inte det.
Amerikanare räknas också med osv.

Dock är det från två kontinenter som 85/90% kommer från.

Barn med en eller Två föräldrar med utländsk bakgrund räknas som andra generationens invandrare. De bör också räknas med. Annars är det konstigt tänker jag.

Eller? 🙈😂😭

Om inte är det sjuk mycket som kartan visar.
Senast redigerad av löl 2025-11-08 kl. 16:29.
Citera
2025-11-08, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Visa hur mycket skit vi importerat för den vanliga naiva svensken.
Utan det du du kallar skit skulle Sverige haverera på en bråkdel av sekund i
Citera
2025-11-08, 16:48
Medlem
Så om jag tolkar rätt räknar de in återvändande svenskar
samt även danskar, norrmän och tyskar(!) i den här "kartan"
som visualiserar från

vitt ( bra),
rött (dåligt),
svart ("Sverige har blivit Afrika")

Jag drar rasistkortet på denna
Citera
2025-11-08, 17:37
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Utan det du du kallar skit skulle Sverige haverera på en bråkdel av sekund i

Rent ekonomiskt är invandringen en förlust.
Den gruppen kan inte ens betala sin egna grupps arbetslösa eller tillfälliga jobb som betalas av kommunen/staten.

Dvs gruppen är beroende av pengar som kommer in från sidan.

Det är inget nytt och betyder inte att gruppen i sig är dålig. Den genererar inte tillräckligt med pengar tillbaka att kunna hålla sig flytande. Stora grupper inom gruppen är inte självförsörjande. Medan andra är.
Senast redigerad av löl 2025-11-08 kl. 17:44.
Citera
2025-11-08, 17:57
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Så om jag tolkar rätt räknar de in återvändande svenskar
samt även danskar, norrmän och tyskar(!) i den här "kartan"
som visualiserar från

vitt ( bra),
rött (dåligt),
svart ("Sverige har blivit Afrika")

Jag drar rasistkortet på denna

Hur känns det nu att ha haft fel om folkutbytet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in