2025-11-05, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nix inte okej för någon men det är inte första gången man skriver så i denna tråd, att den ena gör det betyder ju inte att det är okej att andra gör det.
Ja den lilla detaljen att man inte säger det inför över 200tusen subs kanske lite skillnad ändå
Citera
2025-11-05, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ult
Ja den lilla detaljen att man inte säger det inför över 200tusen subs kanske lite skillnad ändå

Nej absolut inte ingen kvinna ska bli kallad för det.
Citera
2025-11-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ja det är sjukt många idioter som fått internet

Exakt som inte kan diskutera normalt utan bara diskutera utseende.
Citera
2025-11-05, 18:16
Medlem
Citat:
Skönt att vi kan enas om något
Citera
2025-11-05, 18:19
Avstängd
Citat:

Du har aldrig protesterat när Linnea kallats knulldocka och hink i Chrippas tråd.
Citera
2025-11-05, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Du har aldrig protesterat när Linnea kallats knulldocka och hink i Chrippas tråd.

Jo det har jag och jag har även sagt att man inte behöver gå på hennes utseende men tror du någon har lyssnat?
Så sluta ljug tack!
Citera
2025-11-05, 18:28
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Jaha jag ser en person som ökar i följare och som har 3-4000 tusen i varje premiär och får extremt mycket gåvor igår när han hade live bombade folk honom med pengar så uppenbart gillar människor honom.

Det är bara när han gör videos om Chrippa det går bra för Anjo, så fort han slutar prata om Chrippa så sjunker visningarna drastiskt. Innan åtalet med Chrippa så sjönk Anjo i prenumeranter. Det bästa vore att Chrippa blev dömd till fängelse så det här dramat kan få ett avslut.
Citera
2025-11-05, 18:44
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Och du är en av många av Anjos modigaste krigare, vet inte vad som är mest patetiskt men tror du vinner ändå

Nej du, det är jag verkligen inte! Jag är min egen krigare!
Citera
2025-11-05, 18:46
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Det ända man har att gå på är hans vikt, Lisen är en knulldocka, han har varit med i BL, han äter på mc Donalds nivån är så hög bland dessa ”vuxna” människor.

Exakt! Dårar med dålig eller ingen uppfostran överhuvudtaget. Undrar om deras päron är stolta över dom 🙈🙈
Senast redigerad av Summer24 2025-11-05 kl. 19:13.
Citera
2025-11-05, 18:56
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Nej du, det är jag verkligen inte! Jag är min egen krigare!

Jag har en fråga till dig; tycker du att Anjo gjort något fel under Chrippa-dramat och om ja - i så fall vad?
Citera
2025-11-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Det är bara när han gör videos om Chrippa det går bra för Anjo, så fort han slutar prata om Chrippa så sjunker visningarna drastiskt. Innan åtalet med Chrippa så sjönk Anjo i prenumeranter. Det bästa vore att Chrippa blev dömd till fängelse så det här dramat kan få ett avslut.
Och det skulle vara bra om ett våldtäktsoffer och andra kvinnor kan sluta se bra ut så våldtäktsmannen slipper göra om det kan tyckas.

Chrippa är bara Jockes och Jockes utförare Anjos, tillfälliga hatobjekt. Att Jocke och Anjo inte kan sluta förfölja och förtala och ljuga om Chrippa har inte med Chrippa som person att göra. Det har med deras brist på moral och empati, deras omättliga hämndbegär och tvångsmässiga beteendemönster att göra. Dom drivs av hat.

Chrippa är knappast den första dom gjort detta mot och dom kommer fortsätta tills nån sätter stopp för dom eller nån dör. Dom fick under drevet veta att en personer parets närhet lagts in på psyket, en med självmordstankar på grund av drevet, men dom fortsatte.

Dom är helt likgiltiga till att deras hatdrev får folk att inte vilja leva. Lägg inte över skulden på offren.
Senast redigerad av Pallal 2025-11-05 kl. 19:05.
Citera
2025-11-05, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R

Det håller jag med dig om.
Ja det stämmer att han åkte ner i följare ett tag men tydligen så vill folk ha Chrippa dramat.
Och tack för att du kan ha en schysst konversation på ett vettigt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in