2025-11-07, 15:05
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Här --- 6 januari 2024

Han sitter i häktet den 6 januari 2024 efter att Linneas kompis ringt dit polisen under ett bråk...
Han har alltså inte kommit ut det datumet och har inte heller kunnat kommuicera med Julia när det läggs ut på Youtube.

När man äntligen förstår vad du försöker förmedla. Inte dåligt ändå! Är inte Julia jäkligt bra på att ljuga dock har många sagt, varför är hon ärlig just där?
Citera
2025-11-07, 15:13
Medlem
Vilken vända var det han kom ut och friade till Julia?
Citera
2025-11-07, 15:16
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan

Känns som det här hållit på i så jäkla många år. Allt är en sörja nu. Fick för mig att det här startade i januari 2023, men det var i dec 2023 Linnea skickade SMS till sin kompis att Chrippa höll henne fången och misshandlade henne va? Och det var när han kom ut från det i januari 2024 han friade till Julia?
Citera
2025-11-07, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skenninge
Satt o garva så jag grät här om dan på fyllan till en av deras gamla storytimes på BrödernaBerg när Luggen och Chrille tydligen ska ha blivit utkastade från ett julbord i Motala typ 2012-2013 nån gång och senare staplat vidare till nån sunkig klubb i Motala och slått sig ner vid ett drinkbord o håvat in rossé för 170 spänn. Knäppt upp en tröja på skjortan och lutat sig tillbaks för att leka att dem hade deg trots att de var luspanka. När de senare blivit gruff på dansgolvet ska de ha dragit ner och slått ner nån snubbe. Personen de slog ner var deras arbetsledares bästa kompis som slängt ut dem från julbordet så de blev utkastade från klubben också efter att ha kallat vakten snutkuk. "Vilka fina killar ni är då" säger Jacke då och Chrille ba "jag vet" fick mig att garva sönder. Efter det skedde hela sibyllahärvan där han kallar en jonglerare svartskalle och att han ska ställa sig längt bak i kön vilket leder till slagsmål och sedan fyllecell. Fan va skön han va på den tiden.

Men vad är de för slags drägg?
Citera
2025-11-07, 16:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Känns som det här hållit på i så jäkla många år. Allt är en sörja nu. Fick för mig att det här startade i januari 2023, men det var i dec 2023 Linnea skickade SMS till sin kompis att Chrippa höll henne fången och misshandlade henne va? Och det var när han kom ut från det i januari 2024 han friade till Julia?
Friade han till henne eller är det bara vad hon och sekten påstår?
Han säger ju att han inte gjorde det -- och i samtalet med Jocke när han kastat ut Julia så säger Jocke att "han gått med på" att bo med Julia för barnets skull.
Det låter inte som om det fanns något frieri där alls faktiskt.
Citera
2025-11-07, 16:58
Medlem
bralesss avatar
Herregud kunde ett ansikte som kräver varningstext

https://ibb.co/9mLpB0vk

Men livet leker och de måååår så bra
Citera
2025-11-07, 17:06
Medlem
Citat:
Han säger ju att han inte gjorde det -- och i samtalet med Jocke när han kastat ut Julia så säger Jocke att "han gått med på" att bo med Julia för barnets skull.

Vilken vända var det han kom ut och friade till Julia enligt påstående då?
Citera
2025-11-07, 17:08
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Här --- 6 januari 2024

Han sitter i häktet den 6 januari 2024 efter att Linneas kompis ringt dit polisen under ett bråk...
Han har alltså inte kommit ut det datumet och har inte heller kunnat kommuicera med Julia när det läggs ut på Youtube.

Detta då, 16 januari, efter han kommit ut. Ljuger hon i den du länkar som var innan han släppes eller denna? Du som vet och lite av en lögnexpert.

https://youtube.com/shorts/6h_e2hLE44Y?si=MnrOn079t-jiOy9q

Citat:

Känns det bättre för dig och andra om ni intalar er att han inte friade till Julia innan han friade till Linnea? Såfall kan vi låtsas att det bara är fejk så ni inte blir ledsna.
Citera
2025-11-07, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Kan ju va så att han vill se piggare och fräschare ut.....

Gick ju sådär isåfall 😂😅
Citera
2025-11-07, 17:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vilken vända var det han kom ut och friade till Julia enligt påstående då?
Du fick ju mitt svar på frågan

Citera
2025-11-07, 18:14
Medlem
Tarmstuvnings avatar
och lyssnar man på vad han skrev i häktet så lät det såhär..
CHRIPPAS PAPPER

frieri eller inte..
Citera
2025-11-07, 18:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Detta då, 16 januari, efter han kommit ut. Ljuger hon i den du länkar som var innan han släppes eller denna? Du som vet och lite av en lögnexpert.

https://youtube.com/shorts/6h_e2hLE44Y?si=MnrOn079t-jiOy9q

Känns det bättre för dig och andra om ni intalar er att han inte friade till Julia innan han friade till Linnea? Såfall kan vi låtsas att det bara är fejk så ni inte blir ledsna.
Han släpps ur häktet den 12 eller 14:e januari (om jag minns rätt) Den 16:e är de alltså "återförenade" och tar då tillbaka att han aldrig varit otrogen - utan säger att han var det, åkte hem och dumpade henne.

Jag kan inte bry mig mindre om vilken version som är sann. Han har varit ärlig och inte försökt föra henne bakom ljuset - och det är väl det väsentliga när det gäller hans agerande.

Min fråga till dig. Får du intrycket av en lycklig brud som han just friat till och som nu trodde att de återförenats i ett kärleksförhållande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in