2025-11-06, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Om du påstår det fram med bevis för ditt påstående. En av dom som dömdes Bo***e har till och med lämnat BMC påstods det. Vilket talar ännu mindre för att någon skulle hämnas över 6 år senare.
De sprängde ju hans föräldrars hus och tortyr i Floda … Och som du själv säger… Blivit dömd, så nej…. Någon mer hämd finns ingen risk för, då personen i fråga har gått i från all kriminalitet…
Citera
2025-11-07, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maa38
De sprängde ju hans föräldrars hus och tortyr i Floda … Och som du själv säger… Blivit dömd, så nej…. Någon mer hämd finns ingen risk för, då personen i fråga har gått i från all kriminalitet…
Det var ju i samband med utpressningen eller strax efter det skedde. Nu är som sagt allt bortglömt. Jag känner inte BMC för jag umgås inte med luffare men till vilken nytta skulle dom hämnas som sagt?

Att "BO" lämnat saknar betydelse mer eller mindre i den världen.
Citera
2025-11-08, 07:34
Medlem
Citat:
Det var ju i samband med utpressningen eller strax efter det skedde. Nu är som sagt allt bortglömt. Jag känner inte BMC för jag umgås inte med luffare men till vilken nytta skulle dom hämnas som sagt?

Att "BO" lämnat saknar betydelse mer eller mindre i den världen.

Ja, kidnappningen/tortyr & sprängningen var ju pga att ”BO” golat till fel människor… Är ju tyvärr så den kriminella världen fungerar, om man pratar med fel människor….
Att han tagit sig i kragen…. Suttit av sitt straff, och numera lever ett flashigt liv tillsammans med sin sambo….

Får ju hoppas att det inte blir någon mer hämd, men det skulle nog bli svårt? Skulle väl bli svårt från fängelset?
Citera
2025-11-08, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maa38
Ja, kidnappningen/tortyr & sprängningen var ju pga att ”BO” golat till fel människor… Är ju tyvärr så den kriminella världen fungerar, om man pratar med fel människor….
Att han tagit sig i kragen…. Suttit av sitt straff, och numera lever ett flashigt liv tillsammans med sin sambo….

Får ju hoppas att det inte blir någon mer hämd, men det skulle nog bli svårt? Skulle väl bli svårt från fängelset?
Ingen av dom inblandade sitter inne men det spelar ingen roll någon hämnd kommer inte att ske. Du vet väl själv att det är "här och nu" som gäller i den världen
Citera
2025-11-08, 11:45
Medlem
Citat:
Ingen av dom inblandade sitter inne men det spelar ingen roll någon hämnd kommer inte att ske. Du vet väl själv att det är "här och nu" som gäller i den världen
Lever inte i den världen ….

Kallas säkra källor …
Säkra källor som säger att ”BO” är fri..

”BO” och sambon vistades ute på stan igår, lyckliga , flashiga och verkar leva på gräddhyllan ..får ju hoppas det är lagligt ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in