2025-11-04, 22:20
Medlem
BlickKakaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Är det vanligt att en 36-årig pappa går runt i en matbutik och säger att en matprodukt smakar "horunge" samtidigt som han filmar? Varför vill han framstå som en totalt meningslös människa?

Brände hela månadens Soc-bidraget en kväll på Östensson för någon tittare...Eller lyckades han sälja dvärg-skorna, och att de firar med att köpa protein?

Tragiskt på något sätt, att verkligen vara på gränslös botten!
Citera
2025-11-04, 22:39
Medlem
Har idioten blivit dement eller är dvärgen så här pundig?
https://ibb.co/N2YRVPx3
Citera
2025-11-04, 22:43
Medlem
Nån som vet om han bodde i Ödeshög runt 2007 i sin ungdom? Typ när han var 17-19, sett uppgifter i tråden att han ska ha bott i Boxholm vilket han aldrig nämnt vad jag vet.
Senast redigerad av skenninge 2025-11-04 kl. 22:46.
Citera
2025-11-05, 00:10
Medlem
Det här påstådda hotet mot Linnea..
Det ska ju tydligen vara någon som skickat en screenshot, till henne, från en chatt, där någon skrivit något om henne. Ska det då vara ett mer hot, än när hon sa att hon ville sticka någon i halsen sex gånger? Men det är väl värre, när det händer en själv. Om det ens har hänt.
Citera
2025-11-05, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuudVanNistelrooy
Intressant. Luggen är ju lite smårolig men utstrålar också en sån sliskaura. Men han är en langare i hemtrakten med andra ord? Vad har vi mer för roligt på de andra?
Satt o garva så jag grät här om dan på fyllan till en av deras gamla storytimes på BrödernaBerg när Luggen och Chrille tydligen ska ha blivit utkastade från ett julbord i Motala typ 2012-2013 nån gång och senare staplat vidare till nån sunkig klubb i Motala och slått sig ner vid ett drinkbord o håvat in rossé för 170 spänn. Knäppt upp en tröja på skjortan och lutat sig tillbaks för att leka att dem hade deg trots att de var luspanka. När de senare blivit gruff på dansgolvet ska de ha dragit ner och slått ner nån snubbe. Personen de slog ner var deras arbetsledares bästa kompis som slängt ut dem från julbordet så de blev utkastade från klubben också efter att ha kallat vakten snutkuk. "Vilka fina killar ni är då" säger Jacke då och Chrille ba "jag vet" fick mig att garva sönder. Efter det skedde hela sibyllahärvan där han kallar en jonglerare svartskalle och att han ska ställa sig längt bak i kön vilket leder till slagsmål och sedan fyllecell. Fan va skön han va på den tiden.
Senast redigerad av skenninge 2025-11-05 kl. 00:35.
Citera
2025-11-05, 00:38
Medlem
Varför fejkade Anjo transkriberingen av sitt polisförhör gällande stämpling?

Och varför pratar Stefan Hallgren om att Jocke anmält en påstådd händelse i mitten av mars som inte verkar vara anmäld?
Senast redigerad av Pallal 2025-11-05 kl. 00:58.
Citera
2025-11-05, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det här påstådda hotet mot Linnea..
Det ska ju tydligen vara någon som skickat en screenshot, till henne, från en chatt, där någon skrivit något om henne. Ska det då vara ett mer hot, än när hon sa att hon ville sticka någon i halsen sex gånger? Men det är väl värre, när det händer en själv. Om det ens har hänt.

Det var väl det jag trodde. Men någon skulle absolut absolut dra fram stortrumman och slå hårt på den.
Citera
2025-11-05, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det var väl det jag trodde. Men någon skulle absolut absolut dra fram stortrumman och slå hårt på den.

Jag vet inte om jag tror att det finns något hot överhuvudtaget. Varför ska Chrippa förhöras som vittne liksom? Det var ju inte så att någon skrek ett hot till henne på gatan. Då hade jag köpt vittnesgrejen.
Citera
2025-11-05, 00:56
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Nu säljer Hinken Chrippas svettiga, skitiga LV på Vinted. ”Som nya”…skrynkliga, mörka svettfläckar i skorna och skosnörena skitigare än en hemlös snören….ser sjukt äckliga ut.

Börjar cashen sina nu?

Har du inte läst FUPen? Chrippa säger ju där att hans ekonomi är körd och att han håller på att "rinna mot mitt slut".
Citera
2025-11-05, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag vet inte om jag tror att det finns något hot överhuvudtaget. Varför ska Chrippa förhöras som vittne liksom? Det var ju inte så att någon skrek ett hot till henne på gatan. Då hade jag köpt vittnesgrejen.

Det är något märkligt i denna historia. Det absolut märkligaste är att personer blir utpekade utan att det finns bevis. Det är trådsanningsdags igen.

Linnéa och Chrippa uttalade en trebarnsmamma. Det var allt. Naturligtvis ville de att det skulle peka på någon av dessa mammor.
Men det är i denna tråden de namngavs och det är vidrigt och otroligt elakt. Ondska.
Citera
2025-11-05, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Det är ju för att dom känner sig lite speciella och tycker detta är lite spännande.

För annars så lägger man inte upp det på snap med tillhörande selfie.
Citera
2025-11-05, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Det är ju för att dom känner sig lite speciella och tycker detta är lite spännande.

För annars så lägger man inte upp det på snap med tillhörande selfie.

Ja, och vi ska nu spekulera i vem det kan tänkas vara.
Det är väl för fan bara gå ut med vem det är eller hålla snattran?
Hon då.. Som ska hugga folk i halsen. Vad vill hon göra Chrippa till?
En rappande gangsterblatte?

Naja.. Tick - tack.. 5 November nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in