2025-11-08, 10:33
Medlem
Onanikrems avatar
Endast en gång med exet. Hon började få massor av sms och samtal hon klickade bort. Krävde att få kolla och visst var det snubbar. Tog väl tre veckor en månad efteråt så erkände hon att hon träffade någon. Detta hände långt innan nätdejting och tinder. Var någon hon träffat på en kurs. Det hade hållit på ungefär lika länge som samtalen/smsen hon klickade bort. Känns något fel är det oftast så också har jag lärt mig.

Hon ville fortsätta med mig men jag slängde ut henne.
Citera
2025-11-08, 10:37
Medlem
Inget intresse för det. Och jag lägger inte ens hennes pin kod på minnet de ggr jag använder den till nått så jag måste fråga ungefär varje gång ändå. Jävligt ointresserad och oförmögen snokare helt enkelt.
Citera
2025-11-08, 11:52
Medlem
godboys avatar
Nix, det har jag aldrig gjort och kommer heller inte göra. Vi har varit gifta i +15 år nu. Hon har min kod till min telefon och jag har hennes, samma med Bank ID och det är av praktiska skäl vi har det så. Ifall något händer så underlättar det grymt att komma åt varandras telefoner och även kunna logga in med varandras Bank ID på vissa ställen.

För rätt många år sen hade vi exakt lika dana telefoner och skal och jag råkade få mig mig hennes telefon till jobbet istället för min. Hon bara skrattade åt det och jag lika så.

Nä jag har inget kontrollbehov av att kontrollera min partner. Finns inget mer osexigt än sjukt kontrollbehov. Långt innan jag träffade min fru så hade jag en tjej som hade extremt kontrollbehov, det höll inte länge kan jag säga.
Citera
2025-11-08, 12:06
Medlem
halaltarzans avatar
Nej fan, då kanske man hittar något som man inte vill veta....
Citera
2025-11-08, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Nix, det har jag aldrig gjort och kommer heller inte göra. Vi har varit gifta i +15 år nu. Hon har min kod till min telefon och jag har hennes, samma med Bank ID och det är av praktiska skäl vi har det så. Ifall något händer så underlättar det grymt att komma åt varandras telefoner och även kunna logga in med varandras Bank ID på vissa ställen.

För rätt många år sen hade vi exakt lika dana telefoner och skal och jag råkade få mig mig hennes telefon till jobbet istället för min. Hon bara skrattade åt det och jag lika så.

Nä jag har inget kontrollbehov av att kontrollera min partner. Finns inget mer osexigt än sjukt kontrollbehov. Långt innan jag träffade min fru så hade jag en tjej som hade extremt kontrollbehov, det höll inte länge kan jag säga.

Får man ens använda någon annans bank-ID? Är inte det urkundsförfalskning eller nåt?!
Citera
2025-11-08, 12:27
Medlem
Aldrig hänt, inte ens tänkt tanken. Att du bara tänker tanken säger mycket om dig ts.
Citera
2025-11-08, 13:13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Får man ens använda någon annans bank-ID? Är inte det urkundsförfalskning eller nåt?!
Det får man säkert inte, dock handlar det ju inte om att missbruka det, utan om någon kanske blir sjuk eller så. Att man då kan göra nödvändiga bankäreden och liknande.

Tror nog att de flesta fungerade par har varandras bank id kod.
Citera
2025-11-08, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det får man säkert inte, dock handlar det ju inte om att missbruka det, utan om någon kanske blir sjuk eller så. Att man då kan göra nödvändiga bankäreden och liknande.

Tror nog att de flesta fungerade par har varandras bank id kod.
Herregud har de? Jag har alltså aldrig varit i ett fungerande parförhållande? Du milde. Vet inte hur jag ska kunna bearbeta detta. Jag har levt i en lögn i decennier.
Citera
2025-11-08, 13:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Enbart kontrollbehovstyper gör sånt/tycker det är OK, toxiska relationer som är på väg åt ett håll endast.

Detta borde ses som fakta, då när man tänker tillbaks på de förhållanden där sånt skett så har det krackelerat och de har andra partners idag.
Citera
2025-11-08, 13:59
Medlem
Gjorde det en gång och gör aldrig om det.

Jag är kille och den uppmärksamhet som även normala tjejer får online är fan sinnessjuk.
Min tjej just då var kanske en 5:a på snygghetsskalan men hon hade hundratals meddelanden från olika killar.

Jag tror inte hon knullade nån av dom medans vi var tillsammans men ändå.
Är min framtida tjej otrogen så kan jag inte göra nåt åt det för jag har insett att hon kan va otrogen precis hur mycket hon vill om hon verkligen känner för det.
Citera
2025-11-08, 14:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Gjorde det en gång och gör aldrig om det.

Jag är kille och den uppmärksamhet som även normala tjejer får online är fan sinnessjuk.
Min tjej just då var kanske en 5:a på snygghetsskalan men hon hade hundratals meddelanden från olika killar.

Jag tror inte hon knullade nån av dom medans vi var tillsammans men ändå.
Är min framtida tjej otrogen så kan jag inte göra nåt åt det för jag har insett att hon kan va otrogen precis hur mycket hon vill om hon verkligen känner för det.

Har hon snapchat så har hon säkert 300 vänförfrågningar från snubbar som lagt till där via "lägg till snabbt"
Hela meddelande-inboxen med kukbilder och liknande är regel.
Det går inte att göra något åt det som du säger, utan förhållandet är slut om otrohet sker pga andra anledningar.
Citera
2025-11-08, 14:05
Medlem
Jag har gjort
För att kontrollera en sak som var sanning
Men som han sa var lögn
Det visade sig vara lögn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto