2025-10-14, 20:42
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Första gången en "kändis" var med i programmet, de blurade inte hennes ansikte heller som de ofta gör med personer de stoppar.
Ja tragiskt att tulltjänsteman sen säger jag hoppas att hon kommer ihåg mig, nu är Shewarge Alene död*−*blev*30*år

https://www.aftonbladet.se/a/PpK0k6?utm_source=androidapp&utm_medium=share död 30 år gammal.
Citera
2025-10-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Ja tragiskt att tulltjänsteman sen säger jag hoppas att hon kommer ihåg mig, nu är Shewarge Alene död*−*blev*30*år

https://www.aftonbladet.se/a/PpK0k6?utm_source=androidapp&utm_medium=share död 30 år gammal.

Tragiskt. Hon verkade trevlig också i programmet.
Citera
2025-10-14, 20:46
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Tragiskt. Hon verkade trevlig också i programmet.
Ja väldigt lugn och trevlig😥
Citera
2025-10-15, 18:41
Avstängd
Den där lille negerpolisen med rakat huvud, kan inte han tala engelska? Såg nyss när dom grep en snattare, då bad negerpolisen sin kollega föra all kommunikation med snattaren.
Citera
2025-10-21, 20:14
Medlem
Gränspolisen Lisa blev irriterad av den kinesiska kvinnan i bilen. Helt förståeligt.
Citera
2025-10-21, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roskrigaren
Gränspolisen Lisa blev irriterad av den kinesiska kvinnan i bilen. Helt förståeligt.
Förstår inte varför de inte plockar in henne direkt? Hon måste ha passet på sig dygnet runt.
Citera
2025-10-22, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roskrigaren

Samtidigt kanske man inte ska arbeta som polis om man är naturligt otrevlig och har kronisk lingonvecka. I varenda inslag som denna blonda kvinnliga polis är med i är hon otroligt dryg. Skulle inte skada om hon jobbade lite på sin personlighet.
Citera
2025-11-05, 21:41
Medlem
Wilsen försöker försena flyget för 300 pers för mongoliskans skull så de kommer missa flygbytet i nästa land.
Citera
2025-11-05, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Wilsen försöker försena flyget för 300 pers för mongoliskans skull så de kommer missa flygbytet i nästa land.

Helt rätt. Wilsen arbetar för Sveriges bästa. Mongoliskan skall ut ur landet, till varje pris, tycks han mena.
Citera
2025-11-05, 21:57
Medlem
Fishy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
tråkigt att han inte kunda sätta den där wallah tjejen på planet också, fyfan äcklig den där
Citera
2025-11-06, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Helt rätt. Wilsen arbetar för Sveriges bästa. Mongoliskan skall ut ur landet, till varje pris, tycks han mena.

Citat:
Ursprungligen postat av Fishy75
tråkigt att han inte kunda sätta den där wallah tjejen på planet också, fyfan äcklig den där

Var det för Sveriges bästa också att man släppte in henne och att hon befunnit sig i Sverige i tre år utan att betala skatt?
Citera
2025-11-11, 22:42
Medlem
Roidberts avatar
I avsnittet som gick idag beslagtog KFM 800 norska kronor och 100 danska kronor om jag minns rätt. Är detta ett jävla skämt? Känns löjligt att KFM t.o.m. kan ta vad som kan vara matpengar. För jag antar att polisen inte kollade upp hur mycket pengar mannen hade på kontot innan de beslagtog pengarna åt KFM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in