Citat:
Ursprungligen postat av
elijah1
Knulla du dina getter !!!!
Har inga.
Citat:
du anklagar andra för fel argumentationer..
nej, för att använda ett argumentationsfel....
https://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentationsfel
Citat:
Medan du själv sitter och skriver påhopp mot alla som inte ser som dig..
Jo, (ad hominem) fast nu skriver jag det utöver ett argument , eller som svar på ett argumentionsfel. och då är det ingen stor sak.
Citat:
VAd tycker du om att israeliska soldater misshandlar och våldför sig på fångar och även omhändertagna civila??
dumt, onödigt och straffbart, men det löser ju Israel, de är ju en fungerande demokrati och rättstat (måste väll endå länkat typ 5+ fall redan...)
Citat:
Va bra då är de bara samma skit i dina böcker om int rätt för de är ju också bara massa text hur lagen ska tolkas!!!!!!!
Nej, mräkligt nog så var det inte det. det är mer än MR grej.
Citat:
Samtidigt varför försvarar du och säger att de inte sker några misshandlar eller att vakter våldför sig på fångar när israeliska soldater har blivit dömda för detta eller menar du att dessa domar är felaktiga??
Argumentationsfel. din getskändare där....
Citat:
Samtidigt kan man ju även ställa sig frågan hur rättssäkert är dessa domstolar och Israel när man straffar en person som tar fram en video som bevisar de palestinska fångar säger hur de blir hanterade i fängelse..
verkar vara väldigt rättsäkert, vad jämför du med, ett granland, eller din fantasivärld?
Citat:
Men självklart du skulle väl försvara allt även om du själv blev sönderslagen av israeliska soldater i deras fängelse för de har ju rätt till de enligt dig..
Om jag var en terrorist som dödat några judiska barn och vrålat allhua-snackbar, skulle jag nog vara mer chockad över att jag inte redan var hängd än att någon spöar på mig...
Citat:
Så du håller alltså inte med att Israels domstolar faktiskt dömer sina egna soldater till dessa saker??
Självklart, israel är ju en fungerande och rättsäker demokrati, det tar typ 1 minut att plocka fram några exempel. det här tex, bara för att Sverige skyller allt på en död anna lind när vi skepper iväg folk för tortyr i egypten , betyder inte det att "alla andra stater" gör likadant...
https://www.theguardian.com/world/2010/sep/08/israeli-soldier-released-tom-hurndall