2025-11-07, 20:57
Avslutad
601 färska miljoner till...TYSKLAND igen
Citera
2025-11-07, 21:54
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan

Det är ju bra dom får lite återbäring på allt sitt spelande 🙏
Citera
2025-11-07, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan
Jajamänsan. Alltid någon som ska "förstöra" precis när jackpotten börjat växa mot miljarden. Denna gången var det tur för Nordhrein-Westfalen. Tre rader prickade 5+1 och dessa vinster gick till Baden-Württemberg, Slovenien och Tjeckien.

Blir det storslam lagom till jul och någon vinner 1,2 miljarder eller fortsätter tyskarna sin streak genom resten av året? Vi får väl se.
Citera
2025-11-08, 07:06
Medlem
Förutsatt att spelet inte är riggat (vilket jag egentligen tror - varför skulle det annars inte gå att annullera spelade enkelrader fram till sista 10min före dragning?) så slår det mig ofta när jag på ett naivt humör hur fruktansvärt jävla omöjligt det är att vinna överhuvudtaget.
Funderar på att sluta..
Citera
2025-11-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rerotar83
Förutsatt att spelet inte är riggat (vilket jag egentligen tror - varför skulle det annars inte gå att annullera spelade enkelrader fram till sista 10min före dragning?) så slår det mig ofta när jag på ett naivt humör hur fruktansvärt jävla omöjligt det är att vinna överhuvudtaget.
Funderar på att sluta..
Varför skulle någonting vara riggat bara för att Svenska Spel inte tillåter annuleringar av spel 10 minuter innan spelstopp? Svenska Spel har ingenting med själva dragningen att göra. Det är Veikkaus i Helsingfors som håller i dragningarna. WestLotto i Tyskland och Danske Spil i Danmark kontrollerar sedan alla inlämnade rader i alla länder samt vinstutdelningen.

Spela aldrig och förvänta dig vinna, spela med vetskapen att du har en chans att vinna allt eller ingenting istället. Jag spelar till exempel bara två rader som högst när jackpotten ligger på en viss summa. Men blir aldrig besviken eller sur när någon vinner jackpotten, då jag vet att personen/personerna som lämnade in raden hade lika liten chans som mig att vinna.

Spelar man med inställningen att det är bortkastade pengar för att man aldrig vinner eller bara för att någon i Tyskland vinner bör man nog inte spela på Eurojackpot. Slumpen skiter i vem som har lämnat in raden och var den är inlämnad. Jackpotvinnaren som vann nu senast kan lämna in nya rader på tisdag och har lika stor chans att pricka 5+2 ännu en gång. Det finns de svenskar som har prickat 5+1 rätt på Eurojackpot två gånger, till exempel.
Citera
2025-11-11, 21:29
Medlem
Nu tekniska problem igen, så "fel" rad har nog dragits så de får göra om det så det blir "rätt" vinnare.
Citera
2025-11-11, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Nu tekniska problem igen, så "fel" rad har nog dragits så de får göra om det så det blir "rätt" vinnare.

Resultatet publicerades kl 20 runt där. Det är nog bara svenskaspel som har problem på sin hemsida misstänker jag.
Citera
2025-11-11, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
Resultatet publicerades kl 20 runt där. Det är nog bara svenskaspel som har problem på sin hemsida misstänker jag.
Ok, jag var inne på Eurojackpot.com och såg inget resultat där heller. Var helt tomt på data, bara grafiska element.
Citera
2025-11-12, 08:11
Medlem
Det var jag som egentligen vann, innan de manipulerade alltihop.
Citera
2025-11-14, 22:58
Medlem
Det måste varit en svår, ovanlig rad ikväll. Endast en med 5+0 som bästa rad. Men då gav det drygt 11 miljoner.

30-3-37-5-20+12-6
Citera
2025-11-17, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det måste varit en svår, ovanlig rad ikväll. Endast en med 5+0 som bästa rad. Men då gav det drygt 11 miljoner.

30-3-37-5-20+12-6
Senast det hände var i oktober 2022, då vann var en dansk ensam med 5 rätt. Man ska en jävla tur att lyckas pricka fem rätt och sedan vara ensam i hela Europa med det. Denna gången var det någon i Baden-Württemberg
Citera
2025-11-17, 18:52
Medlem
Ett par månader gammal, men intressant, artikel om miljardvinsten som gick till en person i Västra Götaland tidigare iår:

Den här personen lever nog bra idag. Ett par rader en tisdagskväll i mars förvandlades till en rikedom som kommer räcka i generationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in