[quote=elijah1|93408237]
lol. vad är det ens för vanförställningar du har.
Ja, ryssland och ukraina är ju medlemsländer...
Gäsp... som du ser så hängs inga bosättare på västbanken, så du bevisade just att de inte är terrorister. Snyggt. trist för palestinerna antar jag...
Det kan man naturligtvis göra. de 3 poliserna som sköt ihjäl eric torell friades ju utifrån Nösvärnsrätten (eller inbillad nödvärnsrätt, snarare, de befann sig ju aldrig i fara på riktigt). (och då var det inte ens krig......)
mål B 12345-19
https://www.sverigesradio.se/artikel/7291788
Citat:
USA är ju kända för sina vapentransporter och skänka till länder/organisationer så att USA får rätt personer vid makten.. Eller du kanske glömde Afghanistan på 1980-talet??
lol. vad är det ens för vanförställningar du har.
Citat:
De jag menar är att ICJs domar endast är bindande mot den som blir dömd eller de två som är i domen. Alltså tex mellan Ryssland - Ukraina så gäller endast den domen endast och är endast bindande mellan dessa två länder.
Ja, ryssland och ukraina är ju medlemsländer...
Citat:
tänker du på gymnasiekursen? jag har för mig att jag hade ett bra betyg i den med....
Men som sagt du visar ju din okunksap i rättskunskap och hur de fungerar..
Citat:
Va bra då kan vi ju börja med att de illegala bosättarna i Västbanken hängs då för de är ju terrorister...
Ja och många andra länder har samma uppfattning som mig och flera andra att Israel agerar som en terrorstat...
Ja och många andra länder har samma uppfattning som mig och flera andra att Israel agerar som en terrorstat...
Gäsp... som du ser så hängs inga bosättare på västbanken, så du bevisade just att de inte är terrorister. Snyggt. trist för palestinerna antar jag...
Citat:
Nej, det kan du naturligtvis inte. likt artikel 51 för länder så finns ju nödvärnsrätten reglerad i svea rikes lag.
Så du menar att jag kan möta dig på gatan och hugga ihjäl dig och hävda nödvärn??
Citat:
Samtidigt ser du inte skillnaden på filmen med Israeliska soldaterna som står 6 stycken mot en och hävdar nödvärn?? De är ju så falskt sätt så jag fattar varför du är blind, döv och har 0 empati..
Samtidigt ser du inte skillnaden på filmen med Israeliska soldaterna som står 6 stycken mot en och hävdar nödvärn?? De är ju så falskt sätt så jag fattar varför du är blind, döv och har 0 empati..
Det kan man naturligtvis göra. de 3 poliserna som sköt ihjäl eric torell friades ju utifrån Nösvärnsrätten (eller inbillad nödvärnsrätt, snarare, de befann sig ju aldrig i fara på riktigt). (och då var det inte ens krig......)
mål B 12345-19
https://www.sverigesradio.se/artikel/7291788