2025-11-07, 20:15
Medlem
Kundalinis avatar
Jag minns hennes sommarprat för ett antal år sedan. Tommaste människan jag någonsin hört prata om sig själv, om sig själv och om sig själv.
Citera
2025-11-07, 20:19
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Jag minns hennes sommarprat för ett antal år sedan. Tommaste människan jag någonsin hört prata om sig själv, om sig själv och om sig själv.

Det är väl inte tomt om man fyller livet med sig själv?

(10-14% av svenskarna är narcissister och de har fullt upp)
Citera
2025-11-07, 20:32
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Det är väl inte tomt om man fyller livet med sig själv?

(10-14% av svenskarna är narcissister och de har fullt upp)

Nej, vad vet jag om hennes inre liv...

Men sommarpratet var fullständigt tomt på innehåll. Om man inte tycker det är jätteintressant med en person utan livserfarenheter som pladdrar på om sig själv.
Citera
2025-11-07, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Bianca Ingrosso, 30, aktuell med en ny säsong av ”Wahlgrens värld” påstår att hon dejtar någon.
Det enda hon kan säga om vem, är att det "troligen inte är en svensk" då män är så osexiga i det här landet.

Ingrosso råkar själv vara känd för att ha genomfört långt fler ansiktslyft och andra skönhetsingrepp än vad som varit mer standard inom kändiselitens egna ankdamm. Hon såg till att skaffa stora läppar som inte smälte in med hennes i övrigt nätta ansikte, efter det förminskade hon näsan så att kontrasten där blev ännu större. I ansiktet har hon även "jämnat ut" undersidan av ögonen genom att lyfta upp kinderna. Hon har dessutom förstorat brösten eftersom dessa tydligen inte heller såg bra ut nog.

Det kan tyckas högst intressant att en person som inte alls verkat se sina originella genetiska drag som något att ha, utan känt behov av X antal förändringar, nu vill måla upp andra som av lägre standard.

Så här lät det på YouTube-klippet i fråga:

"Folk är så osexiga i det här landet, de är långt ifrån amerikanerna som är betydligt sexigare."

Enligt Bianca Ingrosso har amerikanska män även talets förmåga: "De vet hur man direkt tar upp plats i ett rum".

"Svenskar är så jävla färglösa, alltså. De vågar inte prata med glimten i ögat, pratar inte med händerna och menar inte det de säger. När de ska berätta historier blir de det tråkigaste jag har hört."

Frågeställning: Är det ett rimligt uttalande av en 30-årig kvinna? Om ni har glömt hur hon själv ser ut med operationer så kolla in här: https://postimg.cc/QHCt26FX

Hon mår ju dåligt.

Hennes söta näsa som hon hade har hon förstört för nu har hon en för liten och ful weird näsa till hennes avlånga ansikte. Även ögonbrynen sitter som på jokern.

Hon har gjort sig själv att se äldre ut pga all botox, fillers och ojämnheter i huden i ansiktet. Hon ser faktiskt äldre ut än prinsessam Madeleine och även hon har botox, bölder efter fillers varstans som syns som bulor. Hon ser äldre ut än sin storasyster Victoria.

Jag förstår inte de köper hennes skitsmink full med cancerframkallande ämnen, PFAS och annan skit för dyra pengar dessutom.

Vi smarta och kloka köper ju enbart smink och all hudvård från rejäla märken som har egna labb och hela fallerulan som bevisligen forskar inom ämnena hud och smink.

Hennes skit är gift från kina (ingredienserna) helt utan forskning bakom och noll i effekt.
Senast redigerad av Singoallaa 2025-11-07 kl. 20:36.
Citera
2025-11-07, 20:34
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Nej, vad vet jag om hennes inre liv...

Men sommarpratet var fullständigt tomt på innehåll. Om man inte tycker det är jätteintressant med en person utan livserfarenheter som pladdrar på om sig själv.

Men då var det fyllt med henne själv, fler människor borde (som henne) inse att livet inte är så dåligt bara man hittar sig själv?
Citera
2025-11-07, 21:03
Medlem
Ratads avatar
Fritt land. Hon är vuxna tjejen och ska såklart göra som hon vill.
Citera
2025-11-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Bianca Ingrosso, 30, aktuell med en ny säsong av ”Wahlgrens värld” påstår att hon dejtar någon.
Det enda hon kan säga om vem, är att det "troligen inte är en svensk" då män är så osexiga i det här landet.

Ingrosso råkar själv vara känd för att ha genomfört långt fler ansiktslyft och andra skönhetsingrepp än vad som varit mer standard inom kändiselitens egna ankdamm. Hon såg till att skaffa stora läppar som inte smälte in med hennes i övrigt nätta ansikte, efter det förminskade hon näsan så att kontrasten där blev ännu större. I ansiktet har hon även "jämnat ut" undersidan av ögonen genom att lyfta upp kinderna. Hon har dessutom förstorat brösten eftersom dessa tydligen inte heller såg bra ut nog.

Det kan tyckas högst intressant att en person som inte alls verkat se sina originella genetiska drag som något att ha, utan känt behov av X antal förändringar, nu vill måla upp andra som av lägre standard.

Så här lät det på YouTube-klippet i fråga:

"Folk är så osexiga i det här landet, de är långt ifrån amerikanerna som är betydligt sexigare."

Enligt Bianca Ingrosso har amerikanska män även talets förmåga: "De vet hur man direkt tar upp plats i ett rum".

"Svenskar är så jävla färglösa, alltså. De vågar inte prata med glimten i ögat, pratar inte med händerna och menar inte det de säger. När de ska berätta historier blir de det tråkigaste jag har hört."

Frågeställning: Är det ett rimligt uttalande av en 30-årig kvinna? Om ni har glömt hur hon själv ser ut med operationer så kolla in här: https://postimg.cc/QHCt26FX

En blandning av Lill Lindfors och Christer Lindarw.
Kan inte prata rent och hälften är svengelska och svordomar. Ytlig så man kräks.
Citera
2025-11-07, 21:06
Medlem
Lika så jag tycker svenska kvinnor har tappat det. Har testa många och gift mig med en kvinna från annat land.
Heja vad vi gjort med Sverige.
Citera
2025-11-07, 21:13
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Nu är jag ju inte en man men kan det vara så att hon är bitter över att hon inte hittar kärleken. Det är lätt att börja klaga på alla andra.
Kraven går väl ändå åt båda håll, hon måste ju hitta någon som finner henne intressant och hon måste ju kunna få killen att slappna av så han kan vara sig själv så det inte blir stelt och så.
Gissar att hon är en alfaänka. Försöker ständigt monkey brancha till en "bättre" karl men ingen av dem duger eller vill ha henne.
Citera
2025-11-07, 21:13
Medlem
Charlie-Whites avatar
Samtidigt brukar hon ju säga att hennes bror Benjamin är "Riktigt snygg, ett kap" är inte han en Svensk man?

Skevare människa får man leta efter.
Citera
2025-11-07, 21:20
Medlem
Hennes smak är sliskiga män från runt Medelhavet.
Citera
2025-11-07, 21:21
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
En blandning av Lill Lindfors och Christer Lindarw.
Kan inte prata rent och hälften är svengelska och svordomar. Ytlig så man kräks.

Va? Det var elakt, mot Christer och Lill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in