Jag har beställt en ny telefon då min gamla har gett upp helt.
Paketet kom fram idag men har lämnats i en paketbox istället för utlämningsstället där jag vanligtvis brukar hämta ut paketen. Grejen är att jag nu behöver postnord appen och bankid för att hämta paketet från paketboxen.
Någon ide på hur jag löser detta? Har som sagt ingen telefon just nu, däremot bankid på datorn.
Irriterande då paketboxen ligger 50 meter från min lägenhet och jag kan se den från balkongen
Edit: Laddade ner bluestacks och öppnade postnord appen där. Kunde då ändra utlämningsställe utan att använda bankid. Så det löste sig, måste bara vänta 1-2 dagar extra