Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-11-05, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botteup123
Jobbar inte Elin på bondgården i Habo nu? Vilken mack jobbade hon på? Var bor hon, Tenhult eller runt Habo. Var man är skriven är inte alltid sammA som man bor på.

Falkenberg läste jag oxå nånstans
Citera
2025-11-05, 12:41
Medlem
Ska inte spoila dagens avsnitt mer än att säga - Vafan är problemet med Emma-Kajsa och Wilma?! Lipar för minsta lilla! O fattar helt att det är svårt, själv hade jag aldrig sökt till en sånt här program, men ger man in i leken får man leken tåla! Trodde dom att bonden direkt skulle bli kära i just dom eller? Man kan inte gråta varje gång han går iväg med någon annan! Åk hem då!
Citera
2025-11-05, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaket123
Ska inte spoila dagens avsnitt mer än att säga - Vafan är problemet med Emma-Kajsa och Wilma?! Lipar för minsta lilla! O fattar helt att det är svårt, själv hade jag aldrig sökt till en sånt här program, men ger man in i leken får man leken tåla! Trodde dom att bonden direkt skulle bli kära i just dom eller? Man kan inte gråta varje gång han går iväg med någon annan! Åk hem då!

Instämmer till fullo, de känns väldigt omogna. Det är ju bonden som skall hitta kärleken. Men tycker att Rasmus & Natalie är så fina tillsammans och verkar ha bäst kemi. Tror han väljer henne och hoppas isåfall att de fortfarande är tillsammans idag.
Citera
2025-11-05, 13:24
Medlem
Flashbackatmes avatar
Så rödskägg blir kvar ikväll?
Citera
2025-11-05, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jo, hon jobbar och bor på gården men hon jobbar även på Macken i Bankeryd sedan augusti förra året.
Vilken av dem, Alvekrants (om den finns kvar)?
Citera
2025-11-05, 15:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Varför avslöjar du vad som händer i dagens avsnitt?
För att han skiter i lagar genom hela livet i stort, rapportera, inte bara jag som ska roa mig med det, tack för varningen för nu såg jag ditt inlägg först och valde därmed inte att läsa skiten
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-05 kl. 15:43.
Citera
2025-11-05, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
För att han skiter i lagar genom hela livet i stort, rapportera, inte bara jag som ska roa mig med det, tack för varningen för nu såg jag ditt inlägg först och valde därmed inte att läsa skiten
Vad syftar du på för lagar?
Citera
2025-11-05, 16:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Vad syftar du på för lagar?
Svea Rikes Lagbok, bryter man regler på flashback bryter man säkert mot t.e.x griftefridslagen IRL också

Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Så rödskägg blir kvar ikväll?
Det får du se ikväll
Citera
2025-11-05, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Svea Rikes Lagbok, bryter man regler på flashback bryter man säkert mot t.e.x griftefridslagen IRL också
Bäst att passa sig med andra ord
Citera
2025-11-05, 16:25
Medlem
Crap jag kommer att skriva till dig ikväll. Inte en sekund innan programmet sänts
Citera
2025-11-05, 17:04
Medlem
Horverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaket123

Dom verkar dessutom trigga varandra, så fort han sticker iväg med Nathalie.
Citera
2025-11-05, 17:27
Medlem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in