2025-11-04, 16:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
HAHAHAH! Du som är mest insatt i hans liv av alla människor då du inte har något liv borde faktiskt veta att han har erkänt det och polisen har hittat preparat hemma hos honom. Jävla idiot du är alltså.

Och det är i princip omöjligt uppnå den fysiken och du inte fuskar och med tanke på hans gener från fettot till pappa tvivlar jag på bra fysiska gener.
Nej, han har inte erkänt att han dopar sig nu. Han har tidigare erkänt att han gjorde det (obs imperfekt).
Men vi pratar om NU - inte förut.
Citera
2025-11-04, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, han har inte erkänt att han dopar sig nu. Han har tidigare erkänt att han gjorde det (obs imperfekt).

Så du tror han har alla sina muskler enbart genom träning? Har inget med att han har tagit steroider i flera år? Du är verkligen efterbliven på riktigt.
Citera
2025-11-04, 16:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Så du tror han har alla sina muskler enbart genom träning? Har inget med att han har tagit steroider i flera år? Du är verkligen efterbliven på riktigt.
Frågan var inte vad jag tror - utan om du har belägg för påståendet att han dopar sig. (obs presens)
Citera
2025-11-04, 16:47
Avstängd
Citat:

Personligen tycker jag det hade varit bättre om han INTE gjort det förut, på den tiden han fick ha dottern hos sig. Nu umgås han ju inte med henne, så då kan han ju trycka hur mycket skit i röven han vill.

BTW. Jag tycker du ska läsa FUP, så slipper du ställa massa dumma frågor och påståenden.
Är helt övertygad om att du har både tid och ork för det.
Citera
2025-11-04, 17:16
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Såg hans senaste nu. Andas människan överhuvudtaget?

Bor de precis vid polisstationen? Annars tror jag ännu mindre på att han skulle på något förhör, då tiden knappast skulle räcka till att ta sig dit.

Vet inte vad som sades i videon då jag inte kollat den men det tar ungefär 10-15 min med bil från ekholmen till garnisonen där polisen ligger. 🤷‍♀️
Citera
2025-11-04, 18:03
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Frågan var inte vad jag tror - utan om du har belägg för påståendet att han dopar sig. (obs presens)

Nu ska varje möjligt halmstrå greppas, han HAR dopet sig. Alltså har han fuskat sig till dom muskler han nu har. Nöjd nu duktiga vovven? Voffvoff
Citera
2025-11-04, 18:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Nu ska varje möjligt halmstrå greppas, han HAR dopet sig. Alltså har han fuskat sig till dom muskler han nu har. Nöjd nu duktiga vovven? Voffvoff
Det är ointressant vad han HAR, frågan är om han GÖR

Nej, det räcker inte med att ha dopat sig någon gång tidigare för att det ska ha effekt. Det måste fyllas på för att ha verkan.
Citera
2025-11-04, 18:07
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Det är ointressant vad han HAR, frågan är om han GÖR

Nej, det räcker inte med att ha dopat sig någon gång tidigare för att det ska ha effekt. Det måste fyllas på för att ha verkan.

Nej du har fel.
Citera
2025-11-04, 18:08
Medlem
Citat:

Spelar ingen roll, han är förevigt dömd som en fuskare i gymkretsar!
Citera
2025-11-04, 18:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej du har fel.
Nej de har jag inte

Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Jo det spelar visst roll.
Vad har du för belägg för att han dopar sig nu?
Citera
2025-11-04, 18:20
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Nej du har fel.

Vad är fel?
Citera
2025-11-04, 18:23
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1

Bland töntarna kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in