2025-09-21, 18:51
  #253
Medlem
staticages avatar
Jag är jäkligt trött på Pstnord nu. Fått paket levererat till postbox. Men kan inte hömta det då appen kräver att jag registrerar min mail.vilket jag då gör men då säger den din mail är redan reggad. Försökt ändra kontot men kan varken logga ut eller radera mitt konto hos dem.

Sist bara för nån vecka sen fick jag ”paket levererat till din brevlåda” inget paket fanns ringde postnord plats 80. Ringde istället upp företaget jag beställt ifrån som verkade veta mer än jag att det är vanligt att postnord scannar sina paket en dag innan och att det då skickas ut paket levererat. Helt jävla värdelöst mycket väl så blev paketet levererat dagen efter.
Citera
2025-10-09, 16:34
  #254
Medlem
Jag kom precis hem och såg att Postnord har dumpat min försändelse utanför dörren. Var det för svårt att skicka ner varubrevet i inkastet?

Det var bara ren flax att jag kom hem före grannen där samtliga utom frugan figurerar på Lexbase.
Citera
2025-10-27, 12:49
  #255
Medlem
StoreSvartes avatar
Förbannade jävla skitföretag. Finns det överhuvudtaget något som fungerar i det här jävla helvetes skitlandet?
Citera
2025-10-27, 12:53
  #256
Medlem
Var något på TV4 ang lurendrej där paket skickas tillbaka (utland) o mottagaren som
inte hämtat ut påstår att postnords personal snott eller något liknande.

Hur är det nu här
Citera
2025-10-27, 13:44
  #257
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Var något på TV4 ang lurendrej där paket skickas tillbaka (utland) o mottagaren som
inte hämtat ut påstår att postnords personal snott eller något liknande.

Hur är det nu här
För mig brukar PostNord fungera bra faktiskt. Tror inte det är supervanligt att folk på PostNord snor paket. Det är ju kameraövervakning på en massa ställen där de jobbar. Däremot har jag varit med om paket som kommit fram halvt trasiga så hanteringen av paket har ibland varit lite bristfällig.
Citera
2025-10-27, 14:06
  #258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackBeer
För mig brukar PostNord fungera bra faktiskt. Tror inte det är supervanligt att folk på PostNord snor paket. Det är ju kameraövervakning på en massa ställen där de jobbar. Däremot har jag varit med om paket som kommit fram halvt trasiga så hanteringen av paket har ibland varit lite bristfällig.


Hittade lite info - folk köper byter ut innehåll till något med samma vikt returnerar
för att det är fel innehåll o att postnorfolk snott
Citera
2025-10-27, 14:18
  #259
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Hittade lite info - folk köper byter ut innehåll till något med samma vikt returnerar
för att det är fel innehåll o att postnorfolk snott
Jaha det är så det går till. Som om inte PostNord fick ta nog med skit redan, nu får dom även skit för sånt dom inte gjort hehe. Man undrar ju vad som händer i fall som dessa; vem som går vinnande ur detta.
Citera
2025-11-04, 12:40
  #260
Medlem
2n00b4Us avatar
Det är sinnessjukt hur bara 1 frimärke kan kosta 22 kronor, fattar inte hur de motiverar den prissättningen. Leveranstiden är också helt åt fanders, man vet inte när ens brev kommer fram trots att det är varannan-dag utdelning. Plus alla stölder som sker på Postnords terminaler idag.
Citera
2025-11-04, 16:25
  #261
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Det är sinnessjukt hur bara 1 frimärke kan kosta 22 kronor, fattar inte hur de motiverar den prissättningen. Leveranstiden är också helt åt fanders, man vet inte när ens brev kommer fram trots att det är varannan-dag utdelning. Plus alla stölder som sker på Postnords terminaler idag.

Blir så när det knappt skickas brev idag då blir det att priset ökar.
Citera
2025-11-04, 22:34
  #262
Medlem
Holmquists avatar
Jag har beställt en ny telefon då min gamla har gett upp helt.

Paketet kom fram idag men har lämnats i en paketbox istället för utlämningsstället där jag vanligtvis brukar hämta ut paketen. Grejen är att jag nu behöver postnord appen och bankid för att hämta paketet från paketboxen.

Någon ide på hur jag löser detta? Har som sagt ingen telefon just nu, däremot bankid på datorn.
Irriterande då paketboxen ligger 50 meter från min lägenhet och jag kan se den från balkongen

Edit: Laddade ner bluestacks och öppnade postnord appen där. Kunde då ändra utlämningsställe utan att använda bankid. Så det löste sig, måste bara vänta 1-2 dagar extra
__________________
Senast redigerad av Holmquist 2025-11-04 kl. 22:42.
Citera
2025-11-05, 00:25
  #263
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Det är sinnessjukt hur bara 1 frimärke kan kosta 22 kronor, fattar inte hur de motiverar den prissättningen. Leveranstiden är också helt åt fanders, man vet inte när ens brev kommer fram trots att det är varannan-dag utdelning. Plus alla stölder som sker på Postnords terminaler idag.
Håller med men ett alternativ är att köpa lite ostämplade frimärken billigt och ett limstift t.ex https://www.tradera.com/item/150147/699429630/ostamplade-frimarken-utan-lim-15-styck
Citera
2025-11-05, 02:36
  #264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Jag har beställt en ny telefon då min gamla har gett upp helt.

Paketet kom fram idag men har lämnats i en paketbox istället för utlämningsstället där jag vanligtvis brukar hämta ut paketen. Grejen är att jag nu behöver postnord appen och bankid för att hämta paketet från paketboxen.

Någon ide på hur jag löser detta? Har som sagt ingen telefon just nu, däremot bankid på datorn.
Irriterande då paketboxen ligger 50 meter från min lägenhet och jag kan se den från balkongen

Edit: Laddade ner bluestacks och öppnade postnord appen där. Kunde då ändra utlämningsställe utan att använda bankid. Så det löste sig, måste bara vänta 1-2 dagar extra

Man kan även ringa PostNord så flyttar de ditt paket till ditt ordinarie utlämningsställe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in