Citat:
Ursprungligen postat av
EnkeliSotilas
Hur mycket vet du egentligen? Vilken nivå är din tro förmågan på andliga? Hur många sanningar har du fått?
Svarta krafter Kommer underifrån som underdogs och suger liv från andevärlden. Ljusets är tillgänglig. Du ser inte med vanliga ögon. Med andliga pannans tredje öga ser du bättre i mörket krävs träning öppna gåvan. kolla i spegeln lång tid om du ser förändringar. Är inte här för skrämmas säger sanningen till dem som förstår. Egot försvarar med rädslor mot övernaturliga. Meddelandet är ändå skickat från våran andevärldens medarbetare kunskap.
Jag har sett allt och upplevt allt om dödens rike. allt händer i nuet varje dag
Änglar kan spela om krafter. Erfarenheter är många. Jag har sista ordet och har rätt!
Det förklarar saken. Du är fortfarande och tragglar på "tredje ögat". Du vet att det är något som low-level medium blir lurade med va?
Har du inte öppnat det sjunde ögat så har du inte sett någonting. Faktum är att det är en återvändsgränd med tredje ögat, då får man gå tillbaks till ruta ett om man har öppnat det. ALLA vet ju att det är en paranormal fallgrop. Är du dum eller?
Det andevärlden visat dig är bara som en Universal Studios Tour av kulisserna i de lägre dimensionerna. En slags rökridå för att dölja den äkta andevärlden.
Andevarelserna som lurat i dig detta garvar så de skiter på sig, jag vet för jag har snackat med dem.
"Fan vad vi lurade den där duden asså. Helvete vad han blev rädd när han trodde det var dödens rike han såg och det var bara Napoleons andekök som vi hade hängt upp lite skrämselgrejor i!"
Glöm bort att någonsin bli ett äkta medium, lillpojken!